2018 BMW R 1250 New Boxer Engine

Μαλιστα… … … …

Πολυ ενδιαφερον

.
.

Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα αυτο που βλεπω, με απλα ελληνικα, θα μπορουσα να εχω ενα drz400s και οταν θελω, με ενα κουμπακι το κανω drz400E??

Όχι ακριβώς. Φαντάσου το περισσότερο σαν ασιατικό και αφρικάνικο ελέφαντα. Έχεις έναν αφρικάνικο ελέφαντα κι όταν πατάς το κουμπάκι έχεις έναν ασιατικό ελέφαντα. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι και πολύ επιτυχημένος ο παραλληρισμός μου γιατί έτσι κι αλλιώς τα κιλά παραμένουν τα ίδια (πάνω από τόνο σίγουρα), αλλά σχόραμε γιατί δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι καλύτερο αν και μου πέρασαν από το μυαλό διάφορα για μπετονιέρες, φορτηγά, υπερωκεάνια κλπ.

1 Like

Βλαμμενε προσπαθησε να παραμερησεις το γεγονος οτι το βλεπουμε πανω σε ενα βυτιοφόρο και επικεντρώσου στον μηχανολογικο τομεα της καινοτομίας.

Πες πως το βλέπουμε πανω σε ενα 701.
Οποτε θελω το εχω σμουθ και ταξιδευω ανετος και ωραίος και όποτε θελω το κανω “αγριο” και γαμιεμε στα σουζιαδια και λιωνω στα στροφιλικια??

Δεν μπορώ όταν μιλάμε για BMW GS 1200. Το μυαλό μου κάνει περίεργους παράξενους συνειρμούς που μου είναι αδύνατο να τους αγνοήσω.

1 Like

Ναι αλλα εδω μιλαμε για gs 1250 :sunglasses:

Μπαρντόν

2 Likes

Ο Στεφανος τι σκατα γραφει τοση ωρα.

Θα δουμε ανάλυση τυπου… ασε δε λεω :joy:

1 Like

Περιμένω την τοποθέτησή του για να συνεχίσω το :poop:

1 Like

Θα χεστεις πανω σου. Αμολα τα να γλυτώσεις.

Θα γραφει για πολυ ακόμα

Κάτσε ρε, κοντέβει νομίζω…

1 Like

Μλκ θα πεταξει κανα “Ολα καλα θα πανε” να μας στείλει αδιαβαστους :rofl:

1 Like

Μιας κι εσύ εξέφρασες την απορία… και μιας κι όλοι σε ξέρουμε… σε ποια φάση ακριβώς θα προτιμούσες τα λιγότερα άλογα και ροπή;;; :rofl:

Κατά τα άλλα μια χαρά το βιντεάκι και ωραία η οπτικοποίηση του «νέου» τους συστήματος (αν και αναμενόμενο εδώ και καιρό από τους μύστες).
Δεν ξέρω αν έχει παρουσιάσει ξανά η Μπεμβε σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (αυτό δε βλέπουμε; ) σε μοτοσυκλέτα. Από τα λίγα που ξέρω η Χόντα το έχει ρίξει στη γραμμή παραγωγής από την αρχή των ‘00’s και φαντάζομαι πως θα έχουν παίξει κι άλλες εταιρείες με αντίστοιχα «κολπάκια». Μηχανικά ίσως να διαφέρουν τα 2 μεταξύ τους (της Χόντα, νομίζω, ενεργοποιείται υδραυλικά. Για το άλλο δεν ξέρω).
Σε κάθε περίπτωση είναι εύκολο να καταλήξεις στο
«π00τανα Χόντα τι έφτιαχνες όταν οι άλλοι τρώγαν βελανίδια»
και στο
«μια μέρα όλοι Χόντα θα πάρετε».
Καληνύχτα.
Εκ της διευθύνσεως,
Σοϊχίρο

ΥΓ. Φαντάζομαι θα το δει ο @Lefkadios και θα μας διαφωτίσει.

Πφφφφφφ… χοντακιδες μεχρι το κοκκαλο ρπστμ

ΟΚ, γκούντ πόιντ.

Αυτό δεν το λένε V-TEC ή κάνω λάθος; Είναι το ίδιο πράγμα;

Έχεις Χόντα. Και είχες και 2ο Χόντα. Μην ξεχνάς!
Ακολούθησε την εσωτερική ενέργεια και πήγαινε προς τα εκεί. Άκου την καρδιά σου και πάρε ξανά ένα Χόντα.

1 Like

3 Likes

Σωστά. Στη Χόντα σίγουρα επεμβαίνει από ένα όριο στροφών και πάνω ( κάπου στις 6Κ). Η μπεμβε το δείχνει πως επεμβαίνει ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού, αν καταλαβαίνω καλά.

Εσυ γουστάρεις τα vfr εσυ να μας διαφωτίσεις :stuck_out_tongue_winking_eye: .Μεταβλητο σύστημα βαλβιδων εχουν πΧια διαφορες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως πχ η τογιότα.
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο ύπαρξης αυτού του συστήματος απο την στιγμή που οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν ήδη εξελιγμένα ηλεκτρονικά που επιτρέπουν την διαφορετική και κατά το δοκούν (sic) απόδοση ενός κινητήρα (rain,city mode κλπ).

2 Likes

Όποιος εχει όρεξη για διάβασμα (εγω δεν έχω) https://www.motomag.gr/news/nea-montela/bmw-r1200rt-2019-etheathi-se-dokimes