2018 Enduro GP World Championship

Ξεκιναμε με τον αν μη τι αλλο θεαματικο αγωνα της Φιλανδιας που ξεκινησε χτες με δυο διαδρομες μια πρωινη και μια νυχτερινη με αναποδη φορα της πιστας.Ολοκληρωνεται σημερα με αλλη μια πρωινη.


2 Likes

Πάντα με εντυπωσίαζε ο αγώνας στην Φιλανδία. Πόσο κομάτια πάνε στον πάγο αυτοί οι τύποι…

Πφφφφφ κουλαδια…

Οταν νοιωσουν τα κοκκαλακια μου λιγο καλυτερα απο την κολογριπη θα γραψω για την προετοιμασια των μοτοσυκλετων και το σεταρισμα τους σε τετοιες συνθηκες χιονιου και παγου.Εως τοτε παρτε λιγο φρεσκο ματι…


1 Like

Καλη εβδομαδα στην squad με υλικο απο την 2η μερα και τελευταια απο την λιμνη Päijänne της Φιλανδιας :metal:


1 Like

Η οδηγηση στο χιονι προυποθετει και αναλογη προετοιμασια της μοτοσυκλετας,παμε να δουμε τις αλλαγες που κανουν λοιπον οι ομαδες με τους αγωνιζομενους.
Ελαστικα με καρφια προφανως με mousses.


Μεγαλυτερα hand guards η με προστασια για το κρυο η ακομα και θερμαινομενα γκριπς.


Προστασια καρμπυρατερ μεμονομενα η ολοκληρου του συστηματος με υλικο απο πλαστικο η αφρωδες ωστε να αποφυγουν την πιθανοτητα να παγωσει.Επισης καποιοι χρησιμοποιουν μεχρι και προσθετα στο καυσιμο ωστε το νερο που εμπεριεχεται μην προκαλεσει βλαβη παγωνοντας το καυσιμο.


Οι ρυθμισεις του καρμπυρατερ απαιτουν πλουσιοτερο μειγμα για να δουλεψουν σωστα τα διχρονα και οι αναρτησεις ρυθμιζονται στο πιο μαλακο.
Στην σελα βαζουνε ενα εξωγκομα-καμπουρα εσωτερικα προς το πισω μερος ωστε να μην γλυστρανε μιας και στις παγωμενες συνθηκες οδηγουν λιγοτερο ορθιοι απο τι συνηθως.

Στους δισκους των φρενων αποφευγουν τους τρυπητους για να μην καθεται το χιονι-παγος

Εξτρα οδηγο αλυσιδας που βρισκεται στην μεσα πλευρα του πισω γραναζιου.

Τελος τοποθετουν σιλικονη στα πατακια με πιο αιχμηρα ομως καρφια.

3 Likes

Ωραι τα βινεακια,ωραιες και οι φωτο ομως :yum:











3 Likes