2019 Triumph Scrambler 1200 XC and Scrambler 1200 XE

Η Triumph παρουσίασε το νέο1200cc Scrambler σε δυο εκδόσεις (XC και το πιο χωμάτινο XE).

Ο οχταβάλβιδος κινητήρας με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων έχει αυξημένη απόδοση σε σχέση με τα Street Scrambler και Boneville T120 και ανακοινωνονται 90 hp στις 7,400 rpm και ροπή 110Nm στις 3.950rpm .

Τα περιφερειακά φαίνονται να είναι απο τα ψηλά ράφια και οι επιλογή τροχών (21’’ μπροστά) και διαδρομών των αναρτήσεων φανερώνουν την δυνατότητα για κάτι καλό στο χώμα …
Οι δαγκάνες είναι radial monoblock M50 της Brembo με δισκόπλακες 320mm και πίσω διπίστονη με δίσκο 255mm.
Αναρτήσεις φουλ ρυθμιζόμενες,μπροστά Showa με διαδρομή 250mm στο XE (200mm στο XC) ενώ πίσω υπάρχουν δύο Ohlins με αντίστοχες διαδρομές,το ΧΕ έχει επίσης 32mm μεγαλύτερο ψαλίδι.

Το βάρος είναι στα 205 κιλά (207 XE) στεγνό.

Έχει διάφορα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως επιλογές χαρτών απόδοσης κινητήρα (rain κλπ),στο XC έχει και χάρτη Off Road Pro που απενεργοποιεί το ABS και το Traction control.Υπάρχουν επίσης γκάζι ride by wire, cornering ABS και Cornering Traction Control κα.

΄Θα υπάρχουν πολλά αφτερμαρκετ καλούδια απο την Triumph που θα τονίζουν τον touring ή χωμάτινο χαρακτήρα των δυο μοντέλων.

Oι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα και για τέλος κάπου διάβασα οτι η Triumph θα συμμετάσχει στον αγώνα Baja 1000 με αναβάτη τον Ernie Vigil

4 Likes

Ωραίο μηχανάκι έβγαλαν πάλι οι άγγλοι.
Και από κινητήρα… τρακτέρ! Ωραία ροπή!!:muscle:t4:
Τώρα για τις χωμάτινες δυνατότητες μένει να δούμε τι θα πουν όταν το τεστάρουν. Το προηγούμενο scrambler πάντως σε συγκριτικό με το αντίστοιχο Ντουκάτι τους φάνηκε βαρύ. Τώρα διαβάζω για 207 κιλά στεγνό, άρα κανά 230άρι κομπλέ. Σαν νούμερο δεν είναι τραγικό αλλά μένει να δούμε την αίσθηση.

Ναι το γεμάτο βάρος κάπου εκει θα είναι αλλά σε σχέση με το street scrambler έχει ποιοτικότερα περιφερειακά (αναρτήσεις,ψαλίδι,φρένα) που είμαι σίγουρος ότι θα δίνουν τελείως διαφορετική αίσθηση (και πιο χωμάτινη τουλάχιστον το ψηλό).
Πιο χωμάτινη αίσθηση μάλλον θα έχει και σε σχέση με τον ανταγωνισμό (ducati scrambler 1100,bmw urban/scrambler) …
ΥΓ .Οταν λέμε χώμα δεν εννοούμε εντούρο (για τους κακεντρεχείς βρωμύλους εδω μέσα το λέω :grin: )
ΥΓ2 @STF για κανόνισε κάνα test ride :stuck_out_tongue_winking_eye:

250mm διαδρομή ανάρτησης;;;

Τι, είναι λίγο ή πολύ;

Αρκετό για τον τύπο της μηχανής.
H BMW R NineT Scrambler πχ έχει 125mm/140mm και η Ducati Scrambler Desert Sled που είναι η πιο “χωμάτινη” έχει 200mm μπρος πίσω.

Παρά πολύ! Το 990 μου είχε 210mm (μέχρι να το πειράξω…)

:open_mouth::open_mouth:

Ρε φιλε μεχρι και η μποθρωνα μου (r1150gsa) ειχε 210-220

Πολυ εντυπωση μου κανει

Μαλλον επειδη το εβγαζε σε S και R. Προφανως καποιο θα ειχε μεγαλητερη διαδρομη ως πιο χωματινο

Επιτέλους έβαψαν και τα καπάκια του κινητήρα μαύρο γιατί ήταν ένα από τα μεγάλα προβλήματα του Thruxton που γέμιζε σημάδια με το παραμικρό (κάποιοι Βρετανοί στα φόρουμ έγραφαν για αγνό ακατέργαστο αλουμίνιο που ναι μεν ήταν πολύ όμορφη σαν ιδέα αλλά στη πράξη…).

Ωραίο, πολύ ωραίο αν όχι το ομορφότερο από τα σύγχρονα scrambler. Πιστεύω πως από άποψη σχεδιασμού καμία εταιρεία δε μπορεί να φτάσει στο τη Triumph στη κατηγορία των Νεορετρό!

Το πρόβλημα με τη Triumph είναι πως δεν έχει καταφέρει να με πείσει για την αξιοπιστία της.

@Lefkadios test ride ευχαρίστως θα κάνουμε μόλις δανειστούν στην αντιπροσωπεία κάποια μηχανή από κάποιον ιδιοκτήτη των νέων scramblers, γιατί οι ίδιοι δε το βλέπω να διαθέσουν κάποιο!

Παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους ,11.500 λίρες το XC και 12.300 το XE,λογικά εδω θα είναι ακόμα πιο ακριβό

2 Likes

Ένα εντελώς στοκ 1200 κατέκτησε την 5η θέση (κατηγορία Open Modern Class) στο Norman Mexican 1000 (1300+μίλια) τερματιζοντας μπροστά από ελαφρύτερα και καθαρά αγωνιστικά.
Το 1200 δεν αντιμετωπισε κανένα θέμα εκτός απο μια 3ωρη καθυστέρηση λόγο αστοχίας στο μπροστινό moose.
Επόμενος στόχος το Baja100
Triumph-Scrambler-1200-NORRA-Rally-2-561x374

5 Likes

:heart_eyes::heart_eyes:

Εγώ σας τα’λεγα… είναι ωραία μηχανή!

6 Likes

Εγω έναν ωραιο αναβατη βλεπω μονο :heart_eyes:

4 Likes

:love_you:

1 Like