B.R.P.* Story (XR650R)

Η αλυσίδα της EK μας άφησε χρόνους πάνω στον χρόνο μετά απο περίπου 7-9.000χλμ.
Μου παράγγειλε ο Κονκώστης από ebay μια did VX2 η οποία ήρθε σε 8 ημέρες.Σήμερα έκοψα την παλιά και όπως άνοιξα την καινούργια είδα (χτες δεν το πρόσεξα) ότι οι παπάρες οι Γερμανοί έστειλαν VX3.Δεν ξέρω τι διαφορά έχουν αλλά για να γραφει 3 ίσως είναι πιο καινούργια και καλύτερη εκδοση :laughing: .

Άλλαξα και το μπροστινό 15αρι γρανάζι της JT με ένα καινουργιο Sunstar που είχα πάρει πριν λίγο καιρό.Θα έχω 2 Sunstar για αλλαγη 14/15,JT δεν ξαναβάζω (στο εξαρ τουλαχιστον).

Έτοιμη,για να δούμε πόσο θα αντέξει αυτή …

3 Likes

Γιατί το λες αυτό;

1.Για κάποιον λόγο το μπροστινό JT κάνει περισσότερο θόρυβο,ειδικά όταν τραβάω με τα χέρια το μηχανάκι προς τα πίσω κάνει έντονο θόρυβο στην αλυσίδα,αυτό το είχα παρατηρήσει και όταν το γρανάζι και η πρώην αλυσίδα ήταν καινούργια. Όταν βάζω sunstar δεν ακούγεται τίποτα.
2.Το συνολικό φινίρισμα του sunstar (δόντια αλλά και στο πλάι) είναι ένα σκαλί πάνω σε σχέση με το JT.
3.Έχω την εντύπωση (θα το τσεκαρω αυτο) ότι το JT ενώ δεν έχει φανερή φθορά στην επιφάνεια των δοντιών τα ίδια τα δόντια έχουν αρχίσει να ‘πλαγιάζουν’.Αυτό θα το εξακριβώσω συγκρίνοντας το 15άρι sunstar σε βάθος χρόνου.
4.Επειδή τα δόντια των δύο εταιρειών έχουν τελείως διαφορετικη σχεδίαση νομίζω είναι καλύτερο για την αλυσίδα να είναι ίδια όταν αλλάζω από 14 σε 15 και τούμπαλιν

Πάντως το JT έχει καλή εφαρμογή στον άξονα χωρίς μπόσικα.

3 Likes

Που είχαμε μείνει;
Α και που λέτε το τελευταίο διάστημα το XR είχε γίνει CR στην κατανάλωση λαδιού.Οπότε η παράταση ‘αντε μωρή εξαρούμπα μπορείς λίγο ακόμα’ έλαβε τέλος.

Το λύσιμο τελείωσε σε 2-3 ώρες…

Φθαρμένο κοκκορακι δεξιάς βαλβίδας εξαγωγης

Βαλβίδα σαν μαχαίρι, αντικατασταθηκαν και οι 4 με OEM Honda.

Καθάρισμα φλατζας

Ο (αρχικός) λόγος που το μηχανάκι έκαιγε πάντα λάδι από την στιγμή που το πήρα…

Κάποιος ανεκδιήγητος τυπος/μάστορας για κάποιον (δικό του) λόγο είχε βάλει εναν οδηγό βαλβίδας ανάποδα :face_with_symbols_over_mouth:

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα (μεταξύ άλλων) το τσιμουχακι να μην κουμπώνει σωστά.

Το λύσιμο μπορεί να κράτησε λίγες μόνο ώρες αλλά η όλη διαδικασία για να αρχίσει το δέσιμο κράτησε κοντά 3.5 μήνες.Το τρέξιμο σε μηχανουργεία και στην ανεύρεση ανταλλακτικων (σε όσο χαμηλότερη τιμή γίνεται) κρατάει καιρό…

Ένα ελαφρύ γυάλισμα στον κύλινδρο

Βγήκε ο ανάποδα τοποθετημένος οδηγός και φτιάχτηκε καινούργιος oversize γιατί η φωλιά στην κεφαλή είχε ανοίξει λίγο

Φρεζαρίστηκαν οι έδρες και καθαριστηκε ο χώρος καύσης

Οι οποίες έδρες υποδέχτηκαν τις καινούργιες βαλβιδες

Εδώ να τονίσω ότι το φρεζάρισμα και τον καινούργιο (φτιαχτό) οδηγό ανέλαβε το μηχανουργείο Αφοί Γούλα κοντά στην Σπ.Πάτση.Σωστοί επαγγελματίες που ασχολούνται κυρίως με κεφαλές και με χαμηλές τιμές.

Καινούργιο κοκκορακι

Το πιστόνι μετρήθηκε και βρέθηκε εντός ορίων οπότε αγοράστηκαν μόνο καινούργια ελατήρια, πανάκριβα τα γ@μημένα

5 Likes

Είμαστε έτοιμοι, οι φλάτζες είναι Athena

Έλα μωρό μου σε περιμένω

Το R πάει πανω

Ενώ το RN στην μέση

DIY ματζούνι αντί λάδι μοντάρισματος

Μπήκαν καινούργιες ασφαλειες στο πιστόνι

Την επόμενη μέρα ήρθε ένα γλυκό αγόρι να βοηθήσει.Τι να βοηθήσει δηλαδή αυτός έκανε όλη την βρώμικη δουλειά, εγώ απλώς έβγαζα φωτογραφίες και τον απειλούσα αν κάνει λάθος θα έχουμε ντράβαλα.

Copper paste στην μεταλλική φλατζα.Αυτό μπαίνει για καλύτερη στεγανοποίηση και το προτίμησα μιας και η κεφαλή δεν πλαναριστηκε (την καθάρισα όπως και τον κύλινδρο με γυαλόχαρτα σε επίπεδη επιφάνεια).

Σφίξε Ευλογημένε

Ο σωστός χρονισμός θέλει και το κατάλληλο δάχτυλο

Αφού δέθηκαν όλα και ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες…
μπήκε καινούργιο ψυκτικό και λάδι (Ipone off road 10/40)

Ήρθε η στιγμή να δούμε τι σκατά κάναμε :stuck_out_tongue_closed_eyes:

images

Την ίδια μέρα έκανα καμιά 25αριά ασφαλτινα χιλιόμετρα και το μηχανάκι περίμενε καμία βδομαδα μέχρι την χτεσινή βόλτα πέριξ του Μαραθώνα.
Δείχνει ότι είναι οκ, καπνοί/μυρωδιές λαδιού δεν υπάρχουν ενώ τραβάει με ψυχή στην 5η και 45-50χλμ/ωρα παρόλο το -5 μακρύτερο γραναζωμα.
230χλμ μέχρι τώρα και βλέπουμε…

8 Likes

Πόσο σου πήρε; Πρέπει να πάω και την δικά μου σύντομα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί να καίει λάδι από τον οδηγό βαλβίδας. Έτσι κι αλλιώς τα τσιμουχάκια είναι αυτά που εμποδίζουν το λάδι να περάσει και να πέσει στον κύλινδρο…

40 ευρώ

1 Like

Πως να στεγανοποίησει όμως όταν δεν είναι κουμπωμένο στον ανάποδο οδηγό (ο οποίος δεν έχει πατούρα στο κάτω μέρος του).
Δες το βίντεο ξανά. Κανονικά το τσιμουχακι δεν βγαίνει καν με το χέρι ενώ αυτό έβγαινε για πλάκα

Καλά χιλιόμετρα και από εδώ !
Είναι σίγουρος ότι το μηχανάκι θα δουλεύει αξιόπιστα για αλλά τόσα χρόνια…
εικόνα

3 Likes

Γιώργο… :beers: κερασμένες!
Μπορεί να πήρε καιρό αλλά το έφτιαξες καλύτερο απ’ότι ήταν!
Μπράβο ρε φίλε!

1 Like

Τι εφτιαξε ρε συ;
Ολη την δουλεια; το παραπαιδι την εκανε
Δες την φωτγραφια του παραπανω και την κουραση που ειναι ζωγραφισμενη στο προσωπο του :rofl:

2 Likes

Φχαριστω για το παράσημο…

1 Like

Τι παράσημο πήρες καμάριμ;

Πάντως…σίγουρα δεν του έβαλες ενσημο :rofl:

2 Likes

Μπας και λέει το εργόσημο που του κόλλησες; :stuck_out_tongue:

2 Likes


Ρε…ουτε κολατσιο σου λεω,ποιο εργοσημο?

5 Likes

Ρε ας είναι καλά η ΜαμαΛευκαδιος…γιατί θα είχαμε πεθάνει εκεί …

Μέχρι να φέρει να φάμε…ούτε μπουκιά !

Όσο για το παράσημο (παραπαιδι)…έπρεπε να σε είχα αφήσει να καπνισεις και το σακουλάκι του καπνού για να σφίξει η κεφαλή

5 Likes

Ρε συ δεν σε τάισα μην πάρεις πολύ δυναμη και σου μείνει κάνα μπουζόνι στο χέρι.
Εκτός αν επιζητούσες το τελευταίο όπως και την συνέχεια :moniker:

4 Likes

Aαα το καημενο…

3 Likes