DR650: Ολική Ανακατασκευή

12 Likes

9 Likes

Απο πού να ξεκινήσω…
Σαν όλους τους μεγάλους σεναριογράφους όχι από την αρχή.
Θα σας τα ρίχνω ανάκατα για να υπάρχει ενδιαφέρον.

Για τους μη οικείους, για να τους βάλω στο πνεύμα, απλά να πω οτι υπάρχει ένα DR650 πακεταρισμένο σε 6 κουτιά σε ένα γκαράζ κάπου στα βουνά της Σαββοϊας…

Η επανένωση των επιμέρους στοιχείων σε ένα ενιαίο σύνολο δεν έχει τόσο μια λειτουργική, όσο μια συμβολική -σχεδόν τελετουργική θα λέγαμε- αξία, για την περίπτωσή μας.
Θα καταφέρουν αυτά τα κομμάτια μέταλλο να μας γλιτώσουν από τα στενά όρια που θέτει η καθημερινότητα;
Θα μας χαρίσουν τη προοπτική ενός πλάνου που θα θέσει νέα στανταρ στη λέξη ταξίδι;
.
.
.
.
Τον θυμάστε αυτό το τύπο;:rofl:

10 Likes

Οκ. Έχω αρχίσει με αισθητικου τύπου εργασίες:
Καθάρισμα, βάψιμο, τρύψιμο κλπ…



Διάλειμμα!!


11 Likes

Να πω κάτι για τα πατάκια από πάνω…
Το DR όσο άρτιο και μελετημένο να το έχουν σχεδιάσει, υπάρχουν κανα-δυο πραγματάκια πριν φτάσει τη τελειότητα…(περιμένω αντιδράσεις…)

Ένα από αυτά είναι το κόντημα των μασπιέδων. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο είναι τοποθετημένοι αρκετά ψηλά. Αφαιρώντας δύο εκατοστά βλέπεις τεράστια βελτίωση. Το κέντρο βάρους χαμηλώνει δίνοντας καλύτερο κοντρολ, έχεις πολύ καλύτερη θέση οδήγησης όρθιος και τα πόδια σου δεν είναι τόσο διπλωμένα, εξηπηρετώντας το κάτσε-σήκω.
Τα πεντάλ έχουν περιθόριο ρύθμισης και τα πόδια σου είναι ακόμα 4-5 εκ. πάνω από τη ποδιά.

Αυτή η μόντα γίνεται πολύ εύκολα με ένα τροχό και μια ηλεκτροκόληση ή σε ένα σιδεράδικο.
Εμένα μου τα μόνταρε ο mitch και αν δείτε από κοντά τη πάνω φωτογραφία, θα καταλάβετε ότι τα έφτιαξε με πολύ αγάπη για το φίλο του. Γειά σου ρε Μήτσο!!

5 Likes

7 Likes

3 Likes

Δεν έχω ποστάρει τόσο καιρό γιατί γίνανε διάφορα…τέλος πάντων η ουσία είναι ότι όταν λέμε ολική ανακατασκευή, το εννοούμε.




6 Likes

Το ρεζουμέ είναι ότι δώσαμε το μοτέρ αυτής της μηχανής σε κάποιον που το είχε άμεση ανάγκη και μας στείλανε το άλλο μοτέρ το οποίο είχε σπάσει το γρανάζι της τρίτης για να το ανακατασκευάσουμε. (μιας και εμείς είχαμε άνεση χρόνου…)
Το συνεργείο στην ελλάδα που μας έστειλε το σπασμένο μοτέρ, έριξε όλα τα εξαρτήματα χύμα μέσα στο κασόνι που είχαμε στείλει το καλό μοτέρ. ΧΥΜΑ.
Μαζί με τα διάφορα βρήκαμε:
-Μία καδένα από παπί.
-Μία τάπα αγνώστου προελεύσεως.
-Κομμάτι από το ψυγείο του άλλου DR:
-Διάφορα σωληνάκια, ροδέλες κλπ που δεν ανήκουν στο μοτέρ.

5 Likes

Η ερώτηση είναι: Υπάρχουν όλα τα εξαρτήματα του μοτέρ;;
Έτσι λοιπόν καθίσαμε με τις διαφάνειες της σουζούκι και ελέγξαμε έναν-έναν όλους τους κωδικούς. ΟΛΟΥΣ. Και φυσικά λείπανε πράγματα.
Το συνεργείο που ανέλαβε τη σκάτζα των μοτέρ θεωρείται καλό συνεργείο και γνωστός.

-Συμπέρασμα πρώτο: Μην πάτε σε συνεργεία.

7 Likes

:rofl:

:confounded:

Τώρα περιμένουμε τα ανταλλακτικά και καθαρίζουμε το μοτέρ. Ανακαλύψαμε λοιπόν ότι το συγκεκριμένο είναι ξανά ανοιγμένο και κολλημένο το κάρτερ, μάλλον λογω πτώσης.
Επίσης η μυστηριώδης τάπα είναι από αυτό το μοτέρ, αφού έχουν βάλει χελικόιλ με διαφορετικό σπείρωμα από τη σουζούκι…

α! να’το το κομμάτι απο το ψυγείο…

5 Likes

Καθαρίζοντας…

Μόνο για όσους/όσες σκαμπάζουν από καλλιτεχνική φωτογραφία.
Θα το ονομάσω “Ψυχικά Ρήγματα”

Μπορείτε να διακρίνετε τα ραγίσματα…

7 Likes

Επίσης έτριψα και καθάρισα βαλβίδες.


Πριν:

Μετά:

Αφού λοιπόν τις έκανα λαμπίκο τι βλέπω;;

Η μία βαλβίδα είναι από κάτι άλλο, την οποία την έχουνε κόψει για να κοντήνει και την έχουνε τορνάρει για να μπαίνουν οι ασφάλειες. Κανένας λογικός δεν θα ρίσκαρε την ασφάλειά του για 20 Ευρώ που έχει μια βαλβίδα.

Συμπέρασμα 2ο: Μην πάτε σε συνεργεία. Φτιάξτε το μόνοι σας!! Σίγουρα θα είναι πιο ασφαλές, πιο καλό και πιο φτηνό.
Και για να σας διασκεδάσω, δείτε τον αγαπημένο μου Scotty Kilmer ο οποίος έχει συνεργείο και παροτρύνει το κόσμο να μην πηγαίνει σε συνεργεία!!
Από μικρό και από τρελό…(αυτός είναι χαλαρά στη 2η κατηγορία…)

8 Likes

Το εχουμε εμπεδώσει καιρο αυτο και σε ευγνωμονούμε :kissing_heart:

4 Likes

Έχω μια απορία, αξίζει να φτιαχτεί αυτό το μοτέρ; Γιατί δεν ζητάτε πίσω το δικό σας;

Ρίξτε το στον επιταχυντή να γινει το μπιγκ μπανγκ και παρτε ενα μοτερ απο drz να σωθείτε.

Ξερω ενα στα ανω λιοσια που πραγματικα αξιζει. Πενα και δε καίει σταγονα λαδι.

Αντε μπας και σταματήσετε εκει πανου ναουμε. Τοσα χρονια έρευνας και τι καταφερατε? Να βρειτε το σοματιδιο του θεου. Δε ρωταγαμε τον Παισιο

Να σε πω…
Το μοτέρ που έσπασε ήταν του αδερφού του Σπύρου. ( ναι, καλά καταλάβατε, δύο αδέρφια με 2 DR!)
Οπότε εάν το επισκεύαζε σε συνεργείο θα είχε:
Τα ανταλλακτικά + την εργασία, αλλά με αμφίβολη ποιότητα εργασίας. (πχ σιγά μην αλλάζανε τη λάθος βαλβίδα).
Το μοτέρ που στείλαμμε ήταν διαμάντι. Είχε 50.000χλμ και δούλευε τέλεια.
Τώρα, ο αδερφός του Σπύρου θα έχει ένα καλό μοτέρ και ο Σπύρος θα έχει ένα μοτέρ στο οποίο θα ξέρουμε τι έχουμε κάνει.
Μείον το κόστος εργασίας.

2 Likes

Ερωτήματα ερωτήματα …
Η κεφαλή πάει για επισκευή?
Με ποια διαδικασία καθάρισες τις βαλβίδες?
Για το γρανάζι της 3ης υπάρχει άλλη λύση που να κρατήσει περισσότερο από το oem ανταλλακτικό?

Αυτόν τον τύπο που έβαλες στο βίντεο τον είδα τυχαία πριν λίγες μέρες (στο YT) να κάνει τεστ διαρροής αέρα με μια πουράκλα να με το συμπάθιο :laughing:

OK, αυτό δεν είχα καταλάβει. Νόμιζα ότι το μοτέρ το κράτησε ο μάστορας για να το χρησιμοποιήσει αυτός όπως νομίζει, πράγμα το οποίο θα σήμαινε ότι τον κάνατε μάγκα…