DRZ 400S 2001 - Η Γκόμενα μου

Ετικέτες: #<Tag:0x00007f74514baee8> #<Tag:0x00007f74514bac68>

Kανουν την ιδια δουλεια με τις φυσουνες αλλα εχουν το μειονεκτημα οτι απο καιρο σε καιρο θελουν να κοβεις τα ται ραπ που τις κρατανε και να τις αφηνεις λιγες μερες να περνουν αερα
Ο λογος ειναι οτι σε αντιθεση με τις φυσουνες που συνηθως εχουν τρυπες αυτες ειναι στεγανες και για τον λογο αυτο αν παρουν μεσα εστω και λιγη υγρασια αυτη δεν αποβαλεται με αποτελεσμα να δημιουργηθοει ψωριασμα στα καλαμια
Ετσι εχω ακουσει/διαβασει (δεν θυμαμαι τι)

2 Likes

Συγγνώμη τώρα για αυτό που θα πω… το ξέρω είναι εις βάρος μας…
Υπάρχουν κάποια μαγαζιά που βγάζουν τέτοιες φυσούνες για τις σούστες των φορτηγών…
:zipper_mouth_face:

1 Like

Βαλε και link…:joy:

Ενδιαφέρουσα ιδέα και αυτή.

62 αναρτήσεις διαχωρίσθηκαν σε ένα νέο νήμα: Γρανάζωμα για το DRZ

9 αναρτήσεις συγχωνεύθηκαν σε ένα υπάρχον νήμα: Θα γίνει της μΠόπης

Εδώ και αρκετό καιρό έχω θέμα με την υπερχείλιση του καρμπιρατέρ. Όποτε το αφήνω σβηστό με το ρουμπινέτο ανοιχτό χάνει βενζίνη από την υπερχείλιση. Προχθές το λύσαμε για να το φτιάξουμε. Είχε πολύ βρόμα (2 χρόνια είχε να καθαριστεί).Ακολουθήσαμε τις οδηγίες του μάνουαλ αλλά δυστυχώς το πρόβλημα ίσως και να έγινε χειρότερο από πριν.

Το πυραυλάκι φαινόταν σε καλή κατάσταση και μετρήσαμε όπως λέει το ευαγγέλιο. Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να παίζει. Ίσως να μην καθάρισε καλά στο σημείο που μπαίνει το πυραυλάκι και να να μην κάθεται καλά στην θέση του. Θα πρέπει να το ξαναδώ.

Μόλις το έβαλα πάνω ανακάλυψα ότι το γκάζι δεν δουλεύει σωστά. Κολλούσε εντελώς σε σημεία ενώ πριν δούλευε κανονικά. Προσπάθησα να τραβήξω τις ντίζες για να δω αν κολλάνε. Της επιστροφής δούλευε σχετικά καλά. Του γκαζιού όμως δεν δούλευε καθόλου… Το αποτέλεσμα

Όσο η ντίζα ήταν τεντωμένη δεν εμφάνιζε κάποιο σύμπτωμα. Μόλις την έβγαλα χαλάρωσε και τα συρματάκια που ήταν κομένα έστριψαν και φυσικά μπλόκαραν την λειτουργία της ντίζας. Κανά δύο συρματάκια είχαν μείνει. Πάλι καλά που το είδα τώρα γιατί σίγουρα θα με άφηνε σύντομα σε κανά βουνό…

Λέω να πάρω της prox που την βρίσκω 30-35 ευρώ ενώ της σουζούκι έχουν 65-70.

5 Likes

Γιατι ως γνωστόν, αν ψαχνεις τον Γιωτη το τελευταιο διαστημα… σε κανα βουνο θα τον βρεις :rofl:

Μαζι με την αποπανο αποτυχία, καθαρισαμε και το δικο μου καρμπυρατερ.

Εκει που δουλευε ρολοη τωρα δε δουλευει καθολου στις χαμηλες. Μονο μα ανοιχτο τσοκ παει.

Μιλαμε για επιτυχία η βραδιά. :rofl:

Ολα καλα θα πανε ομως. Θα το βρουμε στην επομενη που δε θα εχουμε τσιπουρο την ωρα του δεσίματος. (Και σας το ειπα ρε μλκες οχι τσίπουρο τωρα που θα δεσουμε :rofl:

3 Likes

Αν και εφόσον όλα εγιναν βάση μάνουαλ μάλλον το πρόβλημα προέρχεται από το ρουμπινέτο ή από το o’ring που είναι κάτω από την έδρα που μπαίνει το πυραυλάκι του φλοτέρ (Νο18).

Ακούγεται λογικό…

Πάντως μέχρι τώρα…Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι εκεί έχει ορινγκ.

Όλα τα καρμπ. έχουν τετοιο;

Τι πρόβλημα μπορεί να έχει το ρουμπινέτο δλδ;

Αυτό το έλεγξα και μου φάνηκε μια χαρά. Παρόλα αυτά κι εμένα εκεί πάει το μυαλό μου να σου πω την αλήθεια. Δεν εξηγείται αλλιώς νομίζω.

Μπορεί να φαίνεται οκ και να μην είναι, δες από 03:35 και μετά https://youtu.be/nAe_5YwWoV0

Το ρουμπινέτο έχει διαφορα ελαστικά παπαράκια μέσα του που με τα χρόνια ξεραίνονται και δεν σφραγίζουν.Απ’ότι είδα τα drz έχουν συχνό θέμα εκεί και πολλοί αλλάζουν ρουμπινέτο από Ε ή και άλλα μοντελα.

Εστίασε πρώτα στο ορινγκ της βαλβίδας του φλοτέρ και βλεπεις.

Απ’όσο ξέρω τα περισσότερα εχουν

Μάλλον έχεις δίκιο. Δεδομένου και ότι το μηχανάκι είχε κάτσει για αρκετό καιρό σε ακινησία, είναι λογικό να έχουν ξεραθεί και να μην σφραγίζουν πλέον. Το ότι τώρα που το άνοιξα δείχνει να χάνει περισσότερο, οφείλεται ίσως στο ότι μετακινήθηκε από την θέση που ήταν και αυτό επιδείνωσε την κατάσταση. Και όχι μόνο αυτό αλλά και όλα τα o-ring που έχει εκεί μέσα και τα πείραξα.

Οπότε πάμε για κιτ επισκευής…

Καταραμένα πράματα αυτά τα καρμπυρατέρ…πραγματικά δεν ξέρεις από που θα σου’ρθει!
Εγώ μόνο που το βλέπω σηκώνω τα χέρια ψηλά… δεν το κατέω το θέμα.
Το κιτ επισκευής λογικά θα σου λύσει το πρόβλημα, απλά ρίξε μια ματιά στο τι κιτ να πάρεις. Θυμάμαι για το δικό μου έπαιζαν 2-3 κιτάκια με διαφορετικά παπαράκια μέσα στο καθένα. Σαν κλασικός άμπαλος πήρα αυτό με τα περισσότερα παπαράκια μέσα. Ευτυχώς μου βγήκε. (Βέβαια όπως σας έχω πει δεν ασχολήθηκα εγώ αλλά ο μηχανικός που το πήγα).
Στο παπαράκι του ρουμπινέτου όμως έχω βάλει χέρι και έχω αλλάξει τη φλάτζα (χαμογελάκι) που έχει πίσω από το λεβιεδάκι. Εύκολο ήταν και στο δικό μου ταίριαζε ανταλλακτικό από Γιαμάχα (ήταν πιο φτηνό από της Σουζούκι).

Αυτό με το ρουμπινέτο ακόμα δεν το έχω καταλάβει πάντως. Πώς γίνεται να έχει σχέση με την υπερχείλιση του καρμπιρατέρ;

Κι εγω αυτο σκεφτομαι τοση ωρα που σας διαβαζω.

Μαλλον κατι αλλο εννοούν και εχουμε μπερδευτει

Χμ… όχι ακριβώς σχέση. Στη δική μου περίπτωση ήταν το πυραυλάκι και κάτι ορινγκάκια που έκαναν τη ζημιά. Αλλά λόγω φθοράς του ρουμπινέτου μου, δεν σταματούσε η υπερχείλιση ούτε όταν έκλεινα τη βενζίνη (γιατί απλά δεν σταματούσε ποτέ η ροή της βενζίνης).

Οπότε αυτό που λέτε είναι στην ουσία ότι αφενός έχανε το ορινγκ του πυραυλακίου και υπερχείλιζε…και αυτό δεν μπορούσε να αποφευχθει/“διορθωθει” ουτε κλείνοντας το ρουμπινετο του ντεποζιτου Γιατί ήταν και αυτό χαλασμένο με τη σειρά του.

Σωστα;

Αυτό ήθελα να πω αλλά δεν το εξήγησα σωστά,γι’αυτό τόνισα να εστιάσει πρώτα στο ορινγκ τη έδρας στο φλοτέρ.
Γιώτη αν το καρμπυρατερ δεν έχει άλλες διαρροές (πχ απο την φλάντζα στο λεκανάκι ή τις βίδες αέρα και αποστράγγισης καυσίμου στο λεκανάκι) ψάξε μήπως βρεις μόνο το σετ πυραυλάκι/έδρα/ορινγκ ή σκέτο ορινγκ.
Αν και ολόκληρο το σετ συνηθως δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό.
Edit για το κάτω μέρος https://www.car.gr/parts/view/12439742/

2 Likes

Ωραίος. Κανά τέτοιο θα χτυπήσω και βλέπουμε.

Το ρουμπινέτο δεν έχει θέμα γιατί μόλις κλείνω την βενζίνη σταματάει να υπερχειλίζει.