Dunlop D952 120/90-18

Πήρα το μηχανάκι αρχές Οκτωβρίου και είχε πάνω καινούργια Bridgestone.Ενδιάμεσα πήρα ένα μεταχειρισμένο ΑC10 που χάριζαν σε φορουμ.
Αυτό είναι το 3ο λάστιχο(ουσιαστικά 2ο καινούργιο),Dunlop 952.
Κάτι ξέρανε όσοι γράφανε ότι το 650 μασάει πίσω λάστιχα για πρωινό
:joy:

3 αναρτήσεις διαχωρίσθηκαν σε ένα νέο νήμα: Δημιουργία κατηγορίας ελαστικά

Εννοείς ότι τα έφαγες κανίβαλε;;;

Εγώ είμαι αθώος αυτός ο @Mitch φταίει για όλα :smirk:

Εντυπωσεις απο το Dunlop D952 120/90/18 και απο μενα μιας και το ξεζουμισα ολο πανω στο χασκυ.Με αρεσε τοσο που θα ξαναβαλω το ιδιο.Δεν το θεωρω κορυφαιο καπου αλλα σιγουρα αρκετα ικανοποιητικο σε ολα τα εδαφη και με το μεγαλυτερο προτερημα οτι αντεχει πολυ καλα αν σκεφτει κανεις οτι ειναι μοτοκροσαδικο και σε τι μηχανακι φορεμενο,βεβαιως ολα τα παραπανω σε συναρτηση με την τιμη του(60 γιουρια).3000 χλμ.αντεχει ανετα ιδιως με ευλαβια στην ασφαλτο οχι πανω απο 120χλμ.Υποψιν οτι μοτοκροσαδικα λαστιχα σε μικροτερες διαστασεις(απο εργοστασιακες)σε μεσαια μονοκυλινδρα ον-οφ δεν ειναι οτι καλυτερο για εκδρομικο εντουρο αλλα για αυτους που αναζητουν το κατι παραπανω στο χωμα και ιδιως και σε μονοπαταδες(οσο αντεχουν).

1 Like

Κι εγώ το είχα βάλει παλιότερα και το έβαλα ξανά. Την πρώτη φορά που το έβαλα το έκανα και μια βόλτα από εθνική μέχρι Σέρες και πάλι πίσω από χώμα. Να σου πω την αλήθεια μου άρεσε πάρα πολύ ακόμα και στο εκδρομικό.

Το ψηνω κι εγω να το βαλω αυτο το λαστιχακι.
Το βασικο που θελω να ξερω ειναι αν βγαζει χλμ γιατι ειμαι αναμεσα σε αυτο και το μτ21.
για ανοιξη καλοκαιρι τα θελω για ταξιδια. τωρα εχω μοτοκροσαδικα

Γιωτη εσυ που τα εχει βαλει και τα δυο (μτ21-952) ποιο προτηνεις?

Για σένα ειδικά κάτι τέτοιο, είναι το μόνο που ΊΣΩΣ αντέξει…

Πέρα από την πλάκα νομίζω ότι τα 952 είναι μια πολύ καλή επιλογή για το δικό μας μηχανάκι. Έχει αρκετά καλά κρατήματα, βγάζει χλμ και είναι και σε νορμάλ τιμή. Βέβαια όταν έχεις ΜΤ21 είσαι πιο άνετος στην άσφαλτο ενώ όταν έχεις τα 952 είσαι πιο άνετος στο χώμα.

Μαζι σου και γω γι αυτο και θα τα ξαναβαλω.Πιστευω ομως οτι οι περισσοτεροι με μηχανακια οπως το 690 πχ.η το δικο μου δυσκολα θα συμβιβαστουν με μοτοκροσαδικο λαστιχο στην ασφαλτο αλλα και στο χωμα αν κανουν ανοικτα κομματια περισσοτερο.Απο μαμα φορανε 140 διασταση πισω εχουν αρκετα κιλα πολυ δυναμη και αναπτυσουν μεγαλες τελικες(ιδιως το 690-701) οποτε οσους πανε χωμα του στυλ adventureραδες-ονοφαδες θα συνιστουσα καλυτερα mt 21,d 606,t 63κτλ.

Μητσο δες και το AT 81 της dunlop(ο αντικαταστατης του 952) στην ιδια τιμη,το ψιλοσκεφτομαι και γω. https://youtu.be/BBv_BaI6EJQ

Πολυ αγωνιαρικο με φενεται ρε φιλε.
Για ταξιδια το θελω

Εγώ για την σεζόν Ανοιξη-Καλοκαίρι θα πάρω ένα D606 και θα φτιάξω συνολάκι με μπροστινό MT21 που έχω καβάτζα.Αυτός ο συνδυασμός στο ντομι(αλλά και σε άλλα μηχανακια σύμφωνα με ξένα φορουμ) δούλεψε πολύ καλά.Στα μειον του 606 σε σχέση με το 952 η τιμή του που είναι υψηλότερη.

Το μπροστινό 952 τι λέει?Να το ζευγαρώσω με το αντίστοιχο πίσω που πήρα χτες?

Για μένα το μπροστινό 952 είναι πολύ καλό

Εσυ ρε χαμενε εισαι ινδιανος. Δεν εχεις ρυθμησει ποτε σου πιεση στα λαστοιχα, αναρτησεις, μανετε, πενταλ κλπ κλπ.
Οπως ειναι το καβαλας και πας.
Δεν πιανεται η αποψη σου

ΟΚ αλλά ήθελα να το πω ρε φίλε. Όταν θα ρωτήσει πόση πίεση να βάλω και του απαντήσω 20 για να μη κοπανάς τις ζάντες τότε να μου την πεις :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Μαγκες εσκασε μυτη ο Κυριος Γαμα-Γαμα Το νου σας :joy::joy::joy::joy:

Εγώ έχω το συνδυασμό 952 εμπρός και 606 πίσω. Νομίζω πως είναι καλό πακέτο με ταχύτητες έως 120 Km/h. Στο χώμα είναι πολύ καλό.

Επιτελους αλλαξα λαστιχα στο αγριμι,ομαδα που κερδιζει(d952) δεν την αλλαζεις


3 Likes

@MoNiker Πάνο για πες εμπειρία με το D952 πίσω; Είναι από τα λίγα ελαστικά που βρίσκω σε παρόμοια διάσταση με το εργοστασιακό (φοράει 120/80-18 και το D952 βγαίνει σε 110/90-18).

Τώρα φοράω το D606 σε 120/90-18 (το οποίο δυστυχώς δε βγαίνει ούτε σε 120/80-18, ούτε σε 110/90-18) κι έχω ψηλώσει θεωρητικά και λέω θεωρητικά γιατί σε αίσθηση δεν κατάλαβα καμία διαφορά.
Πάντως με το D606 είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος στην άσφαλτο και στο χώμα με μόνη αδυναμία να φαίνεται λίγο στη λάσπη και αυτό μάλλον λόγο της άριστης συμπεριφοράς του D952 στο μπροστινό.