Dunlop D952 80/100-21

Ένας από τους λόγους που το διάλεξα είναι πως είναι από τα λίγα που κυκλοφορούν στη διάσταση 80/100-21 που φοράει το WR250R. Φυσικά ο κυριότερος είναι πως μου προτάθηκε το συγκεκριμένο σε συνδυασμό με το D606 για πίσω από μέλος σε άλλο forum ο οποίος γενικότερα χαίρει εκτίμησης σε θέματα που αφορούν γενικότερα τη χωμάτινη ενασχόληση.

Το ελαστικό D952 είναι αυτό:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση του, κρατάει πολύ καλά σε όλα τα εδάφη και πολλές φορές είναι εμφανές πως το πίσω (που είναι 50/50) δε μπορεί να το ακολουθήσει ισάξια, αλλά πίσω είναι οπότε δε με νοιάζει.

2 Likes

Για να εχει παρεα και το πισω d952,τελικα η διασταση 80/100-21 απο 90/90-21 λιγο που το οδηγησα ειναι πιο αλανιαρικο :kissing_heart:

Με γειά!
90 90 21 είναι η διάστασή σου και δεν βρήκες;

Ναι,το ηξερα οτι δεν βγαινει σε αυτη την διασταση τo d952

Σχεδόν το ίδιο είναι Πάνο αυτές οι δυο διαστάσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Δες και αυτό τον πολύ χρήσιμο σύνδεσμο που μου έστειλε κάποτε ο @Lefkadios https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=80-100r21-90-90r21

1 Like

Είναι λίγο πιο στενό αλλά στο χώμα με τη χαμηλότερη πίεση φαντάζομαι θα έχεις καλύτερη αίσθηση.

Μετά από ένα χρόνο περίπου…

image

Έχουν κάνει χοντρικά

  • κάμποσες βόλτες στην Βαρυμπόπη
  • διήμερο στον Λάδωνα
  • τριήμερο στην Ευρυτανία
  • πενθήμερο μέχρι τον Γράμμο
  • 1 μήνα τουλάχιστον στην δουλειά καθημερινά πέρα-δώθε
  • κάμποσες βόλτες μέσα στην Αθήνα

Φυσικά έχουν κάνει αρκετή άσφαλτο και μετά το τελευταίο ταξίδι στον Γράμμο εμφανίσαν τα γνωστά “νύχια”

Χαλαρά θα τα ξαναέβαζα φέτος αν δεν παίξει καμιά καλύτερη πρόταση

2 Likes

Το συγκεκριμένο λάστιχο έχει ήδη διανύσει γύρω στα 250km και θα ήθελα να μοιραστώ τις πρώιμες απόψεις μου.

Όλα τα χιλιόμετρα τα έκανα με 20psi με τη κορόνα του ελαστικού να δείνει ένα σταθερό πάτημα σε στροφιλίκια στην άσφαλτο άλλα τέτοια νούμερα μόνο ιδανικά δεν μπορούν να χαρακτηριστούν στις δοκιμασίες που το έβαλα.

Μιας που είμαι και κοντά, το Σχιστό είναι ομολογουμένως το βασικό πεδίο δράσης μου, με μονοπάτια που απαιτούν ιδιαίτερη δεξιοτεχνία και τεχνική οδήγηση. Είναι ένα ποικιλόμορφο περιβάλλον με σαθρό έδαφος, κροκάλα, πέτρα, χαλίκι, βράχους και γλυστερά κομάτια πούδρας.

Περιττό να πώ πως το λάστιχο άρχισε να με κερδίζει από την αρχή. Φουρκέτες με ξερο βράχο και σαθρή κροκάλα, το λάστιχο πατούσε πολύ σταθερά. Ακόμα και σε γλυστρίματα, δεν χρειαζότανε να ρολάρει για να ξαναβρεί πρόσφηση. Αντιθέτως, η επαναφορά της πρόσφησης ήταν σχεδόν στιγμιαία και απόλυτα «προβλέψιμη» και σε ωθεί να σπρώξεις λίγο παραπάνω με ασφάλεια.

Παρόλο τα 20psi η μεγάλη έκλπηξη ήταν η οδηγική συμπεριφορά σε χαλίκι σε συνδιασμό βαθιάς πούδρας. Ρίχνωντας το βάρος μου πίσω, το μπροστινό είχε μια βήθηση αλλά δεν επηρέασε σχεδόν καθόλου τη κατευθυντηκότητα σε ανοικτές γραμμές. Σχεδόν ίδια συμπεριφορά σε πιο κλειστά κομμάτια αρκεί να η ταχύτητα να μην έπεφτε κάτω από τα 10km/h.

Γενικά πολύ ευχαριστημένος με το μπροστινό λάστιχο και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου σε σχέση με το προηγούμενο μοτοκροσσάδικο. Το θεωρώ μια κάλη αγορά. Για το πίσω είναι νωρίς να πω ακόμα μιας που σε κάποια κλειστά κομμάτια που περιλάμβαναν τεχνικά σκαρφάλωματα, λόγω υγρασίας και των ικανοτήτων μου δε κατάφερα να τα περάσω χωρίς πόνο και δάκρυα. Ελπίζω να καταφέρω να σχηματίσω μια ολοκληρωμένη άποψη στην επόμενη μου απόπειρα με στεγνό χώμα.

Αλλά από θέμα φθοράς μετά από τα χιλιόμετρα που του έχω κάνει και όπως τα έχω κάνει δείχνουν ότι θα κρατήσουν για πολλά χιλιόμετρα ακόμα. Δε μπορουμε να τα έχουμε όλα οπότε πρέπει να μάθω να αδηγάω

3 Likes

Ωραία περιγραφή Νικόλα!
Μου έχει προσφέρει φοβερή αυτοπεποίθηση σε λάσπες και κροκάλες. Με αυτό μπροστά και το D606 πίσω έχω βρει τη χρυσή τομή για τις ονοφάδες και τα διήμερα/τριήμερα σε μεγάλες αποστάσεις!
Μονοπατάδες δε πάω συχνά αλλά όποτε προέκυψε ήταν εντός πνεύματος!

1 Like

Σε ευχαριστώ Στέφανε. Προσπαθώ να είμαι όσο αντικειμενικός γίνεται αλλά οι παράμετροι που καθορίζουν τα χαρακτηριστικά ένος καλού ελαστικού για το καθένα μας είναι ίσως διαφορετικοί. Πέρα τη ποιότητα γόμας κλπ, ο τρόπος οδήγησης, χαρακτηριστικά μηχανής και γενικότερα οι ορέξεις του καθενός.

Μου αρέσει το λάστιχο αλλά θέλω περισσότερο τεχνικές διαδρομές και σκαρφαλώματα για να το συγκρίνω με τα προηγούμενα. Να δω που βοηθάει και που μένει πίσω. Έπαθα μια μικρή εξάρτηση με το εντούρο βλέπεις. Και μόλις πρόσφατα άρχισα να έχω σχετικά το πάνω χέρι σε κλειστά σφικτά κομμάτια διατηρώντας ροή.

Αλλά €100 και ήδη μια πολύ καλή συμπεριφορά και με αντοχή στα χιλιόμετρα. :ok_hand:

Μάλλον το 606 πίσω θα είναι το επόμενο μου.

1 Like