Εσείς πως την ζεσταίνετε?

Χρόνιο ερώτημα που διχάζει και ταλανίζει την ανθρωπότητα.

1.Βάζετε μπρος και φεύγετε αμέσως κάνοντας σούζα και βαρώντας κόφτες?
2.Την αφήνετε στο ρελαντί κρατώντας μια κούπα με καφέ και κάνοντας τέσσερα τσιγάρα?(που έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Παπάζογλου).
3.Ανεβάζετε σταδιακά τις στροφές για κάνα λεπτό και ξεκινάτε με θρησκευτική ευλάβεια?
4.Κάτι άλλο?

Το βίντεο δείχνει πόσο πολύ αργεί το λάδι (15/50) να φτάσει στο πάνω μέρος της κεφαλής,το ελαφρύ και σταδιακό στροφάρισμα δείχνει να βοηθάει στο να φτάσει στο σημείο πιο γρήγορα .

2 Likes

Μια μικρή επισήμανση…

Εκτός και αν το μηχανάκι κάθεται για απατά πολύ καιρό και έχει κάτσει το λάδι …τα πάντα ειναι λαδωμενα.

Οπότε ζημιά δεν κάνεις. Απλά δεν πρέπει να το ανάβεις και να το σκιζεις

1 Like

Το ζέσταμα δεν το κάνεις όμως μόνο για να κυκλοφορήσει το λάδι, αλλά και για να έρθουν τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας, οι αισθητήρες να διαβάζουν σωστές ρυθμίσεις, κλπ.

Νομίζω ότι το πιο σωστό είναι να ξεκινήσεις χωρίς να περιμένεις και να πηγαίνεις χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή.

Για να δώσω ένα παράδειγμα… Τι κάνει ο @Mitch, το ακριβώς αντίθετο.

2 Likes

Βάζω μπρος, τραβάω λίγο τσοκ μέχρι να βάλω κράνος γάντια, κλείνω τσοκ και ξεκινάω. Πάω χαλαρά μέχρι να νιώσω πως το μηχανάκι έχει ζεσταθεί και να κρατάει ρελαντί στις στροφές που πρέπει.
Το Τρανσάλπ θέλει παραπάνω ώρα ζέσταμα από το ΔρΖ.
Γενικά το προσέχω το θέμα ζεστάματος.