Καθαρισμός καρμπιρατέρ FCR

Μια εκκρεμότητα που με απασχολούσε πολύ καιρό, έλαβε αίσιο τέλος :grinning: , γιατί θέλω να ξέρω την κατάσταση της μπετονιέρας μου (beta 400rr 2011), σε κάθε εξάρτημα.Πόσο μάλλον, γνωρίζοντας ότι πολλές βίδες της, μετά από 8 χρόνια ζωής,(να την χαίρομαι :grin:), ξεβιδωνουν για πρώτη φορά, καθότι,οι προηγούμενοι ήταν μερακλήδες και πονούσαν τα λεφτά του μπαμπά, με την γνωστή τεχνική συντήρησης: ‘δωσ’ το να πάρουμε το καινούριο :grinning:.

Επί του έργου λοιπόν, αφού χρειάστηκε απαραιτήτως να βγει τεποζιτο για να δίνει χέρι και από πάνω, αλλά και για την σημαντική λεπτομέρεια, για να βγει η φυσσα του tps και να μην κάνετε την μαλακια που έκανα εγώ, να ξεβιδωσετε το tps που ευτυχώς δεν την πλήρωσα σε κανά μάστορα για να το ξαναρυθμίσει.Αφού βγάλουμε το πλαστικό καπάκι που έρχονται οι δύο ντίζες τις γκαζιερας,τις αφαιρούμε κι αυτές,τραβοντας προσεκτικά τα βαρελάκια τους από εδώ:


Σε δύο ζιγκλεράκια είδαμε διαφορά, κοιτώντας τα στην λάμπα, στην διατομή, μετά το καθάρισμα. Εγώ λόγο επαγγέλματος, είχα την ευκαίρια υπερήχων και ατμού, αλλά γίνεται και πιο απλά φαντάζομαι.
Όλη η ταλαιπωρία, είναι το βγάλσιμο μόνο. Με προσοχή, τράβηγμα και ξεσφηνομα από τις δύο ελαστικές σωλήνες, φιλτροκουτι και εισαγωγή. Η επανατοποθέτηση πολύ πιο εύκολη.
Το μόνο σημείο που δεν άνοιξα, ύστερα από παρότρυνση φίλου που είχε πρόβλημα μετά με την φλατζα που έχει το συγκεκριμένο καπάκι πάνω από το φλοτέρ με βίδες τορκς ασφαλείας “Γι αυτό έχει αυτές τις βίδες, για να μην το ανοίξεις”, μου είπε και μ έπεισε. Τελος, wd40 στις ντίζες και στις δύο άκρες τους, πριν τις ξαναβάλουμε.

6 Likes

Σου εχω πει οτι σε συμπαθω πολυ εσενανε? :innocent: :heart_eyes:

Ούτε δημοσίως, ούτε ιδιωτικός…:grinning:

Ωραία δουλίτσα και η διαφορά (τουλάχιστον στην εικόνα) αισθητή! :beers:
Είδες μήπως και το slide σε τι κατάσταση είναι; (έχω ακούσει κάτι περίεργα τώρα τελευταία και μου έχουν μπει ψύλλοι στ’αυτιά…)

Βοήθησέ με λίγο. Θέλω να μπω στο άγνωστο γαλαξία του καρμπυρατέρ. Το σλαϊντ είναι το ‘πορτακι’, πεταλούδα που ανοίγει μπροστά στην εισαγωγή με το γκάζι;

Η οικονα βέβαια είναι πολύ ‘επιδερμική’ ματιά. Η ουσία του καθαρισματος είναι στα ζιγκλερ. Ακόμα και τίποτα τραγικό,που δεν είδα,το ότι έχω εικόνα πλέον από μια οχταετια λειτουργίας και ξέρω ότι έχω την σωστή απόκριση του γκαζιού, αξίζει ένα απογευματάκι ενασχόλησης

1 Like

Ναι, για αυτό λέω.
image
Επειδή υπάρχουν περιπτώσεις που σπάνε κομματάκια από αυτό και πάνε στο μοτέρ και όπως καταλαβαίνεις είναι άσχημες οι συνέπειες…

Ανατριχιαστικό. Τι μπορείς να δεις πάνω σ’αυτό; Φαντάζομαι ότι το σπάσιμο είναι μια κι έξω… Λαχείο. Πάντως δούλευε μια χαρά όλος ο μηχανισμός που κουνάει η ντιζα

1 Like

2 Likes

Εδώ είναι όλη η δουλειά. Σ’αυτά τα μικροσκοπικά φλάουτα.

4 Likes

Ωραίος!

Απλά έχε το νού σου ότι το WD40 δεν είναι λιπαντικό. Ας με διορθώσει κάποιος αλλά νομίζω lithium greeze είναι πιο αποτελεσματικός για ντίζες.

Δεν είναι , αλλά και το γράσο έχει το κακό ότι κρατάει ότι σκόνη κάτσει πάνω του. Υπάρχουν λιπαντικά για ντίζες αλλά δεν θυμάμαι να έχω πετύχει κάπου.

Το ξέρω αλλά αυτό είχα πρόχειρο. Είπα να του ρίξω κάτι…

1 Like