GPX Moto TSE250R – Κινέζικο Δίχρονο Enduro

Το GPX Moto TSE250R είναι μια κινέζικη δίχρονη μοτοσυκλέτα enduro (η πρώτη από όσο γνωρίζουμε) και όπως λένε “η πιο οικονομική και με τις υψηλότερες επιδόσεις δίχρονης μοτοσυκλέτας στην κατηγορία του”


Με τιμή στα 5600 δολάρια (4.500 €), είναι σίγουρα μια ανταγωνιστική τιμή.

Ο εισαγωγέας στην Αμερική, PitsterPro, ισχυρίζεται ότι με το TSE250R έχεις “απλή και αξιόπιστη απόδοση”.

Το TSE250R είναι εξοπλισμένο με κιβώτιο έξι ταχυτήτων και ηλεκτρική μίζα.

Έχει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του γκαζιού – ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα ισχύος – και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου!

Το GPX Moto TSE250R προφανώς βασίζεται στο DT230 Lanza της Yamaha, όπου ο κινέζος κατασκευαστής πιθανώς αγόρασε μια άδεια κατασκευής ολόκληρης της σειράς των συγκεκριμένων κινητήρων της Yamaha. Το TSE250R ήδη πωλείται επίσης στη Ρωσία μεταξύ άλλων χωρών.

GPX Moto TSE250R
– 250cc two-stroke engine, electric start, oil injection
– Six-speed wide-ratio transmission
– CNC triple clamps and footpegs
– Lightweight central backbone “A” box frame
– Frame guards and 3M Heavy duty graphics
– HD aluminium Enduro X Series wheels
– Folding clutch and brake levers
– Billet CNC hubs and spoke nipples
– Skid plate with linkage guard
– Handguards
– Rebound, compression adjustment suspension front and rear
– Head light and tail light kit & racing number plate included


Όπως και να έχει, ότι γνώμη μπορεί να έχει ο καθένας είναι ενδιαφέρον περίπτωση. Το TSE250R θα κυκλοφορήσει το 2018 τουλάχιστον στην Αμερική.
Πηγη https://www.bikerspirit.net/main/gpx-moto-tse250r-kineziko-dixrono-enduro/

Και ενα βιντεακι…

Δεν φαίνεται κι άσχημο. Βέβαια τα λεφτά μου στους Κινέζους δεν θα τα έδινα με αυτά που μας έχουν δείξει μέχρι τώρα…

Φαίνεται αξιόλογη προσπάθεια και η εισαγωγή του στην Αμερική (σε πρώτη φάση) δείχνει μια σοβαρή προσέγγιση. Δύσκολο βέβαια να πετύχει εκεί μιας και οι περισσότεροι αμερικάνοι μπορούν εύκολα και με χαμηλές (για αυτούς) τιμές να αγοράζουν δοκιμασμένες λύσεις.
Για την Ελλάδα μπορώ ήδη να σκεφτώ έναν ο οποίος με το που θα διαβάσει/ ακούσει DT Lanza θα αρχίσει πάλι να κάνει όνειρα τρελά…

Why not?

Kαι σε Husky look μαζι με το τετράχρονο μοντέλο,εν κακό

Που δίνω προκαταβολή? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Σοβαρά ρωτάς;

Πάντα μιλάω σοβαρά :sunglasses:
Δεν θα τα έδινες για το συγκεκριμένο ή και για οποιοδήποτε Κινέζικο δίτροχο?

Όχι γιατί κρίνω από τα παπιά και τα σκούτερ που έχουν φτιάξει οι κινέζοι μέχρι τώρα και στη πλειοψηφία τους είναι επικίνδυνα.

Το κινεζικο “husky” παιρνει μπροστα…


Ήμουν κάτοχος κινεζικων παπιών πριν πολλά χρόνια,το ενα ειχε αγοραστει καινούργιο απο αντιπροσωπεία(και οχι απο τα πρακτικερ) και το άλλο με 40.000+χλμ.Και τα δυο ηταν πιστά αντίγραφα του Honda Astrea Dream,αποδείχτηκαν μαυρα σκυλιά και ειχαν οδική συμπεριφορα ανταξια των γνησιων χοντα.Και λεω πιστά αντιγραφα γιατι μπορουσαν να δεχτουν γνησια ανταλλακτικα χοντα χωρις πατεντες.
Δεν λεω οτι ολα τα παπια και οι μοτοσυκλετες αξιζουν τα λεφτα τους αλλά υπαρχουν και καλές περιπτώσεις.

Η πολυσυζητημένη παγκοσμιοποίηση εχει αγγιξει και τον διτροχο κόσμο.
Οι κινεζοι σήμερα προμηθευουν ανταλλακτικα και μοτερ σε μοτοκατασκευαστες απ’ολο τον κόσμο,φτιάχνουν μοτέρ για την BMW(Loncin) , αγοραζουν ιστορικα ονόματα κατασκευαστών(Benelli ) αλλά και ολοκληρα εργοστασια (Husqvarna) ώστε να μπουν στο μυαλό του Δυτικου κόσμου με οικεία ονόματα και οχι με τα δικά τους κινεζικα.

Μερικα αξιόλογα μηχανακια που εχω ξεχωρίσει,υπαρχουν και άλλα αλλά θα το κουρασουμε.
Benelli Leoncino 500,σχεδιασμένο απο Ιταλούς αλλά φτιαγμένο στην Κίνα

Πολλά AJP έχουν Κινεζικα μοτέρ(νομιζω αντιγραφα honda ή suzuki)

SWM Superdual Βασισμενο στο Husky 630,απ’οτι εχω καταλαβει πρεπει να συναρμολογειται στην Ιταλία αλλά εχει εξοπλισμο και απο άλλες χώρες(μπροστινο Fast Ace,αμορτισερ Sachs). Το σιγουρο ειναι οτι ζει και υπάρχει χάρη σε κινεζικα κεφάλαια.Το μοτερ του συγκεκριμενου χρησιμοποιειται επίσης στο AJP PR7 αλλά και στο πολυαναμενομενο CCM 600 Adv.


Ενα λαθος που κανουν οι αγοραστες(οχι μονο για μοτο) ειναι οτι θελουν αριστο προιον στο 1/3 της τιμης απο το αντιστοιχο επώνυμο,ε αυτο δεν γινεται.Αν θελουν καλη ποιοτητα απο την κινα θα το πληρωσουν ακριβοτερα αλλά και πάλι θα ειναι φτηνοτερο απο των μεγαλων εταιρειών.
Πιστεύω οτι οι Κινεζοι ειναι σε καλο δρόμο,ανεβαινουν σε ποιοτητα (και τιμες γιατι δεν γινεται αλλιως) ενω απο την άλλη οι Ευρωπαίοι φτιαχνουν μοτο στην Ινδία (BMW,KTM), οι Ιάπωνες στην Μαλαισια και Βραζιλία για να μειωσουν το κοστος κατι όμως που φαινεται και στην συνολικη ποιοτητα κατασκευής …

Κάτι τέτοιο λέω κι εγώ αλλά από πιο καχύποπτη οπτική γωνία. Έτσι με έμαθαν όταν μου πουλάν πράγματα τα οποία αν και φτηνά πολλές φορές είναι άχρηστα γιατί χαλάνε αμέσως, δεν δουλεύουν από την αρχή, είναι άλλο από αυτό που φαίνεται κλπ. Τα παραδείγματα άπειρα…

Προσωπικά δεν ψήνομαι να δώσω μερικές χιλιάδες ευρώ για να ανακαλύψω αν κατάφεραν να φτιάξουν ένα τίμιο μηχανάκι. Κι εδώ δεν είναι μόνο τα χρήματα που παίζουν τον ρόλο τους αλλά και η ασφάλεια. Έχω ακούσει από φίλους και γνωστούς σε κινέζικα να σπάνε οι δαγκάνες, να στραβώνουν τα πιρούνια από μόνα τους, να λιώνουν καλώδια και διάφορα άλλα κουλά.

Εξάλλου όπως λέει και μια παροιμία: το φτηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά.

1 Like

Θα συμφωνησω με τον pan οσον αφορα την ασφαλεια
Και αυτο οπως το βλεπω εγω δεν εχει να κανει με το οτι ειναι κινεζικο Το ιδιο επιφυλακτικος θα ημουν οποαδηποτε και αν ηταν η χωρα παραγωγης ειδικα οταν μιλαμε για μια μοτοσυκλετα που θα πρεπει να αντεχει σε κακουχιες και δεν εχει δοκιμαστει ακομα στην πραξη Ουτε απο χομπιστες αναβατες αλλα κυριως ουτε σε αγωνες Θα αντεξει το πλαισιο στα αλματα? Και αν ναι για ποσο? Οι ανρτησεις? Μηπως καποια στιγμη μου μπει κανα αμορτισερ στο κωλο? Οι ζαντες? Τα φρενα? …?

Του κοτσιδα του αρεσουν κατι τετοια ρίσκα… :wink::wink::wink:

Επίσης να πω ότι δεν αναφέρομαι στα κινέζικα- κινέζικα αλλά σε όλα τα κινέζικα

Η ασφάλεια δεν είναι μόνο απαιτούμενη στα δίκυκλα αλλά γενικώς. Αλήθεια πόσες από τις επώνυμες ηλεκτρικες οικιακές συσκευές που έχουμε στο σπίτι μας είναι φτιαγμένες στην Κίνα ή χρησιμοποιούν εξαρτήματα από αυτή την χώρα?
Για να επανέλθω στον δίτροχο κοσμο,κατά καιρούς έχουν υπάρξει χοντρά fails σε συγκεκριμένα εξαρτήματα των τοπ εταιρειών οπως σπασμένα πλαίσια,ψαλιδια (σουζουκι),σπασμένες τιμονόπλακες (ΚΤΜ) και σπασμενες μπροστινές αναρτήσεις (bmw),σπασμένα μοτέρ (χοντα) κλπ.
Και παρόλα αυτά συνεχίζουν να αγοράζονται με κλειστά τα μάτια γιατί εκτός ότι είναι γρηγορα/ομορφα/αξιόπιστα είναι και ασφαλή.
Θα πει κάποιος ναι ρε φίλε αλλά σε αυτά τα fails το ποσοστό είναι μικρό σε σχέση με τους μεγάλους αριθμούς παραγωγής και πωλήσεων.πχ θα σπασει ενα αμορτισερ χοντα στα 10.000 ενω στα κινεζικα θα σπασουν 500 στα 10.000.Αυτή ειναι η λογική του σιγά μην συμβεί σε μένα,παίδες μηχανόβιοι είμαστε όχι στατιστικολόγοι.
Δεν λέω πάτε πάρτε ότι βρείτε μπροστά σας αλλά ψάξτε το λίγο παραπάνω και μην τα βάζετε όλα στον ίδιο κουβά.

Κοιτα, μπορει η ασφαλεια να ειναι απαιτουμενη γενικως οπως λες αλλα το επιπεδο ασφαλειας για καθε προιον διαφερει παααααρα πολυ
Και ναι τα περισσοτερα προιοντα ηλεκτρικα ή μη φτιαχνονται πλεον στην Κινα αλλα αν μιλαμε για επωνυμα οι προδιαγραφες δινονται απο την μαμα εταιρεια που εχει το “know how” Αν παλι προκειτε για ανωνυμα τοτε τα χρησιμοποιουμε γνωριζοντας οτι παντα υπαρχει περιπτωση να εχουμε πεταξει τα λεφτα μας Και οσο για την ασφαλεια σε αυτα τα ανωνυμα προιοντα οχι δεν θα ειχα τον ιδιο φοβο να χρησιμοποιησω πχ μια ηλεκτρικη σκουπα ή να χρησιμοποιησω εναν μεγαλο γωνιακο τροχο (ακρως επικινδυνο γενικα εργαλειο)
Και στην μοτοσυκλετα δεν θα εβαζα no name τακακια αλλα γιατι οχι θα εβαζα ενα δευτερευουσας σημσιας μπλιμπλικι χωρις ιχνος φοβου οπως ειναι το δοχειο των υγρων φρενου
Οσο για τις αστοχιες σε μοντελα εργοστασιων που παραγουν 10ετιες τωρα δικυκλα ναι συμβαινουν και θα συμβαινουν Φαντασου ομως αν συμβαινουν αστοχιες σε δικα τους μοντελα με τοση τεχνογωσια πισω τους τι πιθανοτητες υπαρχουν να συμβουν σε μια μη επωνυμη μοτοσυκλετα

@konkost Κινεζικα τακακια μπορει να μην εχεις βαλει (εγω εχω βαλει) αλλά εβαλες δισκόπλακα από την Κίνα και βγήκε καλή :wink: .
Μη επώνυμη μοτοσυκλέτα είναι για τα δικά μας Ευρωπαϊκά αυτιά.Στην Κίνα υπάρχουν εταιρείες κολοσσοί που αφού εξαπλώθηκαν σε όλη την Ασία κάνουν τώρα τα βήματα τους και στην παγκόσμια αγορά.
Αν και αρκετοί δεν το δέχονται (προτάσσοντας διαφορά κουλτούρας) η αλήθεια είναι αυτη,και οι Ιάπωνες κάπως έτσι ξεκίνησαν αντιγραφοντας Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και είδατε που έφτασαν.
Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή ειμαστε στο μεταιχμιο της προσπάθειας των Κινέζων, ο χρόνος θα δείξει αν θα πετύχουν ή όχι.

Αυτο νομίζω είναι λίγο υπερβολικό. Αν είχαν κατακτήσει την Ασία είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα τους ξέραμε. Αν βγει κάποιος κάνα σάιτ για τη συγκεκριμένη εταιρεία ας μου το στείλει. Μόνο αντιπρόσωπους(?) βρίσκω αλλά είμαι και στον δρόμο και δεν μπορώ να ψάξω καλά.

Bρε κινεζικη δισκοπλακα πραγματι εβαλα (και μανετες, και φλας, και κωλοφαναρο, και λεντακια και γω δεν ξερω τι αλλο) Αλλα οπως σου ειπα υπαρχουν πολλα διαφορετικα επιπεδα ζητουμενης ασφαλειας Πχ και μπροστα δισκοπλακες μπορει να εβαζα μεν αλλα θα το σκεφτομουν παραπανω Η δισκοπλακα δεν ειναι το ιδιο με τα τακακια που ειπα παραπανω Η δισκοπλακα αν ειναι μαπα θα το δεις αμεσως, τα τακακια οχι Η πισω δισκοπλακα αν κανει κρακ δεν θα σκοτωθεις και μπορεις κατα διαστηματα ευκολα να την επιθεωρεις ενω αν ξεκολλησει καμια παστα απο το τακακι…
Αλλο παραδειγμα Η αλυσιδα Δεν θα εβαζα ποτε μια αγνωστη μαρκα Γιατι ενα κοψιμο της με πολλα μπορει να ειναι μοιραια

Καταλαβαινεις πως δεν εχω κανενα κολλημα να αγορασω κινεζικο προιον Αλλα οσον αφορα μοτοσυκλετα ειδικης χρησης τοτε αλλαζει το πραγμα Οταν και αν αποδειχτει οτι το συγκεκριμενο η αλλο μοντελο κινεζικης φιρμας ειναι αξιοπιστο και ασφαλες ναι γιατι οχι να το αγορασω

Α και οι Ιαπωνες οταν ξεκινησαν με τις αντιγραφες μαπα μηχανακια εβγαζαν