Honda CB500X 2019

Μάλλον γερνάω αλλά τούτο εδώ μου καλαρέσει :thinking:

Στα δικά μου μάτια το καινούργιο CB500X είναι σαν ένα σύγχρονο Τρανσαλπ με την εμφάνιση που έχει κάτι απο Africa1000.


Africa Twin 1000

Το προηγούμενο μοντέλο που είχε 17άρες ζάντες ήταν πολύ δημοφιλές λόγο της αξιοπιστίας του,της καλής συμπεριφοράς και της οικονομικής χρήσης του ενω δεν έλεγε όχι στο να πατάει και λίγο χώμα.

Η Βρετανική RallyRaid είχε εξελίξει τρια διαφορετικά κιτ που τόνιζαν ακόμα περισσότερο τον χωμάτινο χαρακτήρα του με ψηλότερες αναρττήσεις,19άρη τροχό με ακτίνες κλπ.

Τα κιτ της RallyRaid έδειξαν ότι το CB500X είναι μια πολύ καλή βάση για να γίνει ένα ικανότατο adventure bike.

Η χοντα βλέποντας αρκετούς ιδιώτες να μετατρέπουν το 500 για το 2019 έβαλε 19’’(αντι 17’’) μπροστινό τροχό, ψήλωσε τις αναρτήσεις στα 150mm (απο 140mm) μπροστά και 135mm (απο 118mm) στο καινούργιο αμορτισέρ ενω η απόσταση απο το έδαφος είναι στα 18εκ (όσο το ΤΑ650 αν θυμάμαι καλά).

Άλλες σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι περισσότερη ισχύς (49.6 HP @ 8,500 RPM) και ροπή,νέος συμπλέκτης ολίσθησης ( slipper ),όργανα κλπ.

Το μόνο που μένει για αυτό το μοντέλο απο την χοντα ειναι να το ψηλώσει και άλλο να βάλει ακτινωτούς τροχούς(ισως και 21’’) και να προσθέσει ένα R μετά το Χ :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Ωραίο είναι.

Νομίζω ότι αυτό ακριβώς που υπονοείς σκόπευε με το Χ. Για πολλές χώρες του κόσμου που μιλούν Αγγλικά το Χ σημαίνει “cross”. Νομίζω ότι με αυτό ήθελε να δηλώσει το περιπετειώδη ύφος του σε σχέση με το R που είναι πιο σπόρ.

Εννοούσα XR* (και καλά) με ψηλότερες αναρτήσεις/τροχούς σαν του αφρικα 1000.
*Ας το έλεγαν και crf ή οπως να’ναι,πιστεύω ότι θα ήταν ακόμα πιο ελκυστικό.

Αυτο μηπως κανει και μοτοκρος…? :joy:

Lefkadios Δεν πας καλα μου φαινεται! :roll_eyes:

Τραβα ρε καμια βολτα να ξελαμπικαρεις :stuck_out_tongue:

1 Like

Πόσες πια?Βαρέθηκα να βολτάρω :stuck_out_tongue:

:trelenomai:

Νταξ, δεν είναι και ΤΑ αλλά έχω ένα πόιντ οφείλεις να παραδεχτείς … :grin:

Σωστή κίνηση από τη Χόντα σε ένα μοντέλο που τα πάει καλά. Και συμφωνώ στο “σύγχρονο Τρανσαλπ”. Μεσαία κυβικά, πασπαρτού, αποδεδειγμένη αξιοπιστία.

1 Like

Συμφωνω μαζι σου αλλα μονο αν εννοεις ως τρανσαλπ το ΤΑ700
(…Που και αυτο δηλαδης πιο “χωματινο” ηταν απο το cb500x)

Κόψε κάτι γιατί θα σφάξω όλο το χωριό :joy:

" στην λεξη “χωματινο" δεν τα ειδες ετσι;

Αλλα αν θελεις ριξε και πιο μια προσεκτικη ματια στο cbx Οπως ας πουμε στο απο που περναει ο αξονας του μπροστα τροχου, κατι που υποδειλωνει χρηση σε ασφαλτο

Τα είδα τα ** αλλά πιστεύω ότι το 500Χ είναι πιο ικανό στο ‘‘χώμα’’ απο το 700 και σε κάποιες συνθήκες ίσως και απο το 650.
Για εξήγησε το αυτο με τον άξονα :thinking:

1 Like

Ρε θα με τρελανεις;
Να τα 'γραφε αυτα καποιος ασχετος με το χωμα που ετυχε να δει τα ανωτερω βιντεα να πω οκ
Αλλα να τσιμπας εσυ επειδη το δειχνουν να το πηγαινουν με τις παντες και να το χωνουν σε εντουρομονοπατι;
Σου θυμιζει τιποτα πανω του χωματινη χρηση; (μην μου πεις ο 19αρης τροχος ετσι; )

Για τον αξονα: Οσο πιο μπροστα απο την νοητη ευθεια των καλαμιων περναει ο αξονας τοσο μεγαλυτερο το ιχνος Οσο μεγαλυτερο ειναι το ιχνος τοσο πιο σταθερο ειναι το μπροστινο (αρα και η μοτοσυκλετα) κατα τα χτυπηματα σε ανωμαλιες του εδαφους
Στα αμιγως ασφαλτινα μοντελα ο αξονας περναει απο το κεντρο της μποτας Αντιθετως σε ολα τα χωματινα υπαρχει νυχι απ’ οπου περναει ο αξονας
Στα ον οφ τωρα βρισκουμε και τις δυο υλοποησεις Με αυτην χωρις το νυχι να υπαρχει σε μοντελα που προοριζονται για κυριως ασφαλτινη χρηση (πχ vstrom)

Εννοειται οτι το ιχνος δεν ειναι το μονο γεωμετρικο χαρακτηριστικο που προσδιοριζει την χρηση μιας μοτοσυκλετας Και μπορει το οποιο μεινεκτημα ή πλεονεκτημα που δινει καθε φορα το μεγεθος του ιχνους (σχεδον μηδενικο στην περιπτωση του cb500x) να αντισταθμιζεται απο καποιο αλλο χαρακτηριστικο (πχ το μεγεθος της γωνιας καστερ)

1 Like

Τι είπε τώρα ρε φίλε!

Εγώ νόμιζα ότι επειδή είναι μεγαλύτερος ο τροχός δεν χωράει και το πάνε πιο μπροστά!

Να μη το πάρω δλδ το σεμπέξ για Βαρυμπόμπη;

+1 για την εξήγηση του σημείου τοποθέτησης του άξονα,παρόλα αυτά εμένα συνεχίζει μου αρέσει το Χ :stuck_out_tongue: .
Να διαχωρίσουμε λίγο το μοντέλο της Rally Raid και του καινούργιου Χ.
Το μοντέλο της Rally Raid πέρα απο το βίντεο (που συμφωνώ,συνηθως είναι για το θεαθήναι) έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του ανά τον κόσμο (όπως Αμερική και Αυστραλία) σε μικτή χρήση με θεαματικά αποτελέσματα (fact) και γι’αυτο αναφέρω παραπάνω πως το εργοστασιακό μοντέλο είναι καλή βάση για να φτιαχτεί ενα δικύλινδρο adv μεσαίου κυβισμού.
Με το νεο μοντέλο έγινε μια κινηση προς την σωστή (για εμάς) κατέθυνση αλλά αναφέρω στο τέλος του αρχικού ποστ ότι το καλυτερο θα ήταν να γίνουν και κάποιες άλλες αλλαγές.

Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν πρέπει να ‘αφορίζουμε’ μοτοσυκλέτες βάση των specs τους αλλά πρέπει να τις βλέπουμε στον αληθινό (για μας μικτής χρήσης) κόσμο για να δούμε τι αξίζουν.Τα παραδείγματα άπειρα,πάντα άκουγα το τρανσαλπ δεν πάει χώμα,τα τζιες δεν πάνε χώμα κλπ κλπ.

Τέλος (ακόμα και έτσι όπως είναι ) το καινούργιο σιμπιεξ για τα δικά μου δεδομένα που δεν θέλω ένα μεγάλο δικύλινδρο είναι μια χαρά για κυρίως μοτοσυκλέτα … αρκετά ελαφριά,αξιόπιστη,οικονομικότατη ακομα και σε καθημερινή χρήση και αν την είχα θα την χρησιμοποιούσα και σε χαλαρές χωματοβόλτες.

3 Likes

Να μην το πάρεις γιατί το όνειρο σου ειναι το καλύτερομηχανάκιτουκόσμου :sunglasses:

2 Likes

Na το παρεις ρε φιλε Εννοειται!!!
Το οτι δεν εχει νυχι το μπροστινο το κανει πιο ευελικτο (true) και αρα ειναι ιδανικο για μονοπατια

Μα τι λεω γμτ…! :konkost:

2 Likes

fixed

Δυστυχώς τα μαύρα είναι σπάνια για όσους κυνηγάνε το όνειρο :pensive:

Ω ρε εχω τοσα να σου απαντησω αλλα …βαριεεεεμαι

Παρε μονο αυτο
Και εμενα μ’ αρεσει, αλλα οχι για τα χωματα ρε φιλε :roll_eyes: