Honda CRF 450L

Ετικέτες: #<Tag:0x00007fe5b7d4bb70> #<Tag:0x00007fe5b7d4ad38>

Χρησιμοποιώντας το CRF450R MX bike για βάση, η Honda δημιουργεί επιτέλους ένα ικανό και σχετικά ελαφρύ (130.8 κιλά) Euro 4 On-Off πραγματικά διπλής χρήσης, σε μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει φτωχύνει επικίνδυνα.

Διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων, νέο στρόφαλο για περισσότερη ροπή, χαμηλότερη σχέση συμπίεσης στο 12:1 αντί για 13,5:1, και αρκετές ακόμα αλλαγές για τον νέο προορισμό της μοτοσυκλέτας.

Εκεί που μας τα χαλάει η Honda είναι στα νούμερα της απόδοσης του CRF450L, καθώς η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη βρίσκεται στους μόλις 24,7 hp, με ροπή 3,26 Kgm. Μα… 25 ίππους; Αλήθεια τώρα; Εδώ το CRF250L έχει 23 ίππους! Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος στα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν; Μήπως δεν έχει γίνει λάθος, αλλά με κάποιο εύκολο τρόπο… ανοίγει το μοτέρ και αυξάνεται η δύναμη; Μπερδευτήκαμε.

Το CRF450L διαθέτει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, πλαϊνό σταντ, και full-LED φώτα, ενώ βγάζει και πινακίδα, κυκλοφορώντας νόμιμα στον δρόμο. Και αν πιστεύετε πως θα είναι υψηλών απαιτήσεων στη συντήρηση, γελαστήκατε, καθώς η Honda κάνει λόγο για διαστήματα service κάθε… 32.000 χιλιόμετρα! Ίσως έτσι δικαιολογείται και η εξαιρετικά χαμηλή απόδοση.

Πηγή http://www.bikeit.gr/new-models/honda/15532-nea-montela-2019-honda-crf-2019-2-nea-montela-kai-3-ananeoseis.html

2 Likes

Μολις…με προλαβες :kissing_heart: πανω που χαρηκα μολις ειδα οτι ειναι ταφος :triumph: ξενερωσα θελω να πιστευω οτι θα ανεβαινει η ιπποδυναμη :thinking:

Κι εγώ χάρηκα μιας και πρόκειται για την αγαπημένη μου κατηγορία και η αλήθεια είναι ότι οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Αλλά…

Μη ξανακούσω του χοντάκιδες να λέτε το σουτζούκι μου παπάκι.

Ας κάνουμε λίγη υπομονή για να δούμε τι και πως γύρω από την ιπποδυναμη (και να μαζέψουμε τα 10.000+ που θα κοστίζει :joy: ).
Εκ πρώτης οψεως η τρούπα της εξάτμισης είναι μικρότερη και από παπιού,πιστεύω ότι με διάφορα (και ανέξοδα) τρικάκια θα απελευθερωθούν κάποια πουλάρια.Μην φαντάζεστε να φτάσει στα επίπεδα του MX γιατί εκεί η μακροζωία πάει περίπατο.

Θυμάται κανείς το SXC 625?Ήταν το πιο τούμπανο και ελαφρύ LC4 της μετά του 2000 εποχής αλλά έβγαινε από το εργοστάσιο με 32 άλογα.Έβγαζες κατι παπαράκια που το φίμωναν και έφτανε τα 50+ .

Ποιός μίλησε για λεφτά ρε φίλε; Δεν το παίρνουμε γιατί δεν έχει δύναμη είπαμε… :grin:

Αυτό πάντως με το service κάθε 32000 χλμ είναι εντυπωσιακό.

Σόρυ,όλο το ξεχνάω ότι είμαστε πια στην ανάπτυξη και μπορούμε να ειμαστε λίγο πιο άνετοι :sunglasses:

Κάπου διάβαζα για αλλαγή λαδιού κάθε 1000χλμ …από την άλλη η χωρητικότητα του λαδιού ειναι στο σεβαστό νούμερο των 1.8Λτ (αντίστοιχο με τα ρημάδια μας).
Τώρα τι εννοούν οι ποιητές για τα 32.000 δεν ξέρω, λες να εννοούν αλλαγή πιστόνι/βαλβίδες κλπ?Πρέπει να είναι και τιτανίου οι ρημάδες οι βαλβιδες.

Νταξ… Χονδα ειναι.

Ετσι κι αλιως ψοφιμι θα ηταν

Αλλα τουλαχιστον ξανάρχεται στην επιφανια η αγαπημένη κατηγορια μας.
Ποτε δε ξερεις. Μπορει να ακολουθησουν κι αλλες εταιριες

Και να σε πω και κατι αλλο

Μια χαρα ειναι και τα 25 αλογα (τα οποια μπορουν να γινουν ανετα τουλαχιστον 30)

Ειπαμε γρυγορα οδηγας με αργο μηχανακι.
Γιομησαμε μπαγκοσμιους ναουμε.

:+1:

Έχεις αρχίσει και αποκτάς λίγη από τη σοφία μου.

Κάτσε ρε φίλε, αυτό που περιγράφεις είναι ανακατασκευή και όχι σέρβις.

Εγώ ξέρω ότι όταν για πολιτικά μηχανάκια μιλάς για σέρβις εννοείς ρυθμίσεις, αλλαγές σε αναλώσιμα (φίλτρα, λάδια, μπουζί κλπ) και επιθεωρήσεις σε συγκεκριμένα ανταλλακτικά μήπως έχουν φθαρεί και δεν την βγάζουν μέχρι το επόμενο σέρβις.

Μια χαρα ειναι και τα 25 αλογα (τα οποια μπορουν να γινουν ανετα τουλαχιστον 30
Τοτες ποιος ο λογος να παρεις 450 μεχανακι ιδια αλογα σχεδον και βαρυτερο αφου απο 250.Παντως αποκλειεται να βγει με τοσα λιγα αλογα

Ποτε δε ξερεις. Μπορει να ακολουθησουν κι αλλες εταιριες
Εχει γινει ηδη αλλα οχι τοσο off οπως τις θελουμε και οχι ακρβως σε αυτα τα κυβικα λιγο πιο κατω

Το άρθρο του μπάικιτ είναι για κλάματα! :-1:t4:
Πουθενά δεν έχει αναφερθεί η δύναμη και το 32000 που λέει δεν είναι το διάστημα σέρβις αλλά το άνοιγμα και τσεκάρισμα του κινητήρα (πιστόνι, βαλβίδες, ελατήρια κλπ… major strip down service το αναφέρουν οι αΣτραλοί εδώ).
Ο λόγος που τα διαστήματα αλλαγής λαδιών είναι μικρότερα από τα αντίστοιχα εντούρο είναι γιατί υπολογίζουν πως, σαν dual sport που θα βγει, θα περνάει μεγάλο διάστημα πηγαίνοντας τάπα στην άσφαλτο.
Οι βαλβίδες αν και ίδιας διατομής θα είναι διαφορετικές από τα αγωνιστικά αδερφάκια του όπως επίσης διαφορετικός θα είναι και ο εκκεντροφόρος και το πιστόνι θα έχει 3 ελατήρια (δεν ξέρω πόσα έχουν τα αγωνιστικά). Διαφορές υπάρχουν και στα πλαϊνά καπάκια καθώς θα είναι μεγαλύτερου πάχους μέταλλο (προφανώς για αντοχή).
Επίσης θα έχει λέει σινεμπλοκ στη γραναζιέρα.
Όσο για το 6τάχυτο …Ωωωωω θεοί, εισακουστήκαμε επιτέλους!

Στο παρακάτω λινκάκι έχει και μίνι συνέντευξη του Τσακ (όχι του Νόρις) που πήρε μέρος στην εξέλιξη του μοντέλου.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2019-honda-crf450l-announced/
Το τυπάκι λέει ακόμα πως για να το κάνουν συμβατό με την “έγκριση δρόμου” δεν έκαναν ένα απλό detuning που θα επηρέαζε την ισχύ, αλλά προχώρησαν σε -άλλες λύσεις- για να κρατήσουθν ψηλά την ισχύ. (Αυτό δεν ταιριάζει με τα 25 άλογα που λέει ο μπάικιτ).
Σε κάθε περίπτωση… τα όνειρα είναι για όλους και θα περιμένω κι εγώ μαζί με τους υπόλοιπους την επίσημη παρουσίαση ενός μοντέλου που έλειπε καιρό από τη γκάμα.

4 Likes

Σωστή η τοποθέτηση σου (sic :stuck_out_tongue_winking_eye: ) αλλά η ιπποδύναμη είναι αυτή που λέει στο άρθρο, την τσεκάρισα σε επισημη ιστοσελίδα της χονδα (νομίζω στο honda.eu).
Για την αλλαγή λαδιών στα εξαρ (250,400,650) ίσχυε το εξης:κάθε 600 μίλια ή 1000χλμ,αυτό όμως ήταν για αγωνιστική χρήση.Αν και δεν ήταν ποτέ επίσημο οι περισσότεροι ιδιοκτήτες σε μικτές συνθήκες διπλασιαζαν (τουλαχιστον) τις αλλαγες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτό ισχυε και σε πιο πολεμικά Ευρωπαϊκά μοντέλα όπως Husaberg 501,650 κλπ οπου οι εταιρείες το τόνιζαν ‘σε αγωνιστική χρηση’.

Για σινεμπλοκ σε γραναζιερα δεν το εχω δει καπου να αναφέρεται.Τα γραναζια ειναι ατσάλινα (για μακροζωία) και εχουν και τα δύο στην περίμετρο τους το υλικό που έχουν κάποια μπροστινά oem γρανάζια για μειωμένο θόρυβο.
Για την μειωση θορυβων εχει επίσης εντελώς κλειστό καπακι στο μπροστινό γρανάζι (όπως και τα πλαινά καπάκια που προανέφερες),αυτά ισχύουν και για το εντούρο 450Χ και τελος
έχουν γεμισει το ψαλίδι με κάποιο υλικό (urethane κάπως έτσι το λενε) που και αυτό παίζει ρόλο.

2 Likes

Κάτι άλλο σε σχέση με τα σινεμπλοκ σε γραναζιερα που αν μην τι άλλο βοηθάνε σε ασφάλτινη χρήση .
Κάποια μοντέλα έχουν σινεμπλοκ μέσα στον συμπλέκτη για αυτόν ακριβώς το ρόλο,νομίζω το ίδιο ισχύει και στο 450L
Αυτό είναι από 650R

2 Likes

Εχμ… με συγχωρείτε κύριοι για την λανθασμένη πληροφόρηση. Έκανα λάθος μετάφραση στο μυαλό μου. :blush:

Εγώ πάντως άκουσα ότι θα έχει ντεπόζιτο από τιτάνιο…:flushed:…49αρι πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστά…όλα led…6αρι σασμάν …και μπαταρία ιόντων λιθίου …και 10κ τουλάχιστον.

Ντεποζιτο τιτανίου είχαν και τα προηγούμενων χρόνων crf (εδώ 3-4 χρόνια?δεν θυμαμαι).
Στο Αμέρικα η εκτιμώμενη τιμή είναι λίγο κάτω απ’τα 9000 ευρώ αλλά εδώ …

Δεν ξέρω αν έπρεπε να το βάλω εδώ ή στα αστεία. Έχει πάντως πλάκα και σωστά επιχειρήματα.

2 Likes