Husky 701 SM ή αλλιώς "έξω ντέρτια και καημοί"

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, όσοι δεν είστε παντρεμένοι (με ή χωρίς παιδιά), αρραβωνιασμένοι ή «κάπως» δεσμευμένοι, εάν το θέλετε μπορείτε να αγνοήσετε τούτον εδώ τον πρόλογο! Οι υπόλοιποι είμαι σίγουρος πως με καταλαβαίνετε στο μέγιστο! Και όσοι παντρεμένοι με ή χωρίς παιδιά) αρραβωνιασμένοι ή «κάπως» δεσμευμένοι δε με καταλαβαίνετε… σας εύχομαι στη ζωή σας να είναι διηνεκή αυτή τη μακαριότητα… (κολόφαρδοι, ε κολόφαρδοι).

Αγαπητέ μοτοσυκλετιστή, μηχανόβιε, οδηγέ μοτό ή όπως θες να αποκαλείς τον εαυτό σου, σε καταλαβαίνω… πάσχεις από μοτολοίμωξη!

Και αν και η κατάσταση είναι άσχημη και μάλλον αναρωτιέσαι που διάολο πήγαν οι διακοπές με τη μηχανή και μαζί πακέτο και οι μικρές –λέμε τώρα- τριήμερες αποδράσεις με συμπορευτή το έτερον ήμιση ή και χωρίς αυτήν/αυτόν, ένα θέλω να ξέρεις… λύση υπάρχει!

Η κατάσταση έχει κάπως έτσι:

Το έτερον ήμιση όλο και περιορίζει τις βολτές μαζί σου, το μικρό παιδί έχει αυξημένες απαιτήσεις φροντίδας και έτσι και αλλιώς οι «μεγάλες» βόλτες αρχίζουν και πονάνε οικονομικά. Με αυτά και αυτά οι μοτομεζεδομαζώξεις γίνανε μοτομπύρες και οι μοτομπύρες έγιναν μοτοκαφέδες, τα δε μοτοτριήμερα έγιναν… αναμνήσεις!

Κι επειδή η Αφρικάνα αφενός μεν δε πιάνεται στα 16 χιλιάρικα, το 1290 επίσης -και δεν πιάνεται- και δεν το έχεις πια ανάγκη, αλλά συνεχίζεις να πάσχεις από μοτολοίμωξη. Και επειδή η ασθένεια είναι ανίατη και οι θεραπείες διαρκείας που καλύπτοταν από τα όμορφα ηλιόλουστα Σαββατοκύριακα και όσο περνάει ο καιρός αυτά όλο και εκλείπουν… μια εταιρεία σκέφτηκε και έβγαλε σε ενέσιμη μορφή το ίδιο μέγεθος απολαυστικής θεραπείας αν και σε πολύ πιο σύντομες χρονικές αποδράσεις, οι οποίες μπορούν να διαρκέσουν από μία μέχρι και δώδεκα ώρες. Ίσως μια βόλτα στο κέντρο της πόλης που ζεις ή μια μεγαλύτερη σε ακτίνες από 50 έως 200 χλμ με αρκετές δόσεις αδρεναλίνης θα σε κάνουν να ξεχάσεις τη μικρή φαλακρίτσα, τη μικρή μπυροκοιλίτσα και οτι άλλο ενεπιθύμητο σε συνοδεύει κατά τη διάρκεια της δύσκολης καθημερινότητας σου.

Η θεραπεία έχει τη μορφή:

Όχι-όχι, γράψτε λάθος… αυτή είναι η άσχημη εκδοχή

εχμ… Αυτή είναι ακόμη πιο άσχημη…

…σόρυ, αλλά αυτός που σκέφτηκε να φέρουν “αυτό” από το χαρτί στην παραγωγή, έχει “θέμα”!

Λοιπόν…

ΕΔΩ είμαστε!

Και αφού άντεξες αγαπητέ αναγνώστη να με διαβάζεις μέχρι εδώ πάμε κλείνοντας να δούμε ποιες είναι οι βασικές διαφορές από το εντούρο αδερφάκι του.

  1. Κύρια μετάδοση: στο ENDURO (15/45), στο SUPERMOTO (16/42)

  2. Μπροστινή ανάρτηση: στο ENDURO (WP-USD 4CS 48mm), Travel 275mm, στο SUPERMOTO (WP-USD 48mm, Travel 215mm)

  3. Πίσω ανάρτηση: στο ENDURO (WP Monoshock, Travel 275mm), στο SUPERMOTO (WP Monoshock, Travel 250mm)

  4. Μπροστινό φρένο: στο ENDURO (2 piston πλευστός Δίσκος 300mm), στο SUPERMOTO (4 piston ακτινικός Δίσκος 320mm)

  5. Ελαστικά Εμπρός/Πίσω: στο ENDURO (90/90-21, 140/80-18), στο SUPERMOTO (120/70-17, 160/60-17)

  6. Triple Clamp Offset: στο ENDURO (32mm), στο SUPERMOTO (35mm)

  7. Μεταξόνιο: στο ENDURO (1504 +/- 15mm), στο SUPERMOTO (1480 +/- 15mm)

  8. Απόσταση από το έδαφος: στο ENDURO (280mm), στο SUPERMOTO (270mm)

  9. Ύψος σέλας: στο ENDURO (910mm), στο SUPERMOTO (890mm)

Τέλος ένα ωραίο και ανθρώπινο βιντεάκι στη πιο εύκολη γλώσσα της Ευρώπης (βάλαμε και υπότιτλους)

5 Likes

Ε οχι και μικρη φαλακρίτσα ρε φιλε…!!!

.
.
.
.
.
.
.
.

Αν η κατασταση ειναι τοσο ασχημη καταντας να καβαλας οτι σαβουρα βρεις μπροστα σου και δειχνεις καπως ετσι…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

4 Likes