KTM 690 Enduro/SM 2019

Μαζί με τη διαρροή της μπροσούρας του KTM 790 Adenture R 2019 , είχαμε διαρροή όπως φαίνεται και για το νέο 690 Enduro R 2019, το οποίο δείχνει πολύ πιο πολεμικό, με στιλ που βασίζεται στα καθαρόαιμα EXC!

Το απίστευτα ικανό KTM 690 Enduro δείχνει να αναβαθμίζεται πλήρως για το 2019, με την έκδοση R να δείχνει πολύ λεπτότερη και πολύ πιο ετοιμοπόλεμη.

Όπως αναφέρεται στη μπροσούρα, το στιλ είναι ολοκαίνουργιο, και βασίζεται στη σειρά EXC.

Νέο είναι όμως και το πλαίσιο-χωροδικτύωμα, νέος και ο LC4 690 κινητήρας, με λιγότερους κραδασμούς και περισσότερη δύναμη.

Όπως και το 790 Adventure R, έτσι και το 690 Enduro R του 2019 θα έρχεται εξοπλισμένο –πάντα σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μπροσούρα- με αναρτήσεις WP Xplor, με 250mm διαδρομής -10 περισσότερα από του 790.


Αναβαθμισμένο θα είναι το ABS, καθώς η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει Cornering ABS αλλά και Offroad ABS!

Στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της μοτοσυκλέτας θα βρείτε και Cornering Traction Control, με προηγμένο offroad mode.

Στο κιβώτιο το 690 Enduro R θα έχει και Quickshifter +, ενώ ο αναβάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Street & Offroad ride modes από κουμπιά που θα βρίσκονται στο τιμόνι.

Τέλος, η μοτοσυκλέτα είτε θα είναι συμβατή με το δίπλωμα Α2, είτε θα υπάρχει έκδοση Α2.

Πηγή https://www.bikeit.gr/new-models/ktm/16783-nea-motnela-2019-ktm-690-enduro-r-2019-diarroi-mprosouras

3 Likes

Cornering ABS,Offroad ABS,Cornering Traction Control, με προηγμένο offroad mode,Quickshifter +, Street & Offroad ride modes από κουμπιά που θα βρίσκονται στο τιμόνι.

Νομίζω θα μείνω με το εξάρ :laughing:

Στο άρθρο δεν το γράφει αλλά το μοτέρ ειναι του 701 2018 και Duke 2017 με τα 72hp

2 Likes

Είναι υποχρεωτικό να το καβαλάς ή μπορεί να κάνει και μόνο του βόλτα;

Στο τέλος θα γίνουν και αυτά BMW ρε πστμ :stuck_out_tongue:

Μακάρι να γίνει σαν τα bmw,όταν δεν θα μπορώ να ακολουθήσω σε βόλτα θα στέλνω μόνη την μηχανή να παίρνει τον αέρα της

3 Likes

Ότι και να λέμε όμως, παραμένει ένα πληρέστατο μηχανάκι με κινητήρα που έχει πολύ καλή απόδοση και ταυτόχρονα είναι οικονομικός σε καύσιμα.
Και φαντάζομαι πως μετά από τόση εξέλιξη θα έχουν εξαλειφθεί τα (περισσότερα;; γιατί για ΚΤΜ μιλάμε) προβλήματα που είχαν τα προηγούμενα μοντέλα.
Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρονικά έχουν γίνει φτηνά πλέον και μπορούν να τα βάζουν για να είναι 1 σκαλί μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Oh…wait… ποιον ανταγωνισμό;
Μόνο το δικό τους Χάσκυ έχει μείνει πια στην κατηγορία, οπότε τα βάζουν γιατί γουστάρουν (και μπορούν).

3 Likes

Αυτόν … 1-0 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Πλάκα κάνω,όσο καλό και να είναι το AJP μένει πίσω λόγο ελλιπούς δικτύου υποστήριξης after sales.

Τα ηλεκτρονικά Στέφανε είναι μεγάλη κουβέντα και καλο ειναι να την κάνουμε σε άλλο νήμα … Το τέλος της τέχνης;

1 Like


1 Like

SPECIFICATIONS

Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke, SOHC
Displacement: 690 cc
Bore/Stroke: 105 / 80 mm
Starter: Electric; 12V 8.6Ah
Transmission: 6 Gears
Fuel System: Keihin EFI, 50 mm Throttle Body
Lubrication: Pressure Lubrication, Two Oil Pumps
Cooling: Liquid Cooling
Clutch: PASC Slipper Clutch, Hydraulically Operated
Ignition: Keihin EMS with Ride-By-Wire, Dual Ignition
Frame: Chrome-moly Steel Trellis
Subframe: Self-supporting Plastic Tank
Handlebar: Aluminum, Tapered, Ø 28/22 mm
Front Suspension: WP USD Ø 48 mm
Rear Suspension: WP Monoshock with Pro-Lever Linkage
Suspension Travel Front/Rear: 250 mm / 9.8 in; 250 mm / 9.8 in
Front/Rear Brakes: Disc Brake 300 mm / 240 mm
Front/Rear Wheels: 1.85 x 21”, 2.50 x 18”
Front/Rear Tires: 90/90-21”; 140/80-18”
Steering Head Angle: 27.7º
Wheelbase: 1,502 mm ± 15 mm / 59 ± 0.6 in
Ground Clearance: 270 mm / 10.6 in
Seat Height: 910 mm / 35.8 in
Tank Capacity: 13.5 l / 3.6 gal
Dry Weight, Approx: 146 kg / 321.9 lbs

SPECIFICATIONS

Engine Type: Single Cylinder, 4-Stroke, SOHC
Displacement: 690 cc
Bore/Stroke: 105 / 80 mm
Starter: Electric; 12V 8.6Ah
Transmission: 6 Gears
Fuel System: Keihin EFI, 50 mm Throttle Body
Lubrication: Pressure Lubrication, Two Oil Pumps
Cooling: Liquid Cooling
Clutch: PASC Slipper Clutch, Hydraulically Operated
Ignition: Keihin EMS with Ride-By-Wire, Dual Ignition
Frame: Chrome-moly Steel Trellis
Subframe: Self-supporting Plastic Tank
Handlebar: Aluminum, Tapered, Ø 28/22 mm
Front Suspension: WP USD Ø 48 mm
Rear Suspension: WP Monoshock with Pro-Lever Linkage
Suspension Travel Front/Rear: 215 mm / 8.5 in; 240 mm / 9.4 in
Front/Rear Brakes: Disc Brake 320 mm / 240 mm
Front/Rear Wheels: 3.50 x 17”, 5.00 x 17”
Front/Rear Tires: 120/70 ZR 17”; 160/60 ZR 17”
Steering Head Angle: 26.4º
Wheelbase: 1,470 mm ± 10 mm / 57.9 ± 0.4 in
Ground Clearance: 238 mm / 9.4 in
Seat Height: 890 mm / 35 in
Tank Capacity: 13.5 L / 3.6 gal
Dry weight, Approx: 147 kg / 324 lbs

πηγή https://adventuremotorcycle.com/news/2019-ktm-690-enduro-r-smc

3 Likes

Μεγαλες αλλαγες λοιπον για το 690 enduro που πλεον δεν θα χρειαζεται και 1,5 λιτρο μπουκαλι κοκα-κολα :rofl:
Περισσοτερο…adve…λοιπον χωρις να χανει τον χαρακτηρα του νεα πλαστικα-γραφικα,νεα αναρτηση,ηλεκτρονικα καλουδια,Quickshifter και της παναγιας τα ματια δηλαδης :grin:
Μενει να το δουμε και στην πραξη λοιπον κατα ποσο η τεχνολογια θα βοηθησει κοντρα στην φιλοσοφια αυτης της κατηγοριας που ανεκαθεν ηταν η απλοτητα…

1 Like

Ετοιμάσου για τεστ! Αυτό και το 790.
(Εμείς και η μισή Ελλάδα…)

Για να μην τρέχουμε σε αγνώστους ο @Rory διατείθεται να δώσει σε όλους μας το 701 (παρόμοιο είναι …) για εκτεταμένα τεστ .

2 Likes