KTM EXC 525 04 - Γνώμες

Για πειτε ρε γνωστες…
Πως σας φενεται αυτο το μπιστολι

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/12319299/

Η προικα ειναι τεραστια. Σκετη τρελα

Το θεμα ειναι αυτο το μηχανακι απο αξιοπιστία πως παει? Ξερει κανείς? Κανει και κανα ταξιδακι αμα λαχει ή ειναι ωραδικο. @est ακουει?

Οχι μια χαρα…ειναι χτυπα το αφοβα.

Το ειχε ο Γιαννης…tiflaeisai…στο παλιο μοτοτραιλ…και ελεγε καλα λογια.

Νομιζω θελει λαδια καθε 5 και βαλβιδες καθε 10…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ωρες…:sunglasses:

Δεν ειναι για μενα ρε χαμενε.
Εγω λεω να παρω ενα “απολυτο οπλο” :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Πες μας και την χρηση,φανταζομαι για τον Ακη;Βασικα ειναι για τρειλερ,ομως με μερικες μοντες κανα κανα ταξιδακι κοντινο.Περισσοτερα το βραδυ οταν σχολασω.το συγκεκριμενο φενεται καλο με ακριβα πραγματα πανω,καλο ειναι τετοιου ειδους μπιστολια να ειναι απο γνωστο.

XR650R? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Το 525 όπως και το 400 εκείνης της εποχής ήταν πολυ αξιόπιστα,το συγκεκριμένο δε με τις βελτιώσεις σε αναρτήσεις και σταμπιλιζατέρ είναι κομπλέ.
Η ΚΤΜ για το 450 δίνει αλλαγή λάδια/βαλβίδες κάθε 15 ώρες,λογικά αντιστοιχα ειναι και τα σερβις του 525.Αυτό βέβαια είναι για αγωνιστικούς ρυθμούς.Οι χομπίστες συνηθως αλλάζουν λάδια κάθε 1000χλμ και τσεκαρουν βαλβίδες κάθε 2000χλμ.
Ο Γιάννης που ανέφερε πιο πάνω ο corki κάποια στιγμή έκανε επισκευή αλλά δεν ξέρω κόστος.
Στο εξωτερικό αρκετοί στήνουν τα 525 για εκδρομικό εντούρο,υπάρχει ένα νήμα στο Advrider.com που έχει ατελειωτες σελίδες γύρω απ’το θέμα ταξίδι με 525.
Να ξέρεις πάντως ότι είναι αρκουδόγκαζο και σε συνδυασμό με τα 125 περίπου κιλά γεμάτου βάρους δεν είναι ότι καλύτερο για μονοπάτια και αρχάριο αναβάτη,σίγουρα σε σχέση με το 1150 είναι πολύ ελαφρύτερο :stuck_out_tongue:
525 μοτέρ έχει και το Beta του Κορομπιλη,για ρωτήσε τον τι σέρβις του έκανε και τι ζημιά έχει πάθει(και κόστος επισκευής).
Κάπου πρέπει να έχω περιοδικά με τεστ του 525,αν θες να τα ψαξω να στα δώσω.

2 Likes

Όπως είπαν κι οι από πάνω, καλό μοτέρ και αξιόπιστο… για αγωνιστικό. Μετράς ώρες για το συγκεκριμένο και καλό θα είναι πριν το πάρει κάποιος να δει και το περιοδικό πρόγραμμα συντήρησης aka service manual. Σε αυτά τα μηχανάκια το θέμα δεν είναι μόνο λάδια- βαλβίδες. Μιλάμε για πιστόνια, στελέχη βαλβιδών, ρουλεμάν όπου υπάρχουν, τρόμπες νερού και οτιδήποτε άλλο κινείται εκεί μέσα.
Από εκεί και πέρα, αν θα το έπαιρνα; Μπορεί, αν είχα τη δυνατότητα να το συντηρώ.

2 Likes

Αρα αν καταλαβενω καλα ειναι ενα υπερκοιβισμενο εντουρακι.
Για να το εχει κανεις για τραβελ εντουρο θελει τροποποιησεις, υπομονη και σχολαστικη συντηρηση!!

Μαστα. Θενκ γιου γκαις

Κάτι σαν DRZ αλλά με καλύτερα περιφερειακά δλδ…

1 Like

Εσυ ρε μλκ με τον κοτσιδα εισαι ή μαζι μας?

Μαζί σας φυσικά. Αλλά δεν μπορώ να μην πω και της αλήθεια…
:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes