Living with a KTM 125 duke………….a four year review

Ετικέτες: #<Tag:0x00007f37875add98>

Τα παρακατω συνεβησαν μεταξυ 2011 και 2015.

Chapter 1

-μακαρι να βγω ψευτης, αλλα αυτο δεν θα τελειωσει καλα!

Με αυτήν την φράση ξεκίνησε η συμβίωση μου με το πορτοκαλί θηριάκι. Sometimes life gives you a lemon; και έτσι λοιπόν, με τα πράγματα πανω κάτω, το χρήμα στην τσέπη και το μυαλο θολό, βρέθηκα να αναζητώ, αντι για on-off μεσαιου κυβισμού, ένα 125-αρακι να ‘’κανω την δουλειά μου’’.

Πρώτη στάση … HONDA (γιατί είναι όλο προσόντα) και τσεκάρουμε CBR125 και CBF 125, τα οποία μολις εχουν βγει …φρέσκα, φρέσκα! Πολύ γρηγορα εγιναν rejected. Βλέπεις ‘’αδυνατούσαν‘’ να διαχειριστούν μια προσωπικότητα της δικής μου ‘’βαρύτητας» και η καθημερινή μετακινηση με αυτα φάνταζε ως ενα αλλο erzberg rodeo! Προσπαθώντας να σκεφτω τι αλλες επιλογες εχω, για κάποιο ανεξήγητο λόγο βρεθηκα μπροστά στο ‘’Orange headquarter’’…

-το νεο ΚΤΜ 125 DUKE
-ναι… ακουσα για αυτο …το βγαλανε τελικα!
-να δουμε ποιος μλκας θα το παρει …ενα σκασμο λεφτα θα κανει …και φτιαχνεται και στην Ινδια …στην ΙΝΔΙΑ ρε φιλε!
-δεν μπαινω να το δω τουλαχιστον…να ρωτησω ποσο κανει …να γελασουμε λιγο!

Πρωτη επαφη…πολυ καλη …δεν φαινεται για ‘’Ινδικο’’ τουλαχιστον, …ανεβαινω πανω…

-ρε φιλε αυτο ειναι γερό …με αντεχει(!)
-ο πωλητης να ‘’σταζει μελι’’ …αφου μυριστικε λεφτα
-Ποσο κανει (?)…3900€ …ακριβό …αλλα τα εχω ‘’παντελόνι’’ τα χρήματα(!)
-Καλο …αλλα ακριβο…πολυ ακριβο …οποτε αντε γεια!

Γυριζω σπιτι …και γυρω απο τον εαυτο μου ταυτόχρονα. Δεν ξεκολαει απο το κεφαλι μου το μλκισμένο. Ν!κολάκι ηρεμησε ειναι πολλα τα λεφτα…δεν σε παιρνει. Σκεφτομαι …θα κανω ενα test ride να μου φύγει η απορια και ενταξει παμε για κατι αλλο!

Στις μερες που ακολουθησαν εκανα μερικες επισκέψεις στo “Orange headquarter’’ διαπιστώνοντας την αλήθεια για τη φημη της εν λογω εταιριας απο πρωτο χερι. Απο την δευτερη επισκεψη κιολας εξαφανιστηκε κυριολεκτικα καθε ιχνος ευγένειας στην συμπεριφορα τους όπως επισης και το όποιο ενδιαφερον προς εξυπηρετηση. Βεβαια στα χρονια που ακολουθησαν ειχα την ευκαιρια να «ζησω» πολυ χειροτερες συμπεριφορες απο αυτην της πρωτης επαφης, αλλα οσο να’ναι ενα shock το παθαινεις! Για test ride ουτε λογος βέβαια καθώς η λιστα των δικαιολογιών ηταν ατελειωτη.

Μετα απο μερικές προσπάθειες και ενω εβλεπα τα δουκακια παρκαρισμενα απευθυνθηκα στον ‘’υπευθυνο’’ λεγοντας του οτι δεν ειναι δυνατον να εχω ερθει τοσες φορες και να μην υπαρχει τπτ διαθεσιμο, αφου τα βλεπω τα μηχανακια, «μην με δουλευεις στην μαπα μου ρε φιλε»…η αγανακτηση μου, μου εξασφαλισε μια 2-λεπτη βολτα γυρω απο το τετραγωνο! Δεν καταλαβα πολλα …αλλα ο σπορος φυτευτηκε για τα καλα… σε αυτους τους μλκες ομως εγω λεφτα δεν δινω! (Αχ και να ‘ξερα).

Τηλεφωνο στον φιλο απο το ‘’περιοδικο’’ για βοηθεια.

-καλα ρε π@π@ρ@ στην φωλια πηγες…δεν εχεις ακουσει τπτ για δαυτους?
-ναι ρε ψηλε αλλα τι να κανω βρέθηκε μπροστα μου…
-κοψε τις μλκιες και πηγαινε 10 στενα πιο πανω …σε αυτον που εχει ‘’πλακα’’ και πες οτι σε στειλαν απο το ‘’περιοδικο’’.

Chapter 2

Καποιες μερες μετα, εχω ηδη αρχισει να κανω σχεδια για τον δουκα. Στο μυαλο μου φανταζε πλεον σαν ενα νεο Suzuki RV 50, το μηχανακι που αγορασε ο πατερας μου οταν γενηθηκα και εξακολουθει να τον μετακινει 36 χρονια μετα. Ετσι ειπα και εγω να τα σκασω κανονικα και να το κρατησω για παντα! Οι τυποι στα ‘’κεντρικα’’ ομως με ειχαν εκνευρισει πολυ, οπότε βουρ για την επομενη επιλογη που προτεινε ο φιλος.

Αρχικα επαφη με τους ‘’πλακατζιδες’’…μια απο τα ιδια …αδιαφορια , οτι να’ναι συμπεριφορες, μλκιες στο τετραγωνο, υπερβολες… να ‘’φαν’’ και οι κοτες. Test ride με τπτ και σε αυτο το μαγαζι. Οι υπαλληλοι πραγματικα σπαγανε το ενα ρεκορ μετα το αλλο ενω βρισκομαι στην τριτη επισκεψη στο μαγαζι και ειμαι ετοιμος να εγκαταλειψω. Και εκει γινεται το μοιραιο…συναντιεμαι με το αφεντικο …

O τυπος …οσο μπόι του λειπει τοσο ικανος ειναι στο να σου πουλαει και μπραβο του. Με καθιζει κατω, και μα μου σου του, και οτι θες, και εκπτωση αφου εισαι δικο μας παιδι και σε στειλανε κτλ. Ηταν τοσο εξυπηρετικος που ξεχασα και test ride και τα παντα. Με κατεβαζει στην εκθεση και μου λεει διαλεξε ποιο θελεις και ‘’μπαμ’’ σκιζει με τη μια τις ζελατινες απο αυτο που του εδειξα και μου λεει ‘’να το μηχανακι σου’’.

Του λεω τι extra θελω…τα βρισκουμε στην τιμη και ρωταω αν θελει προκαταβολη. Δινουμε τα χερια σε πολυ φιλικο κλιμα και συμφωνουμε να επικοινωνισουμε οταν το μηχανακι ειναι ετοιμο με τα extra επανω …να τον πληρωσω …και να το παρω να φυγω.

Μερικες μερες μετα επικοινωνουμε χωρις να υπαρχει καποια εξελιξη. Στο δευτερο τηλεφωνιμα παλι η απαντηση ειναι αρνητικη…ενω αυτην την φορα μου τα μασαει λιγο. Επιμενω λιγο στο ποτε θα ειναι ετοιμο το μηχανακι και εκει μου ξεφουρνιζει οτι αν δεν του καταθεσω ολο το ποσο δεν θα κανει καμια κινηση!

Ακολουθει μια συζητηση σχετικα με το πως θα ειμαι εγω καλυμενος σε αυτην την περιπτωση, χωρις ομως να παρω καποια ικανοποιητικη απαντηση και απλα περιοριζεται να μου πει οτι τα extra που ζητησα ειναι στο καταστημα και μολις τον εξοφλισω θα περαστουν επανω.

Σκεφτομαι λιγο…και πεποισμένος οτι σε οποιο καταστημα να απευθυνθω τα ιδια θα μου κανουν, πηγαινω την επομενη, διστακτικα ομολογουμενως, μαζι με εναν υπαλληλο του και καταθετω σε μια τραπεζα το ποσο.

Εδω να σταθω λιγο και να πω οτι η συγκεκριμενη πραξη ειναι ενα τραγικο λαθος που δεν πρεπει να κανει κανεις.

Το συνειδητοποιησα μολις ειχα αφησει τα λεφτα απο τα χερια μου και με ελουσε κρυος ιδρωτας. Οπως και να εχει ξημερώνει η αυριανη και εγω βρισκομαι στο καταστημα για να παραλαβω το μηχανακι μου κομπλε οπως το ζητησα. Εκει ενημερώνομαι οτι τελικα τα extra θα αργησουν καμια εβδομαδα!!! …και ειμαι ετοιμος να αρχισω τις σφαλιαρες στη μισορηξια και στους υπολοιπους.

Συγκρατουμαι και σκεφτομαι οτι καλυτερα να τελειωνω και να φυγω γιατι η φασαρια δεν θα λυσει τπτ. Το ολο πραγμα το ενιωθα λαθος απο την αρχη. Η συναναστροφη μου μεχρι τωρα με τους επαγγελματιες του χωρου μου αφησε την εντυπωση πως δεν εχουν σεβασμο για το αντικειμενο τους ενω επιλεγουν να κινουνται στα ορια του νομιμου και του ηθικου. Ειναι ‘’απατεωνίσκοι’’ τοσο, οσο να σου χαλασουν την διαθεση αλλα οχι τοσο οσο να ασχοληθεις μαζι τους και να του ‘’κυνηγησεις’’.

Οπως και να εχει αυτην την στιγμη εχω κατω απο τα ποδια μου ενα υπεροχο δημιουργημα μοναδικο στο ειδος του. Κρανος, γαντια, μπουφαν, και πρωτη στο κιβωτιο…ανοιγω το γκαζι …

ειμαι πλεον κατοχος ενος δουκα!

Chapter 3

Δεν προλαβα να κουμπώσω τριτη στο κιβωτιο και αρχισα να αντιλαμβάνομαι οτι κατι δεν παει καλα. Το κοντερ γραφει μολις 0,2 Km και κανω ηδη αναστροφη.

Η πρωτη επισκεψη στο συνεργειο ειναι πλεον γεγονος!

Το μηχανακι δεν ανοιγε…κομπιαζε …σαν να εκανε διακοπες! Επιμενουν να το δοκιμασω για μερικες μερες και να επιστρεψω. Ετσι και γινεται …μια εβδομαδα πανω κατω πριν την δουλεια και μετα…κατι δεν παει καλα.

Ηρθαν τα extra! Ξανα συνεργειο … τα τοποθετουν και μου δινουν την εργαλειοθηκη στο χερι…δεν χωραει κατω απο την σελα πλεον …την θεση της πηρε ο συναγερμος, καπως πεταμενος, καλωδια χυμα ασφαλειοθηκες ξεκουμπωτες και κατι φυσακια γεφυρωμενα οπως να‘ναι…εργοστασιακα πραγματα δλδ!!!

Οι επισκεψεις ειναι τακτικες …το προβλμα παραμενει…μειωμενη αποδοση, και δισταγμος. Την μια φταιει που ειναι καινουργιο, την αλλη οι βενζινες και παει λεγοντας. Τα χιλιομετρα ανεβαινουν 500,…700, …τελικα μου αλλαζουν το μπουζι γιατι λεει ηταν βραχυκυκλωμενο. Ολα κομπλε Ν!κολακι…παρτο σκιστο…αμ δε!

Πλεον 1000Km και το πρωτο service εφτασε…λαδακια, φιλτρο, βαλβιδες, update το προγραμμα ψεκασμου για περισσοτερα χιλιομετρα τελικης , γενικο τσεκαρισμα και σφιξιμο. Μια μερα μετα …ετοιμο το εργαλειο …τσεκαρω μια το καπακι της κεφαλης …απειραχτο…

-ρε μαστορα βαλβιδες εκανες?
-δεν χρειαζεται
-μα το γραφει στο manual

  • δεν χρειαζεται
    -ρε εισαι σιγουρος? Θα σε πληρωσω καντο σε παρακαλω!
  • δεν χρειαζεται

Καβαλαω και φευγω…αλλα που να παω ο μαυρος που δεν παει το ρημαδι? Αρχιδια καρυδια η αποδοση και πλεον το κιβωτιο εχει γινει κουτσουρο …αλλαζω ταχυτητα με την συνδρομη βαριοπουλας (κλεμμενο!).

Συνεχιζω να επιστρεφω στο συνεργειο μια φορα την εβδομαδα και πλεον αρχιζω και συνειδιτοποιω και αλλα πραγματα. Ο συναγερμος που πληρωσα για εργοστασιακο ΜΕΤΑ ηταν ελειπης. ‘’Ξεχασαν’’ την βαση, την παγιδα της σελλας και κατι αλλα πραγματακια! Επισης οταν οπλιζει κανει διαφορετικο θορυβο απο οτι ακουω στα διαφορα βινταεακια. Οι διακοπες στην λειτουργια συνεχιζονται , το κιβωτιο κουτσουρο και σε ολα αυτα προστηθεται και μια διαρροη ψυκτικου απο μια τσιμουχα στην κεφαλη!

Παραδεχονται οτι λειπουν κομματια απο τον συναγερμο…θα μου τα φερουν, τα λαδακια …δεν ειναι motorex …αλλα global racing (γιατι αυτα ξερουν αυτα εμπιστευονται) και μαλλον σε αυτα οφειλεται το σκληρο κιβωτιο…η τσιμουχα φτιαχτηκε με την συνδρομη μπολικης κολλα σιλικονης …οσο για τις διακοπες …περασαμε για μια ακομη φορα το προγραμμα καυσιμου μηπως και γινει κατι αλλα τζιφος!

Ετσι κυλησε ο υπολοιπος χρονος και πλεον βρισκομαστε στο καλοκαιρι του 2012 ενω το κοντερ σχεδον εχει συμπληρωσει τα 5000Km. Στο συνεργειο πηγαινω λες και εργαζομαι εκει…εχουν βαρεθει να με βλεπουν αλλα κυριως εχω βαρεθει να τους βλεπω εγω.

Εχω περασει ακομα και μια ολοκληρη ημερα μαζι τους να προσπαθουμε να βρουμε γιατι κανει διακοπες το μηχανακι. Εδω να σημειωσω οτι … το παραδεχονται οτι κανει διακοπες το μηχανακι…δεν το φανταζομαι μονο εγω. Ειναι εμφανες …οποτε βολτα εγω …βολτα οι βοηθοι…βολτα ο μηχανικος…περασμα καινουργιο προγραμμα για χιλιοστη φορα …repeat! Λες και κανουμε δοκιμαστικα για αγωνα. Εχω αρχισει να απογοητεύμαι δεν πιστευω ομως οτι δεν μπορει να φτιαχτει ρε φιλε…τι σκατα να εχει …ενα 125 ειναι στο φιναλε! Και εκει που ψαχνω μανιωδως στο διαδικτυο για πληροφοριες για το μηχανακι για τα συνεργεια κτλ…ηρθε η καταστροφη!

Chapter 4

Ενα πρωι που ξεκινησα να παω στην δουλεια …βαζω μπροστα το μηχανακι και αντι γα τον γνωριμο ηχο …ακουγεται ενας απαισιος μεταλικος ηχος. Οχι κατι ρυθμικο οπως τακ τακ βλεπε βαλβιδες κτλ…αυτο ηταν κατι αλλο. Ακουγοταν σαν μπετονιερα που ανακατεβει χαλικια…αλυσιδες και παξιμαδια-βιδες. Αυτο συνεβει περιπου για ενα λεπτο και μετα τπτ.

Εγω εχω μεινει παγωτο. Ηταν τοσο δυνατος και ασχημος που ειλικρινα δεν μπορουσα να πιστεψω οτι ο κινητηρας λειτουργουσε ακομα. Σβηνω…τηλεφωνω στην δουλεια …ρεπο απο την σημαια σημερα για μια ακομα φορα ! Μλκα μου πως δεν με εχουν διωξει απο εκει ρε φιλε…αγιοι ανθρωποι! Μετα λενε για το ιδιωτικο τομεα…αγιοι ανθρωποι ξαναλεω!

Σκεφτομαι…κολωνω να πατησω την μιζα…αλλα λεω καλυτερα να σπασει να τελειωνουμε…εγγυηση και παμε για αλλα. Γυριζω κλειδι …φορτωνει η οθονη…ready to race κτλ…

…αρχιδια ‘’race’’ σκεφτομαι απο μεσα μου και παταω γενναια την μιζα ετοιμος να ακουσω μπαμ…και το γ@μιδι παιρνει κανονικα χωρις κιχ και κραταει ρελαντι κομπλε !!! Εχω μεινει με το αυτι κολλημενο στο μοτερ μηπως και πιασω το παραμικρο τσακ αλλα ματαια!

Δεν καταλαβαινω τπτ…το μηχανακι το προσεχω σαν τα ματια μου, το ζεσταινω καθε φορα, δεν το ζοριζω, δε το αφηνω χωρις βενζινη ποτε …παντα λαδακια …τι σκατα επαθε παλι? Καβαλαω και παω οσο πιο προσεχτικα γινεται στο συνεργειο. Με βλεπουν …ξυνιζουν μουρη…τους εξηγω.

Χεστε τις διακοπες,…ξεχνα τα πραγματα που σας εχω πληρωσει και δεν μου εχετε φερει ενα χρονο μετα την αρχικη αγορα…το εργαλειο ειναι ετοιμο να φτυσει τα ρουλεμαν του!!! ‘’Απο’’ και ‘’κλειεται’’ να λεει ο μαστορας. Βαζει μπροστα ρελαντι, 1η, 2α, το μηχανακι κανονικο!!! Δεν ξερω τι να πω …! Φευγω και παω δουλεια τελικα…παρκαρω και 7-8 ωρες μετα ξαναβαζω μπροστα να γυρισω σπιτι…αυτο εξακολουθει να δουλευει κανονικα…με διακοπες βεβαια αλλα αυτο ειναι το φυσιολογικο πλεον…μεταλικοι ηχοι πουθενα!

Ξημερωνει ο θεος την επομενη μερα και ετοιμαζομαι να παω δουλεια. Βαζω μπροστα και …ξαναζω το χθεσινο δραμα για μια ακομα φορα! Ενα-εναμιση λεπτο φρικης και μετα τπτ…απολυτως τπτ! Μια εβδομαδα επαναληψη τα ιδια ακριβως…φρικη-συνεργειο-δουλεια και παλι τα ιδια! Ειμαστε στα 4500Km και πλεον δεν αντεχω αλλο! Το βαζω για το επομενο service μηπως και σωσουμε τπτ. Μερικες μερες μετα παω να παραλαβω αλλα κυριως να ακουσω τι εχουν να μου πουν.

Δυστυχως δεν εβγαλα ακρη. Μου ειπαν οτι αυτοι δεν ακουν τπτ …και απο οτι καταλαβα το μηχανακι δεν το πολυ ακουμπησαν. Επισης τα πραγματα που μου χρωστουσαν δεν τα εφεραν για μια ακομα φορα! Δεν δεχτηκα να πληρωσω το συνολο του service….αφαιρεθηκε η τιμη των ανταλλακτικων που μου χρωστουσαν…και πληρωσα τα υπολοιπα…κοινως μια αλλαγη λαδιων.

Αν και το εν λογω ‘’εξουσιοδοτημενο’’ φιγουραρει σε πολλα διαφημιστικα των περιοδικων και του διαδικτυου σταθηκε πολυ κατωτερο των περιστασεων. Ποτε βεβαια δεν αρνηθηκαν να αναλαβουν να ελεγξουν το μηχανακι …αλλα ποτε δεν ελυσαν και κανενα απο τα προβληματα ουτε αντιμετωπισαν κατι με τον προβλεπομενο τροπο.

Οτι ναναι οπως ναναι με λιγα λογια…και ετσι βρεθηκα 4500€ μεσα και ενα μηχανακι να να μην εχει λειτουργησει ποτε σωστα να λειπουν κομματια απο τα αξεσουαρ και να ακουγεται σπασμενο καθε πρωι που το βαζω μπροστα…ευτυχως ακομα μεσα στην εγγυηση.

Chapter 5

Ηδη εχουν αρχισει να ακουγονται οι πρωτες ιστοριες για τα καινουργια ινδικα 125-αρακια και πως αυτα κοβουν μπιελες, καινε βαλβιδες και αλλα πολλα. Ιστοριες …ναι αλλα εγω τα εχω δει με τα ματια μου …στο συνεργειο να καθονται πλεον με ανοιγμενα μοτερ κομματιασμενα …μηχανακια που με τα βιας εχουν μαζεψει 10000 Km. Καποιοι αναβατες…νεα παιδια …τσακιστικαν οταν εσπασε το μοτερ εν κινησει. Η ετυμηγορια (?)…’’πιτσιρικια ρε…τους ηπιανε το αιμα και σπασανε…ολο κοφτες τα πηγαιναν’’.

Εγω ομως δεν ημουν τπτ απο ολα αυτα, ακομα και αληθεια να ηταν η παραπανω φραση, που οπως αποδειχθηκε αργοτερα …δεν ηταν!

Αποφασισα να απευθυνθω σε ενα αλλο συνεργειο …εξουσιοδοτιμενο…αλλού… μακριά…μετά το ‘’μαγαζι’’ που επεσε ‘’μαυρο’’ σε μια νυκτα και εριξε μια κυβερνηση. Βλεπεις ηταν καινουργιο και ο ιδιοκτητης φαινοταν σωστος αφου και αυτος συμμετειχε σε μια ‘’αγορα’’ οπως και εγω. Η πρωτη επικοινωνια διαδικτυακη και πολυ συντομα δια ζωσης. Δεν επερνε βλεπεις να το καθυστερω αφου στα παραπανω προστεθηκε και μια διαρροη λιπαντικου απο την φλατζα βασης του κυλινδρου. Μερικες μερες μετα απο το πρωτο συνεργειο βρισκομαι στο επομενο λοιπον.

Η πρωτη εικονα εντελως διαφορετικη…τα παντα ηταν συμφωνα με τα προτυπα της εταιριας…τακτοποιημενα κτλ. Τα λεμε λιγο γενικα…και επειτα λιγο πιο συγκεκριμενα . Με εκπληξη ακουω οτι ο προηγουμενος ειναι γνωστος για αναλογες συμπεριφορες και το ‘’θαψιμο’’ αρχιζει για τα καλα…κλεινοντας με διαβεβαιωνει οτι δεν κινδυνευω απο κατι τετοιο στο μαγαζι του. Του απαντησα οτι εγω δεν εχω καμια διαθεση να μπλεχτω στα ενδοεταιρικα τους ουτε προκειται να κακολογησω κανεναν…τα πραγματα μιλανε απο μονα τους .

Ξεκιναμε ενα-ενα τα προβληματα, παραγγελια τα του συναγερμου που ειναι αμεσα διαθεσιμα (!). Μα καλα, τοσους μηνες παρακαλω τον προηγουμενο και μου ελεγε οτι δεν…! Συνεχιζουμε με τις διακοπες…παιρναμε για μια ακομα φορα το προγραμμα …just in case…κανω τον εξυπνο λεγοντας οτι αυτο εχει γινει παρα παρα πολλες φορες και αποκλειεται να ειναι αυτη η λυση. Δεν το βουλωνα καλυτερα! Μια βολτα μετα…το μηχανακι δουλευει επιτελους χωρις να κομπιαζει και να ‘’γονατιζει’’ στις 5000στρ, στις 8000στρ κτλ. Εχω μεινει μλκας…και για πρωτη φορα αρχιζει να φαινεται φως στο τουνελ. Ρε λες να ηταν τοσο ευκολο τελικα?

Απο την χαρα μου αγοραζω υλικο και παραγγελνω extras …γιατι ηθελα να τζιραρει λιγο το καταστημα που μεχρι τωρα δεν εφταιγε σε τπτ. Βλεπεις ημουν μεσα στην εγγυηση …αλλα παντου ακουγα οτι δεν βγαζουν απο τις εγγυησεις…ειναι χαμενος χρονος αρα και χαμενα λεφτα…δεν μπορουν να ασχολουνται με αυτες κτλ. Ανεπισημα λογια βεβαια …αλλα εβλεπες την δυσαρεσκεια τους …οποτε σε ενδειξη καλης θελησης προσπαθησα να μετριασω λιγο την ‘’χασουρα’’ του. Τα σημαντικοτερα προβληματα θα τα βλεπαμε αργοτερα αφου ο μεταλικος ηχος δεν μπορει να διαπιστωθει και το λαδακια δεν ειναι και πολυ σημαντικο (!).

Μερικες μερες μετα επιστρεφω για να τοποθετηθουν τα extra και να δουμε και τα υπολοιπα. Μεταλικος ηχος για μια ακομα φορα δεν διαπιστωνεται…βλεπεις τον ακουω μονο εγω καθε πρωι! Τα λαδακια μαστορα? Ουτε τα λαδακια …βλεπεις ηταν ηδη μεσα στο μαγαζι ενα ακομα 125 το οποιο εχανε και αυτο τα λαδακια του απο την ιδια φλατζα και εχουν προσπαθησει πραπανω απο μια φορα να το φτιαξουν χωρις επιτυχια. Και παει μηνες αυτη η ιστορια…και οταν λεμε χανει…να βγαινει ζωντανο το λαδι …οποτε τι να μας πεις και εσυ με την διαροουλα σου.

Προσπερναω…γιατι εχω ως προτεραιοτητα τον μεταλικο θορυβο…πρεπει να το διαπιστωσει ενα συνεργειο…μεχρι τωρα με βγαζουν τρελο. Συμφωνουμε να μεινει το μηχανακι μεσα και να μην κινηθει-λειτουργησει μεχρι το επομενο πρωι. Ετσι και εγινε. Το βραδυ με εχουν ζωσει τα φιδια…αν το βαλει μπροστα χωρις να ειμαι παρων …την κατσαμε την βαρκα…μια τρυπα στο νερο θα εχουμε κανει! Ξεκιναω αξημερωτα…βλεπεις επρεπε να παω απο το ‘’Dorn’’ στο ‘’Winterfell’’ με ΜΜΜ.

Δυστυχως δεν προλαβα για μερικα λεπτα. Οπως και να εχει το αναβουμε και τσουπ νατο …το μοτερ χτυπαει …αλλα για πολυ λιγο…ειναι ομως χαρακτηριστικο! Δυστυχω παιρνω αρνητικη απαντηση απο τους επιστημονες…’’ειναι η ιδεα σου’’ μου λενε. Τα παιρνω κρανιο. Δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι αλλο…παμε στο επομενο…η φλατζουλα μαστορα(?). Κρινεται ανευ σημασιας και μου προτεινουν να το επισκευασουμε στο επομενο service(!!!), ισχυριζονται οτι θα με βγαλει μεχρι τοτε . Το μηχανακι εχει 5200KM ….μπηκε νωριτερα βλεπεις για το service των 5000Km…αλλα το κυριοτερο ειναι οτι εχει αλλα 5000Km μεχρι το επομενο στην ουσια…τι να περιμενω? Φευγω φοβερα εκνευρισμενος. Αυτην την φορα με ‘’δαγκωσαν’’ κανονικα. Και μαλιστα απο ενα δικο μας παιδι …θεωρητικα παντα.

Γυριζω σπιτι…και ειμαι σε απογνωση…εχω φαει το δουλεμα του αιωνα και απορω πως γινεται αυτοι οι ανθρωποι να εχουν πελατες ή ακομα περισσοτερο να θεωρουνται εταιρια κτλ. Στη φουρια μου επανω ειδα οτι τα extra που ειχα παραγειλει για να τζιραρει ‘’ο φιλος μου’’ ειχαν τοποθετηθει αναποδα(!) με αποτελεσμα να μην ανοιγοκλεινουν τα μαρσπιε του συνεπιβατη. Επισης οι βασεις στην προσπαθεια να τοποθετηθουν τα extra ειχαν γινει βορα της ταναλιας της πενσας και του κατσαβιδιου με εμφανεις χαρακιες που φτανανε στο μεταλλο.

‘’Δεν εχουν το θεος τους’’ …σκεφτομαι…παιρνω εργαλεια τοποθετω σωστα…λαδωνω…τουλαχιστον να μου φυγει το στρες! Βεβαια βρισκομαστε παλι στην αρχη…το μονο που σωσαμε λιγο ειναι οι διακοπες του μοτερ και αυτο οχι εντελως αλλα σημαντικα καλυτερα απο πριν!

Chapter 5

Συνεχιζοντας να ακολουθω τις διαδυκτιακες συμβουλες…επομενη σταση το πιο ‘’σταυρωμενο’’ συνεργειο στο αναλογο νημα. Οι ιστοριες για δαυτον παρα πολλες …πρωτη επαφη …ο τυπος προβλεπομενος, ευρωπαικος! Απο δουλεια …να γινεται χαμος στο συνεργειο μεσα. Μπαινω μεσα…λιγα λογια και σταρατα…το σεβομαι. Του εξηγω την κατασταση και παιρνω θετικη απαντηση…αλλα πνιγεται …οποτε θα αργησει. Συμορφώνομαι αφου δεν εχω αλλη επιλογη και περιμενω.

Περνανε οι μερες, οι εβδομαδες, ο μηνας. Εγω μερα παρα μερα στο συνεργειο. Με εχουν φαει τα ΜΜΜ και τα taxi. Ο τυπος ομως ξηγηθηκε απο την αρχη οποτε το σεβομαστε. Στον μηνα πανω λοιπον εχουμε ετυμηγορια…με καθιζει κατω και αρχιζει ολα τα κακως κειμενα του προηγουμενου…του προπροηγουμενου και πως πρεπει να ξαναπαω πισω και να τους ζητησω να τα κανουν οπως και εγινε τελικα. Η κουβεντα κλεινει με το : ‘’ φιλε μου εχεις απολυτο δικιο το μοτερ κανει σαν σπασμενο καθε πρωι δεν υπαρχει αμφιβολια…απορω με τους προηγουμενους’’.

‘’Επιτελους ρε φιλε’’…χοροπηδαω σαν παλαβος. Τουλαχιστον δεν με εβγαλε τρελο… το προβλημα πλεον δεν το ισχυριζομαι μονο εγω…it is official κυριοι!!!

Στο δια ταυτα τωρα…δεν προλαβαινει να το φτιαξει δυστυχως. Ειναι μαλλον το βολαν αλλα πρεπει να ανοιχτει για να ειναι σιγουρος. Το θεμα ειναι οτι εχει φτασει πλεον Αυγουστος και ολοι την κανουμε για διακοπες. Πρεπει να παρω το μηχανακι σπιτι και να επιστρεψω το Σεπτεμβρη να δουμε πως θα λυθει το προβλημα. Ζηταω τουλαχιστον να αλλαχτουν τα λαδακια που εχει βαλει ο πρωτος μαστορας και σκληριναν το κιβωτιο. Δεν ηθελα να κυκλοφορισει το μηχανακι αλλο με αυτα μεσα…ενω ειχα απορροια αν θα υπαρξει καποιο ευρημα! Ειχα δικιο τελικα…τα λαδακια ηταν η αιτια του σκληρου κιβωτιου…αλλα βγαινοντας απο το μοτερ παρεσυραν και τα πρωτα μεταλικα κομματια. Δεν ηταν ρινισματα …ηταν κομματια σε μεγεθος φακης τα οποια σταλθηκαν στα κεντρικα για αξιολογηση. Με εκπληξη μου ανακοινωθικε οτι ειναι αφαλες να οδηγησω το μηχανακι μεχρι το σπιτι μου και να επιστρεψω το Σεπτεμβρη οπως ειχαμε συμφωνισει αρχικα. Ετσι και εγινε…πηγα σπιτι το παρκαρα…και για ενα μηνα ουτε το κοιταξα περιμενοντας υπομονετικα. Το θεμα ειχε γινει πλεον γνωστο…δεν μιλαγα απλα με καποιο εξουσιοδοτιμενο…υπηρχαν αποδειξεις γνωστοποιιμενες στους ‘’απο πανω’’.

Το καλοκαιρι περασε προσπαθώντας να κανω εναν απολογισμο για το που βρισκομουν πραγματικα. Ενα χρονο πριν ειχα αποφασισει να αποχωριστω ενα σεβαστο ποσο για ενα μηχανακι το οποιο σκοπευα να κρατησω για παντα. Στην πραγματικοτητα το μονο που εισεπραξα ηταν μερικες παραλιακες βολτες οταν το επετρεψαν οι συνθηκες. Ακομα και η καθημερινοτητα αποτελουσε προβλημα…ουτε αυτο δεν ηταν σε θεση να πραγματοποιηθει. Αντιθετα πλεον ημουν συνεχως σε στρες πραγμα που επηρρεαζε ολες τις πτυχες της ζωης μου…δουλεια, οικογενεια κτλ. Αποφασισα να απευθυνθω σε μια ‘’οργανωση’’ η οποια φαινοταν να βοηθα ομοιοπαθεις.

Υπηρχαν δυστυχως και αλλες ιστοριες εκει εξω ομοιες με τη δικη μου. Οποτε το καλυτερο που ειχα να κανω ηταν να ενημερωθω για καθε περιπτωση …ακομα και την χειροτερη δεδομενου οτι η φυσιολογικη και προφανης λυση στο προβλημα δεν ειχε αποτελεσμα λογω της αναξιοπιστιας και ανικανοτητας που, προς εκπληξη μου, γινομουν αποδεκτης. Απο την αρχη λοιπον τα παιδια αυτα μου εδωσαν να καταλαβω οτι προτιμουν μια πιο επιθετικη σταση. Ηταν ξεκαθαροι πωε επρεπε να γινει μια οριστικη ρηξη και να ακολουθηθει η νομικη οδος…κανονικο λαδι στην φωτια δλδ. Αν και προσωπικα ειχα ηδη ερθει σε επαφη και με δικηγορο…προτιμησα να παραμεινω στην ηρεμη φιλικη προσεγγιση παρολο το γολγοθα μου μεχρι τωρα.

Σεπτεμβριος…και εκτος απο τα σχολεια ξεκινουν για την δικη μας περιπτωση και τα ‘’συνεργεια’’. Μεσα λοιπον να ξεκινησει ο σχολαστικος ελεγχος. Λιγες μερες μετα μου ανακοινωνεται οτι επισκευαστηκε η διαρροη λαδιου και οτι πραγματι υπαρχει βλαβη στο βολαν. Ομως θελει κανα μηνα να ερθει το ανταλλακτικο…μπορω ομως να κυκλοφορω κανονικα το μηχανακι χωρις φοβο(!). Ενα μηνα μετα παλι πισω…καινουργιο ανταλακτικο…βαζω μπροστα …παλι κουδουνιζει. Προσπαθουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες και συμπεριφερονται χειροτερα και απο ερασιτεχνη…περνανε οι μηνες για πλακα στο περιμενε και εγω εχω περασει τα πρωτα 6000Km κυριολεκτικα μερα παρα μερα στα συνεργεια. Η υστατη λυση ειναι να ‘’κατεβει’’ το μοτερ…το φοβομουν αυτο! Απανταω κατηγοριματικα ΟΧΙ. Αρχιζει πλεον να ανακατευεται και αλλος κοσμος…οι ‘’απο πανω’’ που λεγαμε. Απο την μια να με διαβεβαιωνουν οτι ειναι η πιο σωστη επιλογη και απο την αλλη να μου θαβουν τον ‘’εξουσιοδοτιμενο’’. Τι σοι συνεργατες ειναι αυτοι δεν μπορω να καταλαβω. Ρωταω τον ‘’απο πανω’’ευθυως αν πρεπει να παρω το μηχανακι μου απο εκει και να απευθυνθω καπου αλλου…καπου που ισως μου υποδειξει αυτος. Μου αποκρινεται αρνητικα! Εχω μπερδευτει εντελως. Απο την μια τον βριζει απο την αλλη τον επαινει! Παραλληλα εγω εξακολουθω να αρνουμε να ανοιχτει το μοτερ ενω επιμενουν. Ζηταω αντικατασταση μοτερ …μου λενε αποκλειεται …δεν γινονται αυτα τα πραγματα …που τα ακουσες αυτα!

Μιλαω με τα παιδια απο την ‘’οργανωση’’ …μου λενε ακομα να τους ‘’τρεξεις’’ …ορμα τους μην τους λυπασε …μπροστα εσυ και απο πισω εμεις …θα βοηθησουμε μην μασας. Μιλαω με το φιλο, τον δικηγορο,… με ρωταει αν ειμαι ετοιμος να ξεκινησω μια διαδικασια που θα κρατησει χρονια…και εγω δεν ημουν ετοιμος για κατι τετοιο εκεινη την στιγμη. Ο ‘’συνεργειάς’’ μαζι με τον ‘’απο πανω’’ επιμενουν εντονα, να λυθει το μοτερ…και πλεον πρεπει να παρω μια αποφαση. Εκφραζω τις ανησυχιες μου για το πως μπορει να γινει κατι τετοιο υπο αυτες τις συνθηκες και να δενοντας το να εχει αρτια λειτουργια…αλλωστε δεν εχει δουλεψει ουτε για 6000Km. Με διαβεβαιωνουν προσωπικα και οι δυο οτι δεν θα εχει την παραμικρη διαφορα και οτι μπορω να δειξω εμπιστοσυνη. Ζηταω παραστατικα και εγγραφη επιβεβαιωση…και για πρωτη φορα…οχημα αντικαταστασης μεχρι να επισκευαστει η βλαβη. Απανταει ο ‘’απο πανω’’ σε ολα θετικα…’’αστο πανω μου’’. Περνω ενα 125 δουκα test ride που ειχαν ως οχημα αντικαταστασης και φευγω. Ο δρομος χωρις γυρισμο μολις ειχε ξεκινισει.

Χρησιμοποιώντας το οχημα αντικαταστασης …επιβεβαιωθηκα σε υπερθετικο βαθμο για τις ενστασεις που ειχα ως προς την λειτουργια της μηχανης μου…ηταν πραγματικα δυο διαφορετικες μηχανες. Μερικες μερες μετα δεχομαι ενα τηλεφωνο απο τα ‘’Orange headquarters’’ που μου ειχαν εξασφαλισει το οχημα αντικαταστασης και μου το ζητουσαν επιτακτικα πισω! Εκπληκτος ρωταω αν ειχαν επισκευασει τοσο συντομα το μηχανακι μου. Μου απαντανε οτι θα πρεπει να μιλησω με το συνεργειο που βρισκεται η μηχανη…αυτοι θελουν το δικο τους πισω(!). Ετσι συνεχιζονται οι μερες…με ενοχλουν στο τηλεφωνο…τους γραφω κανονικα και περιμενω. Λιγο καιρο μετα …υπαρχει προοδος…τα ρουλεμαν στροφαλου ειναι ‘’αρπαγμενα’’…θελουν αλλαγη…ανταλλακτικο ομως ‘’γιοκ’’…δυο μηνες τουλαχιστον. No problem λεβεντες…εγω μηχανακι εχω πλεον …παρτε τηλεφωνο οταν ετοιμαστει αυτο που αγορασα. Μπουρλοτο οι λεβεντες…να χτυπιουνται …να οριονται…’’φερτο μηχανακι πισω’’…αμ δε…θα παρεις τους αδενες μου! Με αυτην την πιεση ο ‘’απο πανω’’ αποφασιζει να μην χρησιμοποιηθουν τα γνησια ανταλλακτικα…αλλα αυτα ενος ανεξαρτητου κατασκευαστη εξ Ιαπωνιας που ειναι αμεσα διαθεσιμα…και πιο καλα σαν ποιοτητα…με την συμφωνια να μην το πω παραεξω. Απο μεσα μου αναρωτιεμαι πως βρισκουν την ορεξη μετα απο τοσα πραγματα που εχουν συμβει να με δουλευουν.

Δενεται το μοτερ…ετοιμο το μηχανακι…βαζω μπροστα…παλι κοπαναει! Κοιταζομαστε… δεν εχουν τι να πουν. Επισης …διεπιστωνω πλεον την υπαρχει εντονων κρδασμων οσο λειτουργει το μοτερ…μαρσπιε, σελα, ντεποζιτο,…χοροπηδανε και σαν να μην εφτανε αυτο μεσα σε δυο λεπτα η θερμοκρασια του νερου στο τερμα…λαμπακι και προειδοποιητικο μνμ…’σβησε το ready to race μοτερ σου σε κινδυνο’. Τα εχω παρει κρανιο …παραταω το δικο μου…το δικο τους και απαιτω σε μερικες μερες να εχει δωθει λυση. Μου πεταει κατι για μερικα γραναζια ακομα που ισως θελουν αλλαγη…αλλα πλεον δεν ακουω. Εχουμε μπει πλεον στο 2013…τον αισθητηρα θερμοκρασιας που λανθασμενα εδειχνε υπερθερμανση τον αλλαξε … τα γραναζια που αλλαξε κατοπιν δεν ελυσαν το προβλημα του μεταλικου θορυβου…για τους κραδασμους κουβεντα…ετσι δουλευουν αυτα(!)…και διπλα να καθεται το οχημα αντικαταστασης που μου ειχαν δωσει, το οποιο…’ω τι θαυμα’ δεν λειτουργει ετσι!

Σε αυτο το σημειο ακουγεται η φραση …σηκωνω τα χερια ψηλα…δεν μπορω να λυσω το προβλημα σου …πηγαινετο στο ‘Orange headquarters’ και ζητα τον ‘αρχιμηχανικο’. Ο δουκας επικρατησε για μια ακομα φορα…ενω εγω εχω πλεον αδειασει απο δυναμεις αφου συνειδητοποιησα ενα ακομα τερaστιο λαθος που εκανα να εμπιστευτω στην ουσια ενα τσιρκο και σε καμια περιπτωση μια εταιρια που σεβεται τους πελατες της.

Chapter 6

Το τελευταιο κομματι της ιστοριας ξεκιναει εδω. Πλεον νιωθω ανημπορος να κανω το οτιδηποτε και ολες οι κινησεις μοιαζουν λανθασμενες . Εχω κανει τις απειρες υποχωρισεις και αποτελεσμα μηδεν. Το βασικοτερο συναναστρεφομαι με ανθρωπους του χειριστου ειδους, μηχανακι δεν εχω…ή τελος παντων αποσυντηθεται σταδιακα, ενω ειμαι και μεσα 4500€ τουλαχιστον.

Τα παλικαρια απο την ‘οργανωση’ οταν ηρθε το πραγμα στο δια ταυτα …λακισανε. Ο δικηγορος, φιλος δεν δισταζει , αλλα παραδεχεται οτι ειναι δυσκολη περιπτωση. Ναι μαλλον θα ειναι θετικο το αποτελεσμα …αλλα αυτο θα ερθει μετα απο χρονια και μεχρι τοτε θα μεινεις χωρις τπτ στα χερια σου…αντεχεις? Επιπλεον εχω πιεσεις και απο τον κοινωνικο μου περιγυρο…ασχολουμαι συνεχεια με αυτο …και το βασικοτερο …η εργασια μου …εχουν δειξει απειρη υπομονη αλλα ποσο ακομα. Το προσωπικο κοστος σε αγχος, αλλα και προσωπικο χρονο, μετακινησεις απο και προς τα συνεργεια, τα εισητηρια στα ΜΜΜ και το κοστος των taxi , τα βαζω στην ακρη.

Τελος το πιο αστειο της υποθεσης ειναι οτι στα διαφορα πηγαδακια και στις ανεπισημες ψιθηριστες κουβεντουλες στα συνεργεια εκφραστικαν και αποψεις του στυλ ’παρτο, σκιστο, να σπασει, να στο αλλαξουν χωρις πολλα πολλα’. Στην ανταπαντηση μου του τι κανω εγω την ωρα που θα σπασει το μοτερ και ειμαι πανω στην μηχανη μου απαντησαν…’ελα ρε μλκα…πατας συμπλεκτη!!! …και κανεις στην ακρη’. True f@cking story ρε παιδια!

Οπως και να εχει προσπαθω να μαζεψω οτι μπορω χαρτια μπορω…εχουν γινει τερατα και εγω στην ουσια εχω ενα βιβλιαρακι σερβις στα χερια μου και αυτο ημισυμπληρωμενο. Ζηταω παραστατικα…συνανταω τοιχους…τι ψαχνεις τωρα ρε παλικαρι…! Το κλιμα ειναι σαφες…αδειαζε μας την γωνια!

Τελευταιος σταθμος …ο ‘αρχιμηχανικος’ στο μερος που ξεκινησαν ολα. Τους υπολοιπους στον συγκεκριμενο χωρο λιγο πολυ τους ξερω…και δεν θελω να εχω καμια επαφη . Αυτον ομως δεν τον ξερω. Πρωτη επαφη καλη…με ακουει προσεκτικα…και αποκρινεται οτι τετοια πραγματα δεν θα συνατησω σε αυτο το μερος. Ζηταει μερικες μερες για να τσεκαρει ο ιδιος την κατασταση παρολο που του τα ειπα χαρτι και καλαμαρι. Δυσπιστω αλλα δεν εχω επιλογη. Οντως μερικες μερες μετα με καλει να περασω απο το συνεργειο. Επιβεβαιωνει τα παντα και κατα μια εννοια μου ζηταει ενα ειδους συγνωμη …για πρωτη φορα μετα απο εναμιση χρονο ή 7000Km …….και εγω καγκελο. Υπονοησε οτι τα προηγουμενα γεγονοτα δεν επρεπε σε καμια περιπτωση αναγκαια, ο καθε ενας ελεγε και εκανε το μακρυ του και το κοντο του, αλλα οτι εγινε, εγινε και δεν μπορει να ειναι υπευθυνος για τις πραξεις των αλλων. Τα παντα φτιαχνοται μου λεει και μου δινει απο μονος του ενα μηχνακι να κινουμε μεχρι να επισκευασει το δικο μου. Γελαω …επιτελους μια νορμαλ συμπεριφορα …ποσο δυσκολο ηταν τελικα?

Αστειευομαι λιγο πριν φυγω λεγοντας οτι ελπιζω να μην αρχισουν παλι τα τηλεφωνα για να επιστρεψω το οχημα αντικαταστασης οπως την προηγουμενη φορα. Με διαβεβαιωνει πως κατι τετοιο δεν προκειτε να γινει και τοι μιλαω κατευθυαν με αυτον και κανενα αλλο. Απο εκεινη την στιγμη και για 1500 Km το μηχανακι θα μπει αρκετες φορες στο εν λογω συνεργειο αλλα αυτην την φορα σημειωνεται προοδος. Υπαρχει διαθεση για συνεργασια και το βασικοτερο δειχνει να αποτελει προτεραιοτητα κατι που το εκτιμω και τον ευχαριστω για αυτο. Εχουμε φτασει κοντα στις 9000Km …εχουν αλλαχτει γραναζια, βιδες, παξιμαδια, αισθητηρες, μλκιουλες, παπαρακια. Εχουμε φτασει στο τελος. Παραλαμβανω για τελευται φορα την μηχανη. Πλεον ο μεταλικος ηχος ειναι παρελθον αλλα οι κραδασμοι ειναι εντονοι και οι βαλβιδες χτυπανε. Επισης το μηχανακι εχει εμφανη τα σημαδια των εργασιων επανω του. Εχουν γδαρθει τα παντα απο το σκελετο, μεχρι τις ζαντες, τα πλαστικα, το πιρουνι, πολυ αργοτερα (μηνες) θα διαπιστωσω οτι μου εχουν σπασει την καρινα και την εχουν κολησει με μαυρη σιλικονη οπως οπως, ενω εχει τσακισει και το ενα μεταλικο σωληνακι. Τα αναφερω και ζηταω παραστατικα για τα παντα…’ναι καλα φιλαρακι θα παρεις…περιμενε!’.Το καλο κλιμα εχει μολις χαλασει. Το μηχανακι ετσι πρεπει να ειναι παρτο και φυγε.

Ζηταω επιμονα κατι που να αποδεικνυει τα γεγονοτα και αποκρινομαι πως δεν ειναι δυνατον να φοβουντε να παραδεχτουν οτι δουλεψαν πανω σε ενα μηχανακι. Αφου το εχουν φτιαξει υποτιθεται, για πιο λογο, δισταζουν? Σε μια προσπαθεια του ‘αρχιμηχανικου’ να εξασφαλισει κατι τετοιο…ξεσπαει πολεμος στο μαγαζι. Συνανταει εντονη αντισταση απο συνεργατη ο οποιος εχει βγει εκτος εαυτου και απαιτει να αποχωρησω. Η εικονα ενος ανθρωπου να συμπεριφερεται με αυτον τον τροπο δεν ανηκει σε ενα καταστημα λιανικης πωλησης αλλα οπως θα διαπιστωσω πολλες φορες στο μελλον, αποτελει χαρακτηριστικη συμπεριφορα του συγκεκριμενου χωρου σε πολλες περιπτωσεις και το εχει βιωσει αρκετος κοσμος μπορω να πω.

Ακρη δεν βγαινει οποτε αποχωρω…δεν μπορω να κανω και αλλιως. Ουτως ή αλλως σε 1000Km θα πρεπει να επιστρεψω για το καθιερομενο σερβις. Μπορει να μην το χρειαζεται …αλλα προβλεπεται και εγω θα το κανω ωστε να μην μπορει να χρησιμοποιηθει εναντιον μου σε περιπτωση που το παραλειψω. Επιπλεον μεχρι τοτε εγω καλουμε να παιξω το ρολο του δοκιμαστη …λενε οτι το φτιαξανε δεν το εχουμε δει ομως ακομη. Στα 1000Km που ακολουθησαν δεν μπορω να πω οτι εμεινα ευχαριστιμενος. Κραδασμοι και βαλβιδες να κοπανανε…ηλπιζα οτι στα 10000Km θα φτιαχτουν. @ρχιδια…πληρωνω μισο ARAI …ακουω παλι οτι ετσι δουλευουν αυτα και εξω απο την πορτα .

Να σημειωσω οτι παραλαμβανοντας το μηχανακι διαβεβαιωθηκα οτι το ειχαν δοκιμασει εκτενως και οτι δουλευει αρτια …δεν υπαρχει πλεον κανενας λογος της παραμικρης ανησυχιας. Τα ακουω βερεσε ολα αυτα και τσεκαρω το μηχανακι πριν παραλαβω και φυγω…το ισιωνω να τσεκαρω λαδια…τζιφος…το κινω περα δωθε …παπαρια…το γερνω προς την μερια του τζαμιου και μετα βιας διακρινω λιγο λιπαντικο! ‘Ειπες το εκανες πολλες βολτες ‘αρχιμηχανικε’’? Τον κοιταω και εκεινος με την σειρα του το βοηθο του. Δεν ξερω αν εχετε δει ταινιες με τον Κωστα Τσακωνα (υδραυλικο) και τον Τασο Κωστη (βοηθος)? Εεε η σκηνη που ακολουθησε θα μπορουσε καλλιστα να ανηκει σε μια απο τις ταινιες τους.

Φευγω απο το χωρο του συνεργειου…ειναι νυκτα…και σε εκεινο το σημειο αποφασιζω να μην ξαναασχοληθω αλλο με το μηχανακι αυτο. Εχει μπει αγγελια απο καιρο χωρις κανενα αποτελεσμα. Οπως και να εχει …ειναι αυτο που ειναι…ακουγεται , δονηται…χεστηκαμε πλεον πρεπει να ασχοληθω λιγο με την καθημερινοτητα μου και με την πρωτη ευκαιρια το αποχωριζομαι.

Στα επομενα 10000Km θα αδιαφορισω σε οτι και αν κανει και θα το χρησιμοποιω καθημερινα μεχρι να σταματισει. Δεν αμελω βεβαια την συντηρηση του σε καμια περιπτωση…τα παντα οπως προβλεπονται. Παραλληλα ηρθε η ωρα για τα πρωτα μεγαλα αναλωσιμα να αλλαχτουν. Λαστιχα, αλυσιδα, γραναζια, κτλ. Παρολο που ειμαι πλεον εκτος εγγυησης επιλεγω αξουσιοδοτημενο παντα και καθε φορα για την εργασια. Αλλα ποτε εργοστασιακα αναλωσιμα αφου οπως παραδεχονται ανεπισημα και οι ιδιοι… τα αναλωσιμα του συγκεκριμενου μοντελου ειναι για τον πτσο. Παραλληλα κανω νεους φιλους και ακουω νεες αποψεις …πηγαινε σε αυτον ειναι καλος, στον αλλο ειναι πιο καλος κτλ.

Εχω φτασει πλεον τα 20000Km και ηρθε η ωρα για το επομενο σεβις. Παω για πρωτη φορα σε εξειδικευμενο και οχι στα κλασσικα στεκια! Του εξηγω τι θελω …του λεω την ιστορια…μου απανταει ’αστο καλυτερα’ πηγαινετο στον προηγουμενο. Γελαω…τιμια συμπεριφορα…δεν λεω ξηγημενος…αλλα κολωσε στο παπι ρε φιλε…τεσπα …πισω στα γνωστα μερη. Αλλο μισο ARAI και ‘ω τι θαυμα’ οι βαλβιδες πλεον δεν ακουγονται. Οι κραδασμοι παροντες αλλα κατα τα αλλα ησυχια. Σκεφτομαι απο μεσα μου ‘τελικα εχουν πολλους τροπους να δουλευουν αυτα’! Ειπαμε δεν δινουμε σημασια πλεον…it is what it is and that’s it ….nothing more, nothing less!

Ισως σε καποιο μελλοντικο σερβις να σταματισει να μου μουδιαζει τα ποδια και τα @ρχιδια! Βλεπεις …ειχα πλεον ανακτησει εμπιστοσυνη (περιπου) απο την μια…απο την αλλη ουτε τηλεφωνο για την αγγελια. Ειχα αλλαξει και ενα σκασμο πραγματα στο μηχανακι …δεν ηταν για να το δωσω!
Εχουμε συμπληρωσει τρια και βαλε χρονια συμβιωσης…το επισκευα του εριξα λεφτα, το εκανα και σερβις (το μεγαλο)…και απολαμβανω την βολτα γυριζοντας απο την δουλεια εχοντας συμβιβαστει με τα χουγια και τις παραξενιες του.

Πρασινο…1η 2α 3η 4η 5η…6η και 110 km/h…………τσαφ… παυει να λειτουργει για πρωτη φορα στην ζωη του …με εμενα πανω, αναμεσα στα αυτοκινητα, στη μεση μια λεωφορου.

Επιβιωνω …κανω στην ακρη. Μιζιες να δινει …μπροστα δεν παιρνει! Κουναω απο δω …τσεκαρω απο εκει …τπτ. Μια προσπαθεια …δευτερη …την τριτη ξεκιναει. WTF ηταν αυτο? Την επομενη μερα στην δουλεια σαν κοτα…το μηχανακι δεν κανει κιχ! Αρχισε παλι τις μλκιες λεω απο μεσα μου. Τριτη μερα τπτ και ξαφνικα σε ενα φαναρι που χουφτωνω το γκαζι…1η 2α 3η 4η …σβηνει. Αρα σβηνει στο πολυ γκαζι …μηπως ειναι η βενζινη που μολις ειχα βαλει?..σκεφτομαι. Πολυ πιθανο.

Την τριτη φορα εμεινε εξω ακριβως απο το συνεργειο…τυχαιο? δεν νομιζω. Μπαινω μεσα …ξαναματαγειασας…σας ελλειψα? ‘Το’ και ‘το’ ‘αρχιμηχανικε’…’το αφηνεις να το δω’ …οτι πεις …λες και εχω επιλογη!. Καποιες μερες μετα…δεν βιαστικε και πολυ …μου απανταει πως η αιτια ειναι η μπαταρια και μενω να απορω. Ενταξει την ξελιγοσα προσπαθωντας να βαλω μπροστα…σιγουρα ειναι ειναι 3-μιση χρονων ,αλλα να εφθυνεται για το σβησιμο ειναι πολυ περιεργο. Αφου την γυριζει την μιζα. Μηπως ο ανορθωτης δεν …Οχι ειναι κατηγοριματικος…φταιει η μπαταρια. Οκ κανονιζω να αλλαχτει μπαταρια…και περιμενω τηλ να παω να παραλαβω. Μερικες μερες μετα …’το μηχανακι σου ειναι ετοιμο’ …’εισαι σιγουρος να ερθω?’ γιατι εχω δουλεια και ισα ισα προλαβαινω…μην εχουμε αλλα! Στο εγγυωμαι το δοκιμασα ο ιδιος. Σφαιρα στο μαγαζι …τσεκαρω λαδια…ξερω για μπαταρια το αφησα αλλα με δαυτους ποτε δεν ξερεις…ξεκινω. Μερικα χιλιομετρα πιο κατω …μαντεψτε τι εγινε…ναι μπραβο…αυτο που καταλαβατε…ξαναμεινα! Τηλεφωνο αμεσως και απαιτηση να ερθουν οι ιδιοι να το μαζεψουν…εγω βιαζομαι. Απολογιτικο υφος …και πως εγινε αυτο και συγνωμη κτλ…οκ παμε παρακατω τα εχω ακουσει χιλιες φορες. Ενα μηνα μετα βρεθηκε ο ενοχος…ενας αισθητηρας…τον αλλαζουμε. Πλεον ομως ο καινουργιος αισθητηρας κανει ενα μεταλικο ηχο …και μεχρι να το παρω χαμπαρι οτι ειναι αυτο περασαν απο το μυαλο μου χιλια δυο αλλα .

Εκεινη η περιοδος ηταν ιδιαιτερα απαιτητικη απο αποψη δουλειας και επρεπε να μετακινουμε συνεχως …οποτε ψαχνοντας τι σκατα ακουγεται παλι …συνειδιτοποιω οτι οι ηχοι ειναι δυο!!! Οταν φρεναρει το μοτερ, κλεινοντας το γκαζι παλι κατι ακουγεται απο την μερια του βολαν σε συνδιασμο με ενα εντονο κραδασμο …που αλλου(?)…στο καπακι του βολαν! Ξυπνανε μνημες του παρελθοντος και σκεφτομαι απο μεσα μου …round 2!

Περιμενω λιγες μερες ωστε να ειμαι σιγουρος οτι γινεται αισθητος ο θορυβος στο φρεναρισμα του μοτερ…και παλι πισω στο συνεργειο. Αλλος ενας μηνας αναμονης…μερα παρα μερα τηλεφωνο…και η υπομονη να εξαντληται. Μια μερα τους ανακοινωνω οτι δεν παει αλλο ερχομαι να το παρω,… εχουν δεν εχουν κατι να μου πουν.

Επιβεβαιωνουμε οτι ο νεος αισθητηρας κανει ενα μεταλικο ηχο. Γιατι αυτο κανει ετσι ενω ολα τα αλλα δεν το κανουν μαστορα…’νεο ανταλακτικο, εξελιγμενο’…πως αντεχουν να τα λενε αυτα ρε πστμου?. Το αλλο απο το μοτερ? …’what r u talking about’?..δεν ακουω τπτ μου λεει. Αντε παλι λεω εγω και φευγω! Παραλληλα ειχαν αρχιζει να δακρυζουν τα μπροστινα…αυτο μας ελλειπε τωρα σκεφτομαι! Τι να κανω …αφηνω για επισκευη την μλκια …και περιμενω. Μια μερα μετα παω να παραλαβω. ‘Ολα ενταξει’ …μου λεει…’μηπως ακουσες και το μοτερ’? …ρωταω…

  • ‘ρε συ ιδεα σου ειναι’ μου απανταει!
  • Ασε ρε φιλε …εχω μια καλυτερη ιδεα:

“Μεταβιβαζεται στον…σε ποσοστο 100%”
.
.
Αγοραστης Πωλητης

Δηλαδη…???

Που κατεληξε το μηχανακι, δε καταλαβα

Στον επόμενο δυστυχή τύπο;

Ωραίο κείμενο Νίκολα!
Ατυχής η ιστορία βεβαίως-βεβαίως και πλέον μπορώ να καταλάβω την άρνηση που έχεις προς οποιοδήποτε πορτοκαλί.

Με σφραγισεμνο το βιβλιο σερβις αφου εκανα το “μεγαλο” αξιας 180€ και με γραπτη βεβαιωση του αρχιμηχανικου οτι ολα λειτουργουν καλως…με καινουργια μπαταρια…σερβις “μπροστινου” και ολοκαινουργια “παπα” Pirelli Diablo II…

…μεταβιβαστηκε σε νεαρα κορη μετα απο ελεγχο του μπαμπα… εναντι εξευτελιστικου ποσου (κυριολεκτικα).

Το αστειο…?

Η κοπελα δεν ηξερε να οδηγει…οποτε μετα την μεταβιβαση μου ζητησε να την παω στο σπιτι της. Το παρκαρα εκει που μου ειπε…χαιρετισα, εφυγα πεζος και δεν κοιταξα πισω ουτε για μια στιγμη.

Ελπιζω να ειναι καλα και να το χαρεται ακομα.

Νταξι. Πονεμενη ιστορια. Οι τυποι τραγικοι, δε το συζηταμε.

Απλα σορυ ρε Νικολας αλλα δε μπορω να μη σου πω αυτο που σκεφτομαι. Δε ξερω αν ημουν στην θεση σου τι θα εκανα, αλλα απο δω που ειμαι και τα βλεπω τα πραγματα, δε θα το εδινα στον επομενο. Ή θα τους το εβαζα στον γκολο ή θα το εβαζα στον δικο μου.

1 Like

Θα συμφωνήσω με τον Μήτσο. Και προφανώς οι εγγυήσεις που πήρες δεν ήταν ούτε κατά διάνοια ικανοποιητικές.

Θα συμφωνησω και εγω με σας…

Το σκεφτηκα…να το καταπιω.

Αλλα το πουλησα…σε οσο καλυτερη κατασταση μπορουσα…ενω εχω κανει οτι περναει απο το χερι μου…με παροτρυνση να παμε μαζι σε οποιο μηχανικο θελουν λεγοντας τους οτι δεν ειναι σωστο να ελεγχουν μονοι τους το μηχανακι αφου στην ουσια δν γνωριζουν…και το κινητο μου και το σταθερο μου, τατουαζ πανω τους…λεγοντας οτι οτιδηποτε θελησουν μπορουν να με παρουν.

Τα παραπανω…με το χερι στην καρδια…σας λεω οτι τα εκανα.

Τωρα αν εξακολουθειτε να θεωρειτε οτι εκανα λαθος…δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω.