Μετά το Honda τι?

Το XR το έχω οδηγήσει. Γαμώ τα μηχανάκια. Είσαι ο ήρωας μου που μπήκες με τέτοιο μηχανάκι σε τοσο σφιχτό κομμάτι τότε με το παρεομάζωμα στο “ανηφορηλίκη του πύρινου δράκου”. Για τα αμορτισέρ ήθελα να δώσω έμφαση σε αναφορικές συγκρίσεις που από σχέση προσανατολισμού και μόνο, δε έχουμε κάτι ομοιογενή να συγκρίνουμε.

Το 500 ήταν του '14 νομίζω. Και απλά… με εντυπωσίασε. Ψηλό ώστε να μη το φτάνεις ώς συνήθως, αλλά έχει μια απίστευτη γραμμική ροπή. Τη νωχελική αίσθηση… δε μπορώ να πώ κάτι. Δεν έχω οδηγήσει εντούρο δίχρονο μόνο MX και έχω συχτηριάσει που έτυχε να τα οδηγήσω σε εντουρο διαδρομή. Και μιλάμε για τρόμο με απότομα ξεσπάσματα.

Παρένθεση το 450 αν την ίδια χρονιά έχει κυκλοφορήσει το 500 είναι τελείως διαφορετικά μηχανάκια.

Το 450 είναι πιο screamer και πιο απαιτητικο σε σχέση με το 500 που όπως είπες ήταν γραμμικό.Το 500 είναι για ‘γερόντια’ και ‘τεμπέληδες’ (σαν και μένα) που εκμεταλλευονται την ροπή του στα μονοπάτια (όχι τυπου Erzberg) και την διάρκεια του στα ανοιχτά.
Δεν λέω ότι δεν θα τα καταφέρει αλλά άμα μπορεί να γίνει η ζωή σου καλύτερη με κάτι άλλο γιατί να μην την κάνεις?

Πιστεύω ότι το 450 (αν έχεις μια Α εμπειρία) αλλά και τα μικρότερα είναι πιο κατάλληλα αν θέλεις να εξελιχθείς σαν αναβάτης και δεν αρκείσαι στο ‘βγήκα βόλτα ξεκαύλωσα και όλα μια χαρά’.

MX μηχανάκι είναι ότι πρέπει για πρωτάρη να σιχαθεί το εντούρο και να μην ξανά ασχοληθεί,έκαστο στο είδος του.

Πάντως ασχέτως ολων των παραπάνω όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες,απαιτήσεις και προσωπικές δυνατότητες που πρέπει να εχουμε υπόψιν όταν ψάχνουμε για μηχανάκι.

1 Like

Καλά, αν αγοράζα βάσει πραγματικών δυνατοτήτων θα με κάλυπτε και ένα DT230 Lanza (και πολλά λέω). Απλά με χτύπησε νωρίς το midlife crisis, μία ζωή την έχουμε κτλ και βλέπω τέτοια μοτόρια.
Σε γενικές γραμμές φτάνω σε 13αρια δίχρονα EXC (250-300) , 13άρια ή 14άρια τετράχρονα excf και σε beta μία-δύο χρονιές πάνω. Yamaha όπως είπα δεν υπάρχουν δυστυχώς παρά μόνο μερικά 250 και τσιμπημένα.
Θα προσπαθήσω να κάνω όσα περισσότερα test rides μπορώ, θα δω τι υπάρχει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση όταν βγω στις αγορές και φυσικά θα πάρω το πιο ακατάλληλο…

1 Like

Καταρχήν επειδή έτυχε να μπούμε στο τρυπάκι να αναπτύξουμε το θέμα μηχανακίου και μαζί δεν έχουμε κάνει βόλτες να σε γνωρίσω καλύτερα, ειδικά όσο έχει να κάνει σε μονοπάτια και πιο εντουροβόλτες, δε αντιλέγω ότι έχεις δίκιο σε αρκετα που λες και συμφωνώ. Όπως και συμφωνώ ότι σαν αναβάτης με πολλά μπορείς να εξελιχθείς και είναι στο χέρι του οδηγού αρκεί τα εργαλεία που χρησιμοποιείς να έχουν έναν ανάλογο προσανατολισμό. Αυτό είναι κάτι που βοηθάει ιδιαίτερα. Αλλά…

Δε μπορείς να πεις πως το 500 ειναι για τεμπέληδες. Μπορεί να γίνει ιδιαίτερα τρομακτικό άμα κάποιος είναι ούγκανος. Για τεμπέληδες είναι τα δίχρονα… 125, 250. Αυτά δουλεύουν με 300 στροφές και δε σβήνουν. Πας και πας και πας… τα πετάς και με ένα βοριαδάκι σηκώνονται μόνα τους.

Επαναλαμβάνω όμως ότι το 450 ειναι περισσοτερο MX. Τουλάχιστον εκεινα που συνυπάρχουν χρονολογικά με το 500.

Τωρα για το πως μαθαίνει κάποιος

Και τώρα προσωπική φιλοσοφική άποψη:
Ιδιαίτερα τεχνικά αθλήματα, η θεωρία είναι μια μικρή βάση αλλά αποτυπώνουν μια ιδέα, μια μόνο όμως εικόνα και δεν αποτυπώνει ιδιαίτερα τη πραγματικότητα. Όταν κάποιος μπει στη διαδικασία και ειδικά στο εντούρο μιας που για αυτό μιλάμε, η πώρωση έχει μια ιδιαίτερα τελετουργική σημασία στη στάση, στο καφέ μετά τη βόλτα και κάθε φορά που ανακαλούμε αυτές τις αναμνήσεις που δημιουργήθηκαν πίσω από το τιμόνι. Μέσα στη βόλτα δεν υπάρχει, τουλάχιστον σε παρόμοιο δοξαστικό βαθμό.

Υπάρχουν πόνος, συχτηριλίκη, διασκέδαση, πείσμα, φόβος και ένα γενικότερο συνονθύλευμα συναισθημάτων, όπως θες ας αυτο-χαρακτηριστούν. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η εντούρο οδήγηση έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη συναίσθηση, με το “το νοιώθω” και δένουν όλα μαζί σε ένα σώμα/ μείγμα αυτογνωσίας. Όλα λειτουργούν ως ένα σύνολο που τελικά οδηγούν ως διόλου φυσικά στην έξταση! (:smiling_face_with_three_hearts: :crazy_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :partying_face:)

Και καταλήγω… Επειδή ο @Spyg έδωσε ένα μηχανάκι βόλτας, χωρίς να γνωρίζω τι προηγούμενη εμπειρία έχει, το 350 και 500 είναι εκείνα που του πρότεινα. Ειδικά τετράχρονα που μπορούν να κάνουν και κάτι πιο εναλλακτικό από τα δίχρονα. Ειδικά επειδή θέλει να κάνει καταδρομικές σε εύρος 30-100κμ μιας που δεν έχει τρείλερ.

2 Likes

Και καλά κάνεις μαν. Εγώ το αγόρασα πριν με χτυπήσει το mildlife crisis και δε το μετανιώνω. Σου εύχομαι να βρεις και εσύ το μηχανάκι σου.

1 Like

@nkp Δεν εχουμε γνωριστεί καλύτερα σε εντουροβόλτες γιατί απλά δεν έχω μηχανάκι εντούρο :wink: . Σύγχρονο 500 δεν έχω οδηγήσει παρά μόνο 520 της εποχής του δικού σου 400.

Για το 500,έγραψα ‘τεμπέληδες’ και όχι τεμπέληδες πιστεύοντας ότι η διάφορα θα είναι κατανοητή (ο γραπτός λόγος …).
Επειδή ανέφερες τα 125 και πιασαμε τα δύο άκρα (125-500).Τα 125 επειδή χαμηλά είναι ψόφια θέλουν ενθουσιώδεις αναβάτες (ενίοτε μικρού βάρους και ηλικίας) για να πάνε γρήγορα.Είναι τα πλέον κατάλληλα σχολεία γιατί λόγο της ανύπαρκτης δύναμης χαμηλά πρέπει να οδηγείς με φόρα για να κινηθείς γρήγορα.Αυτό σημαίνει να χορεύεις συνέχεια κλακέτες στο κιβώτιο ταχυτήτων και να κρατάς τις στροφές ψηλά κάτι που δεν βολεύει κάποιους αναβάτες.
Το 500 από την άλλη μπορεί να κινείται πάνω κάτω με μια ταχύτητα όλη μέρα λόγο μεγάλης ροπής.

Και ερχόμαστε στα ενδιάμεσα που απ’ότι φαίνεται επικεντρώνεται ο Σπύρος και νομίζω ότι είναι τα πλέον κατάλληλα γι’αυτό που ψάχνει.Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν θα επιλέξει 2χρονο ή 4χρόνο.

@Spyg Άσε τα Lanza,είναι λίγα και δεν φτάνουν για όλους :laughing:

2 Likes

:joy:
Ρε Νίκο, τι ατακάρα ήταν αυτή ρε φίλε!!!
:rofl:

2 Likes

Το έχω δει… με τα μάτια μου… να συμβαίνει !

1 Like

Πόσο να θέλει άραγες αυτό για να έρθει εδώ…
(λέμε τώρα…)
(κουβέντα να γίνεται…)

Ωραία γούστα!

Να κάνουμε μια ομαδική άμα ψήνεσαι…

1 Like

Δεν ξέρω , αλλά αν μου το βρεις εδώ σε παρόμοια τιμή σου δίνω μίζα :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ενδεικτικά ένα 15αρι που είδα στην εδώ αντιπροσωπεία είχε 1,5 χιλιάρικο πάνω και εμφανισιακά πρέπει να είχε κάνει και δυό τρία Erzberg…

Μιζα εχει. Μηπως σου βρισκεται κανα καρμπυρατερ??

2 Likes

Δεν ξέρω από τέτοια , εγώ χωρίς ψεκασμό και rekluse δεν έχω οδηγήσει.

3 Likes

@Spyg για πες μας τα νέα

Το χαλάζι με έπιασε στο πιστάκι στην Πεντέλη , εσυ καλά ;

Όλα καλά, βρήκα ευκαιρία και έφτιαξα χιονάνθρωπο απο χαλάζι :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ρε συ… εκεί είναι ανοιχτά!
Κεραυνούς δεν είχε;;
:fearful:

Λοιπόν , αφού άκουσα προσεκτικά τις συμβουλές σας πήγα και πήρα το πρώτο μηχανάκι που μου γυάλισε :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: , Wr250F 2015 . Γλήγορο πολύ δεν είναι (ούτε αργό το λες όμως) αλλά στο χώμα είναι ποίημα. Πανάλαφρο με αναρτησάρες και πλαίσιο που σε κάνουν μάγκα , σε εμπνέει να κανεις πράγματα και να σκαρφαλώσεις σε μέρη που δεν τολμούσες πριν. Είμαι ακόμη στη φάση της εξοικείωσης αλλά το απολαμβάνω. Πολύ ραφιναρισμένο μοτοσακό με ένα μοτέρ που λόγω ψεκασμού τραβάει γλυκά από μηδέν στροφές με έκτη ενώ μετά τις μεσαίες αφηνιάζει. Θα περάσουμε καλά νομίζω…!


Γεια μας :stuck_out_tongue_winking_eye:!

9 Likes

Αυτό είναι σίγουρο, εβίβα :beers:

1 Like

Άντε να βγούμε καμία ε ;

3 Likes