Motoalpinismo

Ο όρος motoalpinismo (μοτοαναρρίχηση) είναι ένα άθλημα που είναι μίγμα μεταξύ enduro και trial .Σκοπός του αθλήματος είναι ο αναβάτης και μοτοσυκλέτα να ακολουθήσουν δρόμους στρωμένος, χωμάτινους και ίσως λίγο πιο δύσκολους να φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο προορισμό που πιθανόν να έχει πολύ μεγάλες κλίσεις.
Ο θεμελιώδης κανόνας του Μοτοαλπινισμού έχει μεγάλο σεβασμό για την φύση και το περιβάλλον που πρόκειται να εισβάλει για λίγες ώρες, και ο σεβασμός για τους άλλους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη συνήθη πορεία με άλλα μέσα.
Οι Μοτοαλπινιστές πρέπει επίσης να αναλάβουν, ως καλοί πολίτες να αναφέρουν στις αρχές τυχόν προβλήματα ή ανωμαλίες που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής.
Για περισσότερα στην πηγή https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=https://it.wikipedia.org/wiki/Motoalpinismo

Οι μοτοσυκλέτες είναι επίσης ένα μίγμα μεταξύ enduro και trial.Σε σχέση με τα enduro έχουν μικρότερο ύψος σέλας,μεταξόνιο,διαδρομές αναρτήσεων και φυσικά λιγότερο εκρηκτικούς κινητήρες.Σε σχέση με τα trial έχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να είναι νόμιμα στην καθημερινή οδήγηση(όπου διαπρέπουν).

Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά δείγματα μοντέλων για Μοτοαλπινισμό
Beta Alp 125 με μοτέρ DR125

,η σέλα και το κάλυμμα του ντεπόζιτου (όπως και στο 200) μπορεί να αφαιρεθεί για καλύτερη θέση οδήγησης(όρθια).

Beta Alp 200 με μοτέρ DR200

Βeta Alp 4.0,μοτερ DR350.Εδω βέβαια το βάρος ξεφευγει αρκετά προ τα πάνω αλλά δεν παυει να είναι αξιόλογο εργαλείο.Υπήρξε και έκδοση supermoto

Scorpa TY125


Και όμως 125 τετράχρονα κυβικά μπορούν να είναι διασκεδαστικά

Sherco X-Ride 125 2stroke(υπάρχει και 290 2stroke).

Scorpa T-Ride 280 (σέιμ ας αμπόβ)

Scorpa T-Ride 250F,μοτερ Yamaha WR250F

KTM FREERIDE,υπάρχουν διάφορες εκδόσεις 2Τ 4Τ αλλά και ηλεκτρικό.
350

E


HM 125-200

Montesa Honda 4Ride

Ossa Explorer 2T


Τα παρακάτω Ιαπωνικά μοντέλα έχουν διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση στο θέμα αλλά με κάποιες υποχωρήσεις(ίσως και βελτιώσεις) μπορούν να γίνουν αξιόλογα ψευδοtrial.Σχεδιάστηκαν αρχικά για την Ιαπωνική αγορά και παρ’ολο τον μικρό κυβισμό είχαν πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Υamaha Serow 225,θυμάμαι κάποτε (1994-95 κάπου εκεί) η τότε ανανεωμένη έκδοση είχε πρώτη Παγκόσμια παρουσίαση στα Μετέωρα.

Serow 250,βάρυνε λίγο αλλά του το συγχωρούμε

Kawasaki Sherpa 250,το μοτέρ βασίζεται στο KLX250 αλλά έχει αερόψυξη για απλότητα και μικρότερο βάρος.
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/2003-Kawasaki-SuperSherpab.jpg

Ηonda HM Easy Trail 230,έχει ομολογκαριστεί και με λάστιχα ψευδοτράιαλ
http://www.honda-motorcycles.gr/libs/timthumb.php?src=images/models/cre230_hm_easy_enduro/page/colors/integra-01.png&h=335&q=50

Υπάρχουν κάποια μοντέλα που έχουν 19άρη μπροστινό τροχό
Yamaha 250 Tricker

Rieju Tango 250

Beta Urban 200

7 Likes

Πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία. Στην πράξη έχω κάνει κάμποσες βόλτες παρέα με ένα beta σε μπόπη και γύρω. Αρκετά διασκεδαστικό και ιδιαίτερα φιλικό για αναβάτες από 1,75 και κάτω που νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά και έχουν καλύτερο έλεγχο λόγο του χαμηλού ύψους της σέλας, σε αντίθεση με τα εντούρο που συνήθως έχουν ύψος σέλας για αναβάτες από 1,75 (οριακά) και πάνω

ΥΓ. Αυτό το serow είναι σαν τον Νταλάρα των μηχανών :rofl:

Για τον ίδιο λόγο(υψος σέλας) αλλά και μικρό βάρος αρκετά απο αυτά προτιμούνται απο γυναίκες.
Προσωπικά για 2ο μηχανάκι θα ήθελα να έχω κάποιο απο τα παραπάνω (τα φτηνά) και ας ακουμπάγανε τα γόνατα στα αυτιά :laughing:

Σωστά.:rofl:

Πολύ ωραίο θέμα Γιώργο! Σε ευχαριστούμε για τη παρουσίαση της κατηγορίας!

1 Like
3 Likes