Mousse αντί σαμπρελών

Θα ήθελα να συζητήσουμε γενικότερα περί των mousse που χρησιμοποιούνται στις χωμάτινες εξορμήσεις.
Ξέρω πως από άποψη βάρος είναι ελαφρύτερο από τις Heavy Duty σαμπρέλες και ουσιαστικά είναι κάτι σαν αφρώδες υλικό. Oι θεωρητικές πιέσεις είναι ακόμη χαμηλότερες από αυτές που χρησιμοποιούμε (περίπου 0.9 bar ή αλλιώς 13 psi) χωρίς όμως τον κίνδυνο κλαταρίσματος (αφού δεν υπάρχει σαμπρέλα). Βέβαια αυτομάτως αυτό σημαίνει πως ΔΕΝ είναι κατάλληλο για On/Off χρήση.

Κάποιες απορίες που προκύπτουν:
α) Ποια περίπου είναι η διάρκεια ζωής του (δεδομένου ότι στοιχίζει αρκετά ακριβότερα και από το ίδιο το ελαστικό).
β) Είδα σε ένα video πως συνεχίζουν και χρησιμοποιούν το Rim Lock (αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος;).
γ) Στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αναφέρουν πως είναι κατάλληλα για ταχύτητες μέχρι 130km !!! Μήπως τελικά κάνουν και για ασφάλτινη χρήση.

Την άποψη σας παρακαλώ.

1 Like

Πολύ ενδιαφέρον θέμα.

Δυστυχώς δεν έχω ακούσει κανέναν γνωστό να το έχει δοκιμάσει και δεν έχω ιδέα πώς δουλεύει.

Από συζητήσεις έχω ακούσει πως:
α) οι αγωνιζόμενοι τα κρατάνε 1 χρόνο μαξ γιατί μετά λένε πως χάνουν σε απόδοση (οι ερασιτέχνες τρενάρουν την αλλαγή μέχρι να “νερουλιάσει” σχεδόν τελείως)
β) για το ριμ λοκ δεν έχω ιδέα…
γ) νομίζω το να πιάσεις 130 στο χώμα δεν είναι το ίδιο με το να πιάσεις 130 στην άσφαλτο. Άλλες τριβές, άλλες θερμοκρασίες. Λένε πως στην άσφαλτο τα “φυτιλιάζεις” και μικραίνεις πολύ τον χρόνο διάρκειας.

1 Like

ΟΚ, ψήθηκα! Σαμπρελα και πάλι σαμπρελα!

:yum:

2 Likes

Εν ολιγης…δεν κανει για τη χρηση την δικια μας αλλα για αγωνες.
Μειονεκτηματα- διαρκει λιγο ιδιως στην πολυ γρηγορη οδηγηση, στην αρχη ειναι σκληρο και με την παροδο του χρονου μαλακωνει,ειναι πανακριβο,ειναι σχετικα βαρυ αλλα λιγοτερο απο HD σαμπρελα,σε περιπτωσεις πολυ επιθετικου στριψιματος μπορει να βγει απο την θεση του και δεν ειναι τοσο ευκολο στην αλλαγη.
Προτερηματα-εχει καλη αισθηση απο τον αναβατη, πολυ γερο αρκετα αφθαρτο,οδηγιεται μεχρι τα ορια της καταστροφης του ελαστικου,μεγαλη προστασια της ζαντας και σε πολυ μικροτερες πιεσεις,επισης δεν κουβαλας εργαλεια.
Τελος συμφωνω με τον αλλο Στεφανο και ουτε εγω εχω ιδεα για το ριμ λοκ αλλα θα το ψαξω.
Υγ.νομιζω οτι αξιζει να βαλουμε και στην συζητηση καποια στιγμη και το tubliss.

1 Like

Εμ, πέστα άνθρωπε μου! :rofl:

Να φτιάξεις άλλο θέμα για τα Tubliss, δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό το πράγμα!

Ώπα, μισό… σαν αίσθηση για τα μους έχω ακούσει να λένε πως είναι πολύ καλύτερα.

1 Like

Λογικό αφού οδηγείς σε χαμηλές πιέσεις χωρίς κινδύνους κλαταρίσματος

1 Like

Σωστος ο Στεφ :+1: διορθωθηκε :writing_hand:

α) Αναλογως την χρηση,οσο πιο εντονη η χρηση τοσο μειωνεται η διαρκεια ζωης(προς το τελος χανουν τα θετικα χαρακτηριστικα τους
β)χρησιμοποιουν τα rim locks(κοντρες ελληνιστι)διοτι στις χαμηλες πιεσεις μπορει να περιστραφει το λαστιχο μεσα στην ζαντα(απωλεια προσφησης η και κοψιμο βαλβιδας αν εχεις σαμπρελα).
γ)Οχι,τα 130 στο χωμα θα τα κρατησεις ενα σχετικα μικρο χρονικο διαστημα ,στην ασφαλτο μπορεις να πηγαινεις με 130 για ωρες.Το προβλημα ειναι οτι στις υψηλες(80+)ταχυτητες η παλινδρομικη παραμορφωση ανα δευτερολεπτο του ελαστικου ειναι πολυ υψηλη=υψηλοτερες θερμοκτρσιες του ελαστικου.Αν εχεις αερα-σαμπρελα ,γινεται απαγωγη της θερμοκρασιας προς το μεταλο της ζαντας ,το mouse ειναι κακος αγωγος της θερμοτητας.
Αυτος επισης ειναι κ ενας σημαντικος λογος της χρησης tubeless στις ψηλοτερες ταχυτητες εκει εχουμε αερα χωρις σαμπρελα και η απαγωγη θρμοκρασιας ειναι ακομα μεγαλυτερη’

Γενικα ειναι καλυτερο μονο για αγωνιστικη χρηση.

3 Likes