Νέο Transalp

Ερχόμαcτε!


:sunglasses:

1 Like

1 Like

Ιάπωνας σχεδιαστής του εργοστασίου αποκάλυψε απευθείας στο ΜΟΤΟ

Αποκλειστική φωτογραφία από την συνάντηση του μοτό

Φιλε πρωτα το γραφει το μοτο και μετα ξεκινάνε τα σχέδια οι ιαπωνες.

Το πρωτο αντιτυπο καθε μημα του Μοτο παει ιαπωνια για να ξερουν οι σχιστοματιδες τι θα φτιαξουν.

Τι το περασες

Εν τω μεταξύ, λένε 750-850. Τα πολλά κυβικά στα “μεσαία” ον οφ είναι για την μούρη ή για τα γιούρο στάνταρ;

Αυτά τα γιούρο μας τα κάνουν όλα.
Τα μεσαία τα πάνε στα 700-800 και τα μεγάλα κοντεύουν να 1300ρίσουν. :roll_eyes:

Μακάρι να είναι CRF750-800 και όχι Transalp

Γιατί; Το CRF δεν είναι πιο χωμάτινο; Τι τα θες τα 850 κυβικά στο χώμα;

να το ζητήσεις από το μοτό και ίσως μπορέσουν να κάνουν κάτι

Ναι αυτό εννοώ…

Να μην είναι κάτι μέτριο… με όνομα.

CRF1100 είναι η Αφρικάνα και ναι, είναι πιο χωμάτινη από το Βαραντέρο(XL1000V) ασούμε ή το Κροστούρερ (VFR1200).
Οπότε αν αλλάξει ο κωδικός από XLV 650-700 και γίνει CRF 700-800, κάτι καλό θα γίνει… :wink:

1 Like

Κατάλαβα ποιο εννοούσε. Το ερώτημα παραμένει όμως. Εκτός και αν το πάρουμε σαν βελτίωση από τα 1100 στα 850 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Με τα 850 «μεσαίας κατηγορίας» κυβικά :face_with_hand_over_mouth: στο χώμα σαφώς δεν θα κάνεις αυτά που κάνουμε με τα δικά μας μεσαίας κατηγορίας μηχανάκια. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία.
Από εκεί και πέρα, το να βγαίνουν μοντέλα πιο ικανά στο χώμα εμένα μου κάνει.

1 Like