NX 250 Dominator Revived

Ετικέτες: #<Tag:0x00007f7ba9b90998>

Η προσπάθεια ξεκινάει…stay tunned

3 Likes

Καλη αρχη!! Καλα κουράγια

:beers: για να πάρετε δύναμη

Subscribe :stuck_out_tongue:

Μου αρέσει ο τίτλος του θέματος πάντως. Εκφράζει μια σιγουριά για το αποτέλεσμα :yum:

Chapter 1

Ήταν πρωί τ’ Αυγούστου μετά τη Ροδαυγή…

Για την ακριβεια ήταν Σάββατο 20 Γεναρη του Σωτηρίου έτους 2018 και είχα τα νεύρα μου.

Για να ηρεμήσω…πάω μια βόλτα με το Κουτί…και στα μισά ενημερώνομαι ότι πρέπει να “πεταχτω” να τσεκαρω ένα σπίτι κάποιου φίλου της μαμάς…γιατί αυτή δεν προλαβαίνει κτλ κτλ.

Και δώστου οι ευχές… ο Νίκολας…δεν άφησα Άγιο και Όσια…

Μια και δυο…πάω…

Καλή περιοχή…ωραίο το σπίτι…μπαίνω ανοίγω πόρτες παράθυρα…βρύσες φώτα…as instructed…

-Ρε συ…αυτό είναι κουκλί λέω…κρίμα να είναι παρατημένο…και να μην μένει κανείς. Αλλά δεν είναι για την τσέπη μας…οπότε τελείωνε με τα. must do…να φευγουμε.

Ααα παραλίγο να το ξεχάσω…πρέπει να κατέβω στην αποθήκη να τσεκαρω ότι όλα καλά…και ότι δεν έχει δράκους και κροκόδειλους…

Πάω κάτω…ανοίγω…ψάχνω διακόπτη…ανάβω και αντικρίζω ένα χώρο γεμισμένο με πράγματα με την λογική τετρις. Φίλε δεν χοραγε ούτε κλανιά εκεί μέσα. Τι να τσεκαρω

Κάνω να κλείσω…αλλά το γερακισιο μάτι μου…το δεξί είναι αυτό σε περίπτωση που αναρωτήθηκατε…βλέπει μια σημαία της Shell.

Ακόμα δεν ξέρω γιατί… αλλά την τράβηξα…και έμεινα μλκας.

Από κάτω βρήκα αυτό…

Νταξει πλάκα κάνω…

Βρήκα αυτό…

Δεν μπορώ να καταλάβω τι βλέπω…
Τι δουλειά είχε αυτό το πράγμα…εκεί μέσα…και κυρίως…πως χωρεσε και μπηκε…;

Η ιστορία έχει ζουμί…κλείνω τα πάντα όπως όπως …και επιστροφή σπίτι για πληροφορίες…

Η ημέρα απέκτησε ενδιαφέρον μόλις…

4 Likes

Chapter 2

Η ιστορία κλασσική…

Για κάποιους ανθρώπους…αυτά τα πράγματα είναι πολύ περισσότερο από 100 κιλά σίδερα…

Είναι εμπειρίες και στιγμές…λύπες και χαρές…είναι η βόλτες στην παραλία και στο βουνό…αλλά και η επιστροφή στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά…

Το έχω πει αρκετές φορές…αφού το χωνεψα πρώτα μοναχός μου…στην τρίτη δεκαετία της ζωής μου…“Δεν το επιλεγεις…σε επιλέγει αυτό. Και είναι κάτι που δεν επικοινωνειται…δεν περιγραφεται…παρά μόνο το ζεις”

Η σχέση μας με τη μηχανή μας είναι μοναδική και ιδιαίτερη…

Για τον κάθε ένα από εμάς…είναι διαφορετική. Από το πώς κουμπώνει το κράνος…ο ήχος του φερμουάρ στο μπουφαν. Το κλειδί στην κλειδαρια… μεχρι και το απαλό τρέμουλο της πρώτης μιζιάς…“το δικό της” καλωσορισμα.

Όταν έρθει η ώρα της αλλαγής…λοιπόν…κάποιοι δεν χωρίζουν από αυτή την σχέση, παρά μόνο δίνουν μια υπόσχεση ότι θα τα ξαναπουμε…

Έτσι λοιπόν και η φιλενάδα της ιστορίας μας…αφού αποθηκευτικέ με φροντίδα…περίμενε καρτερικά την επιστροφη και το χέρι που θα την αποκαλύψει και πάλι. Αυτο όμως έμελε να είναι το δικό μου.

Έτσι το πρώτο βήμα ήταν να την βάλουμε όπως πρέπει να είναι…σε μια θέση μόνο για αυτήν. Δεν είναι απλά ένα αντικείμενο…έχει ψυχή και κουβαλάει συναισθήματα…

Έτσι και έγινε λοιπόν.

6 Likes

Γουστερνω με τρελα.
Τα λες ωραια. Κιπ γκοινγκ

Δεν τον είχα για ρομαντικό αγόρι πάντως :stuck_out_tongue:

:scream_cat:

(δεν βρήκα το ανθρωπάκι που τρώει ποπ κορν κι έβαλα ότι να 'ναι)

Ξεκινησα χτες να συνεφερω το μπροστα φρενο του ΝΧ
Μλκ μου κορκοδειλους εχει εκει μεσα!

Το εμβολο της τρομπας ηταν κολημενο Καταφερα μετα απο μισο μπουκαλι WD40 και μπολικη καθαρη βενζινη, με τα πολλα να το ξεκολλησω Περα απο αλατα εχει και σκουρια! Η φουσκα που προστατευει απο σκονες ηταν κομματια Και πολυ φοβαμαι οτι το κιτ επισκευης θα ειναι τελικα απαρατητο
Με την δαγκανα δεν ασχοληθηκα αλλα και εκει μαλλον δυσκολα θα ειναι τα πραγματα
Και το σωληνακι κατι μου λεει οτι θα ειναι και αυτο για πεταμα
Θα δουμε…

Tελικα μετα απο απειρα σπρωξε-τραβα-κουνα και αφου τελειωσα και το υπολοιπο μισο wd40 το εμβολο μου εκανε την χαρη να βγει επιτελους απο το σωμα της τρομπας …Και φυσικα θελει αντικατασταση
11 χιλιοστα ειναι αν αναζητηθει κιτ επισκευης αν δεν αγοραστει ολοκληρη μεταχειρισμενη τρομπα

Η τρομπα παντως καθαριστηκε κει ειναι ετοιμη για το κιτ Το ιδιο και η δαγκανα Ειναι πλεον καθαρη και με καινουριες τσιμουχες και αρα πληρως λειτουργικη

Το σωληνακι ομως ειναι για πεταμα αφου μετα το μεταλικο τμημα του καπου ειναι βουλωμενο και οσο και αν προσπαθησα δεν καταφερα να το ξεβουλωσω

2 Likes

Τα πάνω είναι 11mm και τα κάτω 12.7mm (1/2 inch)

Άλλαξες τσιμούχες στην δαγκάνα?

Iδια με την πανω ειναι η τρομπα

Τσιμουχες στην δαγκανα αλλαξα Για την ακριβεια δεν ειναι καινουριες αλλα καποιες που ειχα σε καλη κατασταση

Chapter 3

Βεβαια για να γινει αυτό …δωθηκε μαχη.

Ο χωρος περιορισμένος και το μηχανακι ειχε κοκκαλωσει από τα χρονια ακινησίας. Επρεπε κυριολεκτικα να κουβαληθεί στο σημειο που θα την αφήναμε.

Ενας ανθρωπος δεν είναι δυνατος να το κανει αυτό…οποτε ο Βασιλης…ηρθε να βαλει ένα χερακι.

Πανω στην προσπαθεια να βγαλουμε την μηχανή από το δωματιο …αυτή μας εκανε ένα δωρο.

Ο πισω τροχος βρηκε προσφυση η ταχυτητα ηταν κουμπωμενη και ετσι γυρισε τον στροφαλο.

Ακούγοντας να γυριζει και να εχει συμπιεση…χαμογελασα. Ένα αγχος λιγοτερο τουλάχιστον δεν είναι κολλημένο σκεφτηκα.

Στην συνεχεια εγινε ένα μινι συμβουλιο…μαζευτικαν οι 4 σοφοι….(BEER&URO SQUAD) για μια αξιολογηση. Τα πραγματα φαινοντουσαν αρκετα καλα για τα χρονια ακινησίας.

Θα χρειαστεί απειρη δουλεια βεβαια…αλλα όχι κατι που να μας τρομαζει.

Ετσι εμεινε να περιμενει την φροντιδα διπλα στην “μεγαλη”…

And then life happened…

Οι μερες περνουσαν χωρις να γινεται τπτ. Συζητηση πολύ ……σχεδια διαφορα …αλλα μια βιδα δεν ξεβιδωναμε.!

1 Like

Chapter 4

Οι μέρες κυλούσαν…και το μηχανάκι παρκαρισμένο…να λαμβάνει μόνο κλέφτες ματιές…

Όλο μέλι δλδ…και από τηγανήτα τπτ.

Και έτσι απλά…άρχισε το πράγμα να τσουλαει…

Αγοράστηκαν τα πρώτα ανταλλακτικά…έγινε αναζήτηση πληροφορίας… RTFM…κτλ κτλ

Το ραντεβού με την παρέα κλείστηκε για Κυριακή…αλλά εμένα …με έτρωγε το χέρι μου…(και όχι μόνο)…και ήταν μόνο Σάββατο μεσημέρι.

Τηλέφωνο στην “Honda Ilion” …glyfada chapter…και σε μισή ώρα ένα XR650
…ξεσήκωνε την γειτονια.!

Μαζί με τον Λευκάδιος λοιπόν έγινε η αρχή.

Με περίσσια μεθοδικότητα…αλλα και ανυπομονησία…έγιναν τα βασικά…

Λάδια

Μπουζί

Μπαταρία (από XT660)

Να πω εδώ ότι πριν από όλα…είχαμε βγάλει το μπουζί…και είχαμε ρίξει λάδι 15w50…μέσα στον κύλινδρο…

Αν και αρχικά…είχαμε πει ότι δεν θα προσπαθούσαμε να το βάλουμε μπροστά… …τελικά καταλήξαμε να δουλεύουμε με γρήγορο Ρυθμό…οπότε…τελικά…η μίζα πατηθηκε…

3 Likes

Η μίζα.γυρισε ζωηρα…αλλά ο πολυπόθητος ήχος δεν ακούστηκε…

Βλέπεις είναι πολλά τα χρόνια ακινησίας…και αυτό …it takes its toll…που λένε και οι Άγγλοι.

Οι επιλογές ελάχιστες…

Το μηχανάκι θα λυθεί ολόκληρο…και έτσι και έγινε…

Η μάχη συνεχίστηκε και την επόμενη μέρα…με Konkost και est

To τι είδαν τα ματάκια μας… τι μύρισαν τα ρουθούνια μας…αλλά κυρίως τι άκουσαν τα αυτακια μας…δεν περιγράφεται…

Βάσεις κινητήρα ξεβιδωμενες…ντιζες γκαζιού “παντρεμένες” με σύρμα λόγω σπασμένης γκάζιερα…και άλλα πολλά

Ο βασικός στόχος ήταν να βγει το καρμπυρατερ…η αιτία δλδ που δεν επερνε μπροστά το μηχανάκι.

Η Honda τίμησε την φήμη της για εργονομικό σχεδιασμό…

…δεν χοραγε ούτε το κατσαβίδι τα λύσουμε τα κολάρα…αλλά τελικά βγήκε…

5 Likes

Με το καρμπυρατέρ στο χέρι…αφήσαμε τον “τραχανά” απλωμένο…και ανεβήκαμε…για ένα τετράωρο και βάλε session…τριψιματος.

Μιλάμε για πολύ δουλειά…και πολύ.μπιχλα επίσης. Το καρμπυρατέρ ήταν εντελώς βουλωμένο…

Η νύχτα είχε …έρθει…όλοι είχαμε αμφιβολίες…αν όντως είχαμε καθαρίσει επαρκώς το καρμπυρατέρ…αλλά έπρεπε.να δοκιμάσουμε…

Έτσι με συνοπτικές διαδικασίες…ένα πράγμα που μας έφαγε σχεδόν ένα πρωινό να βγει από την θέση του…είχα ξανατοποθετηθει σε δέκα λεπτά…και τεσσερα χέρια…ακουμπούσαν σε καίρια σημεία την “μικρή”…ενώ ο konkost…φρόντισε να αποθανάτισει την στιγμη.

Με δυο-τρεις μιζιες… και …άσπρος καπνός κυρίοι…(κυριολεκτικά γιατί είχαμε ρίξει λάδι στον κύλινδρο…remember?)

Το μοτέρ βρέθηκε να ξανάλειτουργεί παραπανω από μια δεκαετία μετα και εμείς να χοροπηδάνε από χαρά…ενώ ο konkost…ρωτάγε “πως κλείνει αυτό”…(εννοώντας το κινητό)

“Βίντεο”

Για να πω την αλήθεια…νόμιζα πως τα περισσότερα είχαν τελειώσει…αλλά όπως αποδείχθηκε μετά…είχαμε πολύ δουλειά ακομά…

7 Likes

Τι εγινε μ αυτο,το παρατησατε?

Νομίζω ότι δουλεύει αλλά δεν έχει κάτσει να γράψει όλη την ιστορία. @Corki