SHIDO CONNECT smart battery

Πολύ ενδιαφέρον προϊόν:

http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/15170-nea-agoras-motosikleta-2018-shido-connect-smart-battery.html

Από το άρθρο:

  • 60% ελαφρύτερη από την αντίστοιχη μολύβδου
  • Πάνω από 1200 κύκλους φόρτισης
  • Μεγαλύτερη χωρητικότητα
  • Μικρότερη απώλεια ρεύματος
  • Επικοινωνία με τον αναβάτη μέσω Bluetooth

Επειδή οι εσωτερικές αντιστάσεις μιας μπαταρίας λιθίου είναι 3 φορές λιγότερες από ότι σε μια μπαταρία μολύβδου, η δύναμη εκκίνησης της SHIDO είναι μεγαλύτερη από των συμβατικών μπαταριών

Πλεονέκτημα έχει και στο βάρος, καθώς είναι ελαφρύτερη σε σχέση με μπαταρία μολύβδου από 1,1 έως 5,3 κιλά αναλόγως της μοτοσυκλέτας!

Η διάρκεια ζωής της είναι μεγαλύτερη από μιας μπαταρίας μολύβδου, με 1200 κύκλους φόρτισης έναντι μόλις 350 κύκλων.

Συνολικά, με τη διάρκεια ζωής της η μπαταρία SHIDO αποδεικνύεται πιο οικονομική σε σχέση με τις μπαταρίες μολύβδου, με το κόστος της να φτάνει στα 2/3 της τιμής των μπαταριών μολύβδου που θα χρησιμοποιούσατε.

Και ενώ κατά τη διάρκεια ενός χειμώνα αν δεν χρησιμοποιήσετε τη μοτοσυκλέτα σας οι μπαταρίες μολύβδου χάνουν τη φόρτιση τους, η SHIDO μπορεί να εκκινήσει τη μοτοσυκλέτα σας ακόμα και μετά από… 2 χρόνια αχρησίας!

Και με εγγύηση 3 χρόνια από την εταιρεία!

1 Like

Σαφώς υπάρχουν πλεονεκτήματα. Αυτό που πρέπει να μάθουμε από έγκυρη πηγή είναι α) αν τελικά χρειάζονται ειδικό φορτιστή και β) αν έχουν την ίδια αντοχή στα συνεχόμενα μιζαρίσματα
Και αναφέρομαι σε αυτές τις δύο περιπτώσεις γιατί εκεί έχω ακούσει ότι «πονάνε» οι λιθίου.

Γιου γκατ ε πόιντ αλλά απ´ότι βλέπω στο τελευταίο σχεδιάγραμμα ή χωρητικότητα είναι ανάλογη των άλλων.

Νομίζω ότι οι λιθίου έχουν πρόβλημα με τις χαμηλές θερμοκρασίες όπου από ένα σημείο και κάτω απλά δεν δουλεύουν αλλά α) δεν ξέρω πόσο χαμηλή πρέπει να είναι η θερμοκρασία και β) δεν ξέρω αν το έχουν προβλέψει και έχουν κάνει κάτι με αυτό

Απ’ότι έχω διαβάσει έχουν θέμα σε θερμοκρασίες κάτω του μηδέν.Σε αυτή την περίπτωση ‘ξυπνάνε’ την μπαταρία ανάβοντας φώτα πριν πατήσουν μίζα.
Για φορτιστή άλλοι λένε ότι χρειάζεται ειδικό και άλλοι ότι την έχουν φορτίσει χωρίς πρόβλημα με συμβατικό.
Το καλό είναι (πέρα απο το βάρος) ότι οι τιμές τους έχουν μειωθεί αισθητά και προσωπικά αν είχα μοτό με μπαταρία θα την δοκίμαζα.Περίμενα χρόνια να τελειώσει η μπαταρία του ντομί για να έβαζα τέτοιου τύπου αλλά φευ!