Tenere 700 2019

Έτοιμο,παρουσιάστηκε πριν λίγο στην EICMA

Engine type liquid-cooled, 4-stroke, 4-valves, DOHC, 2-cylinder
Displacement 689cc
Bore x stroke 80.0mm x 68.6mm
Compression ratio 11.5:1
Maximum power 54.0kW@9000rpm (74hp)
Maximum torque 68.0Nm@6500rpm (6.93Nm)
Lubrication system Wet sump
Clutch type Wet, Multiple Disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant Mesh, 6-speed
Final transmission
Chain
Fuel system Fuel Injection

Frame Steel tube backbone, double cradle
Front travel 210mm
Front suspension system Upside-down telescopic fork.
Rear suspension system Swingarm, (Link type suspension)
Rear travel 200mm
Front brake Hydraulic dual disc, Ø 282mm
Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245mm
Front tyre 90/90 R21 M/C 54V M+S - Spoke wheels with Pirelli Scorpion Rally STR
Rear tyre 150/70 R18 M/C 70V M+S - Spoke wheels with Pirelli Scorpion Rally STR

Overall length 2,365mm
Overall width 915mm
Overall height 1,455mm
Seat height 880mm
Wheel base 1,590mm
Minimum ground clearance 240mm
Fuel tank capacity 16L

Και σε 2 χρώματα ακόμα

https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/45461970_2225515267774917_453836240546955264_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=a3d95f74eddb6efe7cafa1142fa6825a&oe=5C76FE5F

https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/45412368_2225515301108247_8776091514129350656_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=1fa20b6a6a90bb3cf7fab3f48f53faf6&oe=5C3EFEB7

2 Likes

Πόσο ζυγάει μάνα μου τούτο;

Γιατί, το θες για χώμα;

Φυσικά,ψάχνει για αντικαταστάτη της τρανσαλπάρας.
@corki κατι για 205 γεμάτο διαβάζω …

Και τι ύψος σέλας έχει;

88cm. Εσύ που έχεις οδηγήσεις περισσότερο το 'χεις.:roll_eyes:

Δεν ειναι κακο για ον οφ
αλλα στα χαρτια μαλλον κατωτερο απο τις χωματινες προσδοκιες που καλιεργησε Στην πραξη θα δειξει

!!!

1 Like

Οπλο θα ειναι στο χωμα…

Σαν το 660 :sunglasses:

Αντε να βγει στην αγορά να πέσουν λίγο και τιμές του 660 να πάρουμε και εμείς κανένα. :wink:

Ε ποσο να πάνε ρε φιλε.

Μια χαρα ειναι το μηχανακι σου τι το θες τον τενεκε

Για δεύτερο ρε το θέλω, να μη κάτσω και εγώ σε μια άνετη σέλα μια φορά; Πάντα ήθελα ένα τενερε.

Σίγουρα πιο όμορφο από το 790,τώρα όσο για τις δυνατότητές του θα δείξει στην πορεία.
Το αγόραζα χθες :heart_eyes:

Ε καλα… γουστα ειναι αυτα

Εδω υπαρχουν ανθρωποι που καβαλανε τρανσαλπ…

Για να μη πω για καποιους που εχουν την εντυπωση οτι το γαϊδούρι τους εχει φτερα και πετάει
:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

1 Like

6421159339_b686515533

Επιτελους προοδος…και αλλο ενα μεγαλο ον-οφ οπως πρεπει :+1:


Υγ.αρκει να επιβεβαιωθει και το βαρος βεβαιως-βεβαιως,σχετικα μικρο τραβελι αναρτησεων και μεγαλουτσικο μεταξονιο :thinking:

Το βάρος θα είναι αυτό, 205 κιλά πλήρες υγρών. Το έχει ανεβάσει και στη σελίδα της η Yamaha Ελλάδος!

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/offroad-motorcycles/adventure/t-n-r-700/techspecs/

Ενδιαφέρουσα και η άποψη του αναβάτη της Yamaha Adrian Van Beveren που πρωταγωνιστεί και στο promo video. Ξεκινάει λέγοντας πως στο promo video είδατε το 5% από αυτά που έκανα με αυτό τη μηχανή αλλά και ότι: “the spirit of this bike is not racing…”. Δείτε την από το 6.08 και μετά:

2 Likes

Άλλη μία απάτη από τη Yamaha!

:+1:t4:

Να προσθέσω και αυτό …
Minimum ground clearance 240mm ,αν οι αναρτήσεις δεν είναι σφιχτούτσικες θα βρίσκει σχετικά εύκολα κάτω.
Αλλά και αυτό …
Οσο για τα 205 κιλά (αλλού είδα 207) …δεν το εχουν και πολύ με τα κιλά εκεί στο Hamamatsu …το καλύτερομηχανάκι του κόσμου πριν 20 χρόνια και με ολο αυτό το σίδερο πάνω του ζύγιζε 210 κιλά …είναι αυτό εξέλιξη κύριε Στέφανε μας??? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Γιώργο μου, 207 κιλά θα είδες για το 790 (γεμάτο).

Η απάντηση για τα κιλά είναι: 2ος κύλινδρος, ABS και κάποια ηλεκτρονικά καλούδια! Η απόσταση από το έδαφος οφείλεται στη γεωμετρία του κινητήρα και δεν μου αρέσει ούτε εμένα.

Είπαμε… απάτη αλλά και Japan Power!

2 κύλινδρα είχε και το καλυτερομηχανάκιτουκόσμου,το τρανσαλπ λέω μπρε συ.
Μάλλον ο κινητήρας έχει μεγάλο ύψος γιατί δεν σχεδιάστηκε εξαρχής για τέτοιο μοντέλο,αυτό φαίνεται και απο την μεγάλη απόσταση ύψους μεταξύ σέλας και πάνω μέρους ντεπόζιτου.Ελπίζω η επιλογή του έτοιμου κινητήρα να φανεί και στην τελική του τιμή.
Κατά τ’άλλα μια χαρά all around μηχανάκι θα είναι,btw το ασπρο/κόκκινο στην φωτογραφία φαίνεται λίγο χάλια