Περί φορτώματος 1190

Μη σου τύχει

1 Like

Τι ειπες τωρα ρε μλκ
:scream::scream::scream:
:scream::scream::scream:
:scream::scream::scream:

Ρε φιλε καινουργιο μηχανακι και δε πηγαν να το χωσουν στο κ@λ@ του αυστριακου???

BTW Πολυ ωραια δουλεια κανανε και ομορφα κολληματα αλλα δεν εχω ιδεα ο χρωμιομολυβδαινιούχος χάλυβας, τι συνθηκες συγκολλησης απαιτει και αν τα παληκαρια εκαναν οτι επρεπε. Μαλλον ηξεραν τι εκαναν αλιως πολυ πιθανον να ξανασπασει

Και μεταξύ μας. . …σαν να το είχαν φορτώσει κομματάκι παραπάνω από όσο έπρεπε.

Τρία rotopax στην ουρά…είναι λίγο υπερβολη

Όταν γίνεσαι τόσο συγκεκριμένος τζουτζουρώνω…
:nun:

Ο ιδιοκτήτης γράφει ότι δεν είχε υπερβει το μέγιστο βάρος φορτώματος που δίνει η κτμ

Συνήθως πίσω στη σχάρα δίνουν ένα αστείο νούμερο για φόρτωμα, τύπου 15 κιλά. Άλλο αυτό κι άλλο το συνολικό οφέλιμο. Ε;

Σε αυτή τη περίπτωση δεν είναι θέμα αντοχής του υποπλαισίου, εδώ μάλλον άντεξε περισσότερο το υποπλαίσιο από το πλαίσιο :grin:

Ναι,το συνολικό οφέλιμο είναι μαζί με συνεπιβάτη κλπ.

Κάποια μοντέλα ('14-'15 νομίζω) είχαν θέμα με την πάνω στήριξη του αμορτισέρ και στράβωνε η βίδα, στα επόμενα ενίσχυσαν το συγκεκριμένο σημείο.
Ίσως το συγκεκριμενο περιστατικό να οφείλεται σε αστοχία υλικού,να είχε γίνει αρχικά μια ρωγμή και να έφτασε σε αυτό το σημείο.

2 Likes