Νέα αγώνων!

Γενικά νέα από όλους τους αγώνες. Ότι νέο θέλουμε να μοιραστούμε, για αγωνες, αγωνιζομενους, αγωνιστικες μοτοσυκλετες κλπ κλπ.

Ο Σπανος επιστρέφει στους αγώνες rally raid.

Ενδιαφέρον.

Είναι πολύ της μοδας τον τελευταίο καιρό τα ραλλύ, σημειώνουν ανοδική πορεία όσον αφορά το ενδιαφέρον του κόσμου και σίγουρα έχουν πολύ μέλλον.

Στην Ελλάδα έχουμε δύο μεγάλους αγώνες ραλλύ, Hellas Rally Raid και Serres Rally, και παίζει και το Rally Albania όπου έχει ξανατρέξει ο Σπανος.

Έτσι πήρε την αποφάση να επιστρέψει (τον αναγκασαν οι συνθήκες θα έλεγα. Πλέον μαζεύουν μέρος της ελίτ των αγώνων και δε θα μπορούσε να λειπει)

Για να δούμε λοιπόν

2 Likes

Νικος Σπανος

«Κατά αρχάς είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την επιστροφή στα Rally! Πέρασαν 6 χρόνια από τότε που αγωνίστηκα τελευταία φορά και είναι γεγονός ότι μου έλειψε η ατμόσφαιρα, οι άνθρωποι των αγώνων και φυσικά η πίεση που δέχεσαι τόσο πριν την εκκίνηση κατά την προετοιμασία, όσο και κατά την διάρκεια ενός αγώνα.

Πάντα έτρεχα αγώνες με δικύλινδρες μοτοσικλέτες Travel Enduro ή Rally και αυτό δεν θα αλλάξει ούτε αυτή την φορά. Ανυπομονώ να οδηγήσω το νέο BMW R1250GS σε αγωνιστικούς Rally ρυθμούς! Τα Off-Road ταξίδια, τα Enduro Training ή οι προπονήσεις μπορεί να είναι απαιτητικά μερικές φορές, αλλά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να συγκριθούν σε ένταση και απαιτήσεις με έναν τέτοιο αγώνα.

Πέραν λοιπόν από το κομμάτι της διασκέδασης και του συναγωνισμού με κορυφαίους αναβάτες πολλοί των οποίων είναι εργοστασιακοί, είναι εξίσου σημαντικό με όλη αυτήν την διαδικασία να μάθω περισσότερα στον τομέα με τον οποίο ασχολούμαι πιέζοντας τον εαυτό και την μοτοσικλέτα όσο περισσότερο μπορώ. Το βέβαιο είναι ότι η εξέλιξη έρχεται μέσα από τους αγώνες και σε αυτούς χρωστάω ένα μεγάλο τμήμα της εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας που έχουμε σαν Σχολή στα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.

Έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά μπροστά και στα 44 μου χρόνια έχω μάθει ότι τα αποτελέσματα έρχονται όχι με λόγια και υποσχέσεις, αλλά με έργα. Τους επόμενους μήνες πρέπει να δουλέψω πολύ για να επανέλθω σε αγωνιστική κατάσταση και ξεκίνησα ήδη να προπονούμαι σκληρά στον τομέα της αερόβιας φυσικής κατάστασης και της αντοχής στην δύναμη λαμβάνοντας πάντα υπόψη το βεβαρημένο – η αλήθεια είναι – ιατρικό ιστορικό μου.

Ο στόχος μου είναι η νίκη στην κατηγορία μου (μονοκύλινδρα-δικύλινδρα από 650cc έως 1.300cc)και το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στην γενική κατάταξη. Δύσκολος έως ανέφικτος ο στόχος μιας και η μοτοσικλέτα μου έχω επιλέξει να είναι 100% stock (απόλυτα εργοστασιακή) χωρίς καμία μετατροπή, και έχω να ανταγωνιστώ κορυφαίους αναβάτες με ειδικά τροποποιημένες Rally μοτοσικλέτες.

Δεν πρόκειται να κάνω καμία σοβαρή μετατροπή πέραν των οργάνων πλοήγησης, γιατί όπως είπα και πιο πριν είναι εξίσου σημαντικό να δοκιμάσω στα απόλυτα όρια την εργοστασιακή έκδοση του νέου GS μεταφέροντας αυτή την τεχνογνωσία σε δεύτερο στάδιο στον καθημερινό αναβάτη που κάνει πολυήμερα απαιτητικά ταξίδια Enduro ή επιθυμεί να συμμετάσχει σε αγώνες με μια τέτοια μοτοσικλέτα.

Για το 2019 έχω θέσει ως βασικό αγωνιστικό στόχο το Hellas Rally Raid 2019 και εάν είναι εφικτό σε δύο ακόμα πιο σκληρούς Rallye Enduro αγώνες, το Rally Albania 2019 και Serres Rally 2019. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στις εταιρίες και τους ανθρώπους πίσω από αυτές που υποστηρίζουν έμπρακτα εμένα και την προσπάθεια. Ώρα για προπόνηση!»
.

.
.

.

Οι τρεις αγωνες που ανεφερα παραπανω ειναι ο στοχος λοιπον.

Θα τρεξει με το γελαδι λοιπον :rofl::joy::rofl::joy::rofl:

Και μια τελευταια παρατηρηση. Κατι που βλεπω οτι το χρησιμοποιει συχνα και στις αναρτησεις του σχετικα με την σχολη του… “πολυήμερα απαιτητικά ταξίδια Enduro”

Τι εννοει ταξιδια εντουρο ρε μαγκες μου… … … … … με τα γελαδια ??? :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl:

Κοίτα… Όσο και αν θέλω να κράξω κι εγώ λόγω τον αγελαδινών προϊόντων, νομίζω ότι κάτα κάποιο τρόπο θα υπερσπιστώ την ορολογία. Αυτό γιατί κι εμείς όταν λέμε ταξιδιωτικό εντούρο εννοούμε αρκετά χλμ σε χωματόδρομο, και αναγκαστικά (τουλάχιστον για την Ελλάδα) με αρκετή άσφαλτο.

Αυτό όμως δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις και με τα γελάδια, σωστά; Μπορεί όχι τόσο άνετα και εύκολα όσο με τα ελαφρυά ον-οφ αλλά σίγουρα μπορείς. Και εδώ κολάει και η παράμετρος απαιτητικά, γιατί έιναι από αυτό όταν έχεις να κάνει πολά χλμ χώμα με 200+ κιλά.

Το διάβασα. Δεν θα πω πολλά.
Καλή τύχη στο εγχείρημα και μπράβο του που θα συμμετάσχει.
(Τα υπόλοιπα που σκέφτομαι δεν ταιριάζουν να τα γράψω εδώ. )

Ελα ρε γραψτα να τρολλαρουμε λιγο :smile:

Δεν έχει και πολλά να πούμε έτσι κι αλλιώς ρε φίλε. Ο άνθρωπος τα λέει ξεκάθαρα…

Έχει για στόχο την νίκη, ο οποίο όμως είναι ανέφικτος.

Οπότε αυτό που θέλει είναι να αποκτήσει τεχνογνοσία, την οποία όμως την έχει.

Αυτή την τεχνογνωσία θα την μεταφέρει σε ανθρώπους που θέλουν να κάνουν απαιτητικά ταξίδια εντούρο ή θέλουν να πάρουν μέρος σε αγώνες, μέσα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα της σχολής, που όμως δεν έχουν καμία σχέση με την ένταση και τις απαιτήσεις ενός αγώνα.

Εδώ θα πρέπει να συμβουλευτεί ένα ειδικό κατά την γνώμη μου

4 Likes

:joy:

Γραφτηκε ιστορια σημερα στο WSBK

Για πρωτη φορα εχουμε γυναικα να κατακτα ενα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Η Ana Carrasco, γίνεται η πρώτη Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στην κατηγορια Supersport 300 με πρασινοχλαπατσα :face_vomiting:

5 Likes

Μπράβο της! :metal:t6::metal:t6::metal:t6:

Μπράβο στο κορίτσι που τα κατάφερε!!
Εννοείται τη συμπαθώ, έχει φωτό με Σουζούκι…

Πωπω, χίλια μπράβο. Όμορφη Ισπανιδούλα.

Μην δεις εσύ κίτρινο χωμάτινο αμέσως σουζούκι :yum: …Πάντως καλά κάνεις και την συμπαθείς γιατί έχεις και χόντα (crf είναι αυτό. δίπλα της .)
Μπράβο στην κοπέλα μπράβο και στην πράσινη εταιρεία (αλήθεια τι άλλες μοτό τρέχουν εκεί? )

1 Like

Ε τι άλλο θα’τανε;
Έχει μείνει καμιά εταιρεία με κίτρινα χωματερά;
@MoNiker κατά λάθος tag…

Σιαρεφ ειναι ρε (Έκανα edit στο προηγούμενο ποστ γιατί μάλλον δεν έβγαιε νόημα :no_mouth: )

(Μια χαρά νόημα έβγαινε, το κατάλαβα… αλλά κίτρινο χωμάτινο=Σουζούκι λέμε! Η Χόντα να το βγάλει σε άλλο χρώμα ναούμε…)
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Αφτερμαρκετ αυτοκόλλητα είναι φίλος …να …σαν αυτά …:stuck_out_tongue_closed_eyes:
80edacd928017a514a63aa634666acc2

Και μην μου πεις αυτό είναι ασφάλτινο :sweat_smile:


ΑΥΤΑ(YZ) εχουν παραδοσιακα κιτρινο χρωμα

2 Likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:
:joy::joy::joy::joy:

Ο Toby Price νικητης του 2018 FIM Cross-Country μετα τον τελευταιο αγωνα στο Μαροκο.:call_me_hand::metal::+1:


Τελικη καταταξη – 2018 FIM Cross-Country Rallies World Championship

  1. Toby Price (AUS), KTM, 91 points
  2. Pablo Quintanilla (CHL), Husqvarna, 85pts
  3. Matthias Walkner (AUT), KTM, 75pts
  4. Paulo Goncalves (POR), Honda, 70pts
  5. Kevin Benavides (ARG), Honda, 56pts
3 Likes