Αντί για κοντέρ, τι;

Όπως αρκετοί εδώ μέσα γνωρίζετε μετά την βόλτα της Θήβας έχω μείνει χωρίς κοντέρ στο μηχανάκι.
Οκ θα μου πείτε… και σιγά το κοντέρ που είχες ρε μεγάλε! Έναν μερικό χιλιομετρητή μονάχα, που μηδένιζε κάθε 100 χλμ. (Τον ίδιο χρησιμοποιούσε η Σουζούκι και στα άλλα “αγωνιστικά” της μοντέλα DR350/ RMX250. :grimacing:)
Άρχισα λοιπόν να ψάχνω με τι θα το αντικαταστήσω και αν μπορώ να πάρω μερικές παραπάνω ενδείξεις…
Στροφόμετρο και δείκτης βενζίνης δε με ενδιαφέρουν, αλλά θα ήθελα να μπορώ να βλέπω ταχύτητα και σύνολο χιλιομέτρων. (Και θερμοκρασία θα ήθελα να βλέπω αλλά για αυτό έχω καταλήξει σε αυτοκόλλητο “λωριδάκι” που θα κολληθεί πάνω στο μοτέρ)
Μια λύση είναι να πάω στα δοκιμασμένα Trailtech (Vapor ή κάτι) αλλά δεν θέλω να δώσω τόσα χρήματα. (Περίπου στο 150άρι)
Άλλη λύση είναι να αντικαταστήσω αυτό που είχα με ένα ίδιο μεταχείρω από ημπέη, αλλά η τιμή μαζί με μεταφορικά+τελωνείο (βρίσκω μόνο από Αμερική/ Αυστραλία) βγαίνει κοντά στο 70άρι-80άρι… για να πάρω πάλι κάτι ελλιπές.
Άρχισα μετά να ψάχνω για ποδηλατικά κοντέρ, αλλά διάβασα πως τα ενσύρματα είναι λίγο σον-σον και μη μου άπτου (και με αμφίβολο καλιμπράρισμα) ενώ τα ασύρματα την ακούνε από τις παρεμβολές των μπουζί (είπαμε… για ποδήλατα είναι). Και για τα 2 βέβαια πρέπει να βρεις τρόπο να βάλεις ματάκι και αισθητήρα σε καλάμι και ακτίνες ή καλάμι και δισκόπλακα.

Και μετά έπεσα πάνω στα ποδηλατικά gps! :smirk_cat:
Πολλές επιλογές, άλλα γνωστές μάρκες και άλλα από τα βάθη της Κίνας.
Όμως μπορείς να βρεις με ένα κανα 50άρικο κάτι καλό, αδιάβροχο, με καλή αυτονομία (και επαναφορτιζόμενο), με ενδείξεις ταχύτητας και απόστασης, ενώ όσο ανεβαίνεις παίρνεις περισσότερες ενδείξεις (άχρηστες για μοτοσυκλέτα αφού δεν μετράμε το πόσα Watt παράγουμε ούτε τι ρυθμό βαράμε στα πετάλια).
Βάζω μερικά ενδεικτικά για κόζι και κουβεντούλα…
Ciclosport Navic 20
Bryton Rider One, Bryton Rider 10 & Bryton Rider 15
Sigma Sport Pure GPS
iGPSPORT iGS130

Τα περισσότερα είναι αδιάβροχα IPX7 (μέχρι 1 μέτρο βάθος για 30 λεπτά) ενώ μπορείς να βρεις και με σύστημα GNSS (για πλήρη δορυφορική κάλυψη).

Για πείτε, πως το βλέπετε;

Πάλι στο περίπου θα είσαι. Δεν ξέρω αν μου φαίνεται καλή λύση ή όχι.

Και πάλι συγνώμη που σας διακόπτω, αλλά και το κοντεράκι μου ένα wired sigma είναι από μαμά! Απλό, ρυθμίζεται η διάσταση του τρουχού, με ολικό, μερικό χιλιομετρητή και ταχύτητα/h. Χωρίς λαμπάκι για να μην σου αποσπάει τη προσοχή το βράδυ όμως (κάτι τέτοιες λεπτομέρειες κοιτάνε οι αυστριακοί και… βλέπεις πόσο μπροστά είναι).

Μονο για τα ποδηλατικα μπορω να πω
Λοιπον εχω τετοιο sto TA εδω και χρονια της sigma Κανα 20αρικο το ειχα παρει
H γκατασταση ειναι ευκολη και το μονο που χρειαζεται ειναι μια προεκταση του καλωδιου γιατι ειναι κοντο Ο αισθητηρας και ο μαγνητης μπαινουν ευκολα με καποια πατεντα Ρυθμιζεται με απολυτη ακριβεια και με βαση την διαμετρο του τροχου
Μονο μειον οτι κοβεται σχετικα ευκολα το καλωδιο αν πιαστει καπου αλλα επιδιορθωνεται ειτε τζαμπα ειτε αγοραζοντας καινουριο μαζι μετον αισθητηρα για λιγα ευρω

Τον μαγνητη τον κολησα με αυτο

Για να υπαρχει η σωστη αποσταση μεταξυ μαγνητη και αισθητηρα χρεισημοποιησα ενα καπακι απο μαρκαδορο υπογραμισης

Για ναμην κοβεται ευκολα το καλωδιο μπορεις να το περασεις μεσα απο “μακαρονι”

Και τελος για να μπορει να βγαινει ανα πασα στιγμη χωρις να ξηλωνεις τα παντα θελει και μια φισα


5 Likes

Και εδω
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=15007.0
ολη η διαδικασια της εγκαταστασης με λεπτομερειες των πατεντων στερεωσης, “αντικλεπτικου” συστηματος και φωτισμου
(να μην τα ξαναγραφω)

1 Like

Κώστα ωραία δουλειά έκανες! :beers:
Οπότε λέτε να μην το φοβάμαι το ενσύρματο και το καλιμπράρισμα βγαίνει καλό… χμ.
Θα κάνω μια έρευνα και για τέτοια κοντεράκια και επανέρχομαι.