Αναζήτηση μοτοσυκλέτας

Το λοιπόν…
Θέλω να πάρω μια μοτοσυκλέτα η οποία:
-Να ταξιδεύει άνετα.
-Να την ευχαριστιέσαι και στο χώμα.
-Να μη χαλάει.
-Να τη φτιάχνω μόνος μου (και ας μη χαλάει).
-Να κάνει σούζα.
-Να έχει μια κάποια αίγλη και ιστορία…
-Μέχρι 3000 ευρώ.

Και ως γνωστός αρχαιοκάπηλος θα παραθέσω τις οξείς επιλογές:
-Τransalp 600?
-Transalp 650?
-XRV RD03???
-XRV RD04?
-XRV RD07?

Επίσης έχω κάποιες ερωτήσεις που μόνο ο χοντολόγος/τυμβωρύχος @Lefkadios μπορεί να απαντήσει…
-Τι διαφορές έχει το XRV RD03 με το RD04?
-Τι είναι το NXR 750 και πως διάολο είναι 160 κιλά;;

Ευχαριστώ.

1 Like

πφφφφφφφφφφφφφ

χοντακιδες παντου ρπστμ

Πάρε Pegaso φίλος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

:joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl:
:joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl:

:joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl:

:moniker_kerasma:

1 Like

:nun:

Ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες σας απόψεις…
Επίσης δεν χρειάζομαι πήγασο. Έχω ένα yamaha crypton 110.

1 Like

Σούζα και αφρικα/τρανσαλπ είναι δύο (αντε τρεις) έννοιες που δεν συναντιούνται ποτέ.
Δεν ξέρω τις διαφορές,νομιζω Κονκοστ και Κορκι θα ξέρουν περισσότερα για τα δικύλινδρα θαύματα της χόντα :sunglasses:
Από όλα τα παραπάνω μοντέλα τα απωθημένα μου είναι ένα ‘μαμά’ αφρικα RD03 ή ένα ΤΑ600-ΑΤ750 φτιαγμένο ετσι και ας κοστίσει παραπάνω από ktm950 … :money_mouth_face:

Για να το πηγαίνω έτσι :crazy_face:

2 Likes

Να ο άνθρωπός μου…
Αυτός είναι και ο απότερος (ή να πω υπέρτατος;:wink: σκοπός μου…

Βέβαια με μεταχειρισμένα parts και προσωπική εργασία δεν θα κοστίσει όσο το ktm960…
Και κυρίως δεν θα ζυγίζει τόσο…

Και για να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά μόλις πήρα αυτό το κιτάκι:

Έρχονται μεγάλες μέρες…μόνο αυτό λέω…!

4 Likes

PayPal δέχεστε??

Έλα… έτοιμος είσαι

…και επίσης, όλα κάνουν σούζα!

Πάρε ένα DR 650!!!

2 Likes

Ένα δίκιο το έχεις
821436d82cf9478fe94d26bd974b8abe

Τον ξέρω αυτόν που έχει το ραλλυ ΤΑ,είναι από τα μέρη μου

Οκ…Δεν είναι τρόλλ το θέμα…

Συνεχίζουμε…

Η ιστορία έχει ως εξής…

Άμα θέλεις να παίξεις (πετσοκοψεις)…πάρε Τρανσαλπ 600, 1ο Αφρικα 750.

Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις σε βολτούλα, χαλαρό χωματακι πάρε το 2ο αφρικα 750. Έχει άπειρο βάρος και όλο μπροστά.

Αν θέλεις ασφαλτινη χρήση και λιγότερο χωμα…πάρε Τρανσαλπ 650

Πιο σοβαρό χώμα είναι το Αφρικα 650 Αλλά είναι πιο ακριβό πιο δύσκολο να βρεθεί σε καλή κατάσταση και είναι και κρίμα να το σπας/ πετσοκοβεις…Γιατί υπάρχουν λίγα.

Την επιλογή μου την ξέρεις…νομίζω είναι η χρυση τιμη μεταξύ κόστους και χρηστικότητας.

Να ξέρεις κάτι που είναι πάρα πολύ βασικό:

Αυτά τα μηχανακια κάνουν τα πάντα. Αλλά τα κάνουν μέτρια. Το δεύτερο κομμάτι φαίνεται όλοι να μην του δίνουν σημασία… και κατα την γνώμη μου αυτο ειναι λαθος.

Τα πρωτα μηχανάκια…δλδ Τρανσαλπ 600 Αφρικα 650 και 1ο αφρικα750…μπορύν να αλλάξουν κομμάτια μεταξύ τους…Όπως ντεοζιτα ,ψαλίδια, πιρουνια, ουρές/ σχαρες κτλ κτλ …γιατί έχουν το ίδιο πλαισιο

Σε περιπτωση που μπερδευτικατε…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Η επιλογή μου είναι

YAMAHA TT600RE

:sunglasses:

2 Likes

Πάρε απευθείας αυτό χωρίς DCT (πιο φθηνά θα σου στοιχίσει στο τέλος) και κάνει όλα αυτά που θέλεις καλύτερα από τις προτάσεις σου:

Όσο για το αρχαιοκάπηλος δε θα σε απογοητεύσει, όλα τα Honda από τη στιγμή που βγαίνουν από το εργοστάσιο αρχαία είναι (συντηριτικούρες εκ γενετείς).

Ναι, αλλά έτσι η “χαρά της δημιουργίας” πάει περίπατο και μερικές φορές αυτό είναι που αναζητούν κάποιοι.

Το σκεφτηκα το καινουργιο το Africa αλλα…207 κιλα στεγνο;;

Τεινω προς:
AT RD04: 2000€
Βuano kit: 2400€
WP48 μπροστα, HyperPro πισω: 1000€
Συνολο 5.500€ για το ουλτιμειτ μηχανακι.

Γυρω στα 170 κιλα στεγνο…ετσι;

Η χαρά της δημιουργίας πρέπει να συνάδει και με το τελικό κόστος (γνώμη μου). Αν του βγει 5.500,00 όπως λέει ο Λάμπρος θα συμφωνήσω! Αλλά θα ξεπεράσει τα 7.000,00 (με προσωπική εργασία) γιατί έχει υπολογίσει μόνο τα κουστούμια και τις αναρτήσεις. Δε θα κάνει ένα σοβαρό γενικό σέρβις; Δε θα βγάλει κάποια απροσδόκητα μπροστά του όταν λύσει κινητήρα;

Αλλά τέλος πάντων και με 7 χιλιάρικα, μαζί του είμαι!