Φούσκωμα/παραμόρφωση πλαστικού δοχείου υγρών φρένου

Εδώ και καιρό είχα παρατηρήσει ότι ειδικά το πίσω φρένο δεν είχε καλή απόκριση, ήθελε αρκετή δύναμη για να πιάσει και όταν έπιανε η απόδοση δεν ήταν γραμμική.

Ελέγχοντας την στάθμη υγρών στο πίσω είδα ότι ήταν στο LOWER. Λογικά αυτό δεν θα έπρεπε να επηρεάζει την απόδοση εκτός κι αν έχει πάρει αέρα. Οπότε έπρεπε να κάνω μια αλλαγή.

Όταν έλυσα το προστατευτικό και την βίδα που κρατάει το δοχείο στην θέση του (για να μπορέσω να δουλέψω) είδα ότι το δοχείο είχε παραμορφωθεί-φουσκώσει.

Αυτό δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, το αντίθετο μάλλον. Ψάχνοντας είδα την εξής πατέντα

Δεν φαίνεται να είναι δύσκολο στην κατασκευή και λογικά θα κάνει και δουλειά.

Το γνήσιο έχει γύρω στα 50 ευρωπουλάκια…

Κι εδώ μου γεννιούνται δύο ερωτήματα:

  1. Πώς φούσκωσε αυτό αφού λογικά δεν δέχεται πίεση από το φρενάρισμα
  2. Υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει την απόδοση του φρένου

Edit:
Η απάντηση στο ένα είναι μάλλον οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από την εξάτμιση.

Παίζει και αυτή η πατέντα… Αλφαδολάστιχο rulez

Φτηνά ειναι

Μια άλλη πατέντα που κάνουν είναι να τον κύλινδρο με άλλον από CRF 450 ή 250

Αυτός δεν έχει δοχείο και ταιριάζουν οι βάσεις του ενώ σε after market είναι οικονομικός. Λένε επίσης ότι η απόδοση είναι η μέρα με τη νύχτα αλλά για να πω την αλήθεια ποτέ δεν με έχει προβληματίσει η απόδοση του πίσω φρένου…

Ναι αλλά δεν είναι Suzuki :stuck_out_tongue:

Σε κάτι τέτοιο θα καταλήξω… Αν και δεν τα εμπιστεύομαι η διαφορά είναι τεράστια…

Ειναι συνηθισμενες τετοιες πατέντες,το δοχείο ειναι μαζί με την τρόμπα.

Μην τα φοβάσαι,εδω άλλοι βαζουν κινεζικες τρομπες χωρις θέμα.Αλλά μπορεις να πάρεις και σε επώνυμο(Brembo) http://www.gasmoto.gr/product/3799/brembo-s45-mq-doxeio-ygron-frenon-megalo

Σωστά, έγραψα ότι δεν έχει δοχείο ενώ ήθελα να πω αυτό που είπες.

Μεταξύ μας τώρα…νομίζω ότι το ξέρεις …τα φρένα είναι για τις κότες …:stuck_out_tongue_winking_eye:

Δίκιο έχεις… Το πρόβλημα είναι όταν πετυχαίνω τον Μήτσο σε καμιά κατηφόρα και έχει σταματήσει γιατί φοβάται να κατέβει. Τον λυπάμαι να τον πατάω συνέχεια…

2 Likes

Απ’ ό,τι διαβάζω η αιτία είναι συνήθως οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από την εξάτμιση… Δεν ακούγεται παράλογο…

Οχι δεν ακούγεται παράλογο,όπως δεν είναι παράλογο τα υγρά να ελεγχονται και να αλλάζονται κάθε 12-24 μήνες(τα λεω για να τα ακούω εγώ).

Το 2008 τα είχα αλλάξει ρε… Κάθε δεκαετία καλά δεν είναι;

Αυτά άραγε να κάνουν;

Το θέμα είναι αν κάνουν για υγρό DOT4. Χρησιμοποιώντας μεταλλικό δεν θα έχω θέμα με τις θερμοκρασίες λογικά…

Παίζει να το έχει πάθει και το δικό μου, αλλά δεν έχω θέμα με το φρένο μου…

Απαντάω στην ερώτησή μου

http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct015/en

Στο επίσημο site λέει ότι κάνει.

Φαντάζομαι ότι και το δικό μου δεν έγινε ξαφνικά. Απλά τώρα το πρόσεξα και ίσως έφτασε σε σημείο που επηρεάζει το φρένο (αν κάτι τέτοιο στέκει φυσικά, δεν είμαι σίγουρος ακόμα)

Το έχω καταλάβει εδω και καιρό …εδω μέσα …είμαστε όλοι ΓΤΠΚ :sunglasses:

Πόσα άλογα δίνει το χρώμα τιτανίου είπαμε?

2 Likes

Δεν δίνει άλογα αλλά τουλάχιστον για τις κόκκινες ανοδιωμένες τάπες έχω ακούσει ότι δίνουν χέρια :metal::metal::metal:

Εχω μια κόκκινη βαλβιδα εξαέρωσης ντεπόζιτου που δεν την εχω χρησιμοποιήσει,αύριο το πρωί θα την βάλω …και μετά …τρέμε Jarvis

Ειναι πολλά τα αλογα αγαπη.
Τρωνε ζορια τα φρενα μας.

.

.
.

(Γι’αυτό με την κατηφόρα θα σου σφαλιαρισω τα κολοφαρδουλα στην επομενη εξορμηση στη μποπη)

1 Like