Επιλογή ανάμεσα σε Yamaha TT600RE και CCM 644 DS Enduro

Προσπαθώ να αποφασίσω και θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας για αυτά τα δύο μοντέλα.

Ποιός θα επιλέγετε για εκδρομικό Enduro?

Ενα τριπλ μπλακ. :sunglasses:

Το θέμα είναι εσένα πιο σου αρέσει πιο πολύ και πιο είναι πιο εύκολο στο maintenance lκαι στα ανταλλακτικά.
Ερώτηση :
Το τακακι στο σταντ του ccm πρέπει να το έχεις πάντα μαζί σου;

4 Likes

Νομίζω είναι κολλημένο στο Σταντ…έτσι το πουλαγανε…:joy:

1 Like

Από κινητήρα και τα 2 θα σε καλύψουν με την απόδοσή τους, είναι εξίσου αξιόπιστα και βρίσκεις ανταλλακτικά.

Θεωρώ πως στο πακέτο πλαίσιο-αναρτήσεις το CCM θα είναι 1 σκαλί πάνω. (Έχει και pds το ccm… για καλό θα είναι αυτό :roll_eyes:).
Αλλά μιλάμε για ένα μοντέλο που δεν “περπάτησε” και πολύ… το γιατί δεν το ξέρω. (Μπορεί να ήταν ακριβό για την εποχή του.)
Θέλει λίγη έρευνα για να δεις αν πονάει κάπου, αν βγάζει στάνταρ θέματα και τι κάλυψη υπάρχει στα ανταλλακτικά που ίσως χρειαστούν.
Αν δεις ότι μπορείς να βρεις αυτά που χρειάζεσαι χωρίς να χρειάζεται να πουλάς νεφρό κάθε φορά, τότε go for it.

Αν από την άλλη θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και χωρίς πολλές σκοτούρες πάρε το ΤΤ και ζήσε με την αποδοχή πως Ααααααααν σε πετύχει κανένα 644, θα σε ξετρυπήσει! :stuck_out_tongue:

Αν το Ccm ήταν κοντα (συνυπολογιζω και τα έξοδα και την φασαρία για να έρθει εδω) θα το προτιμούσα.
Γιατί είναι πιο fun to ride,έχει αξιόπιστο μοτέρ,καλές αναρτησεις και η τιμή του είναι οκ σε περίπτωση μεταπώλησης (αν το βαριόμουνα θα το έβαζα ένα χιλιάρικο να φύγει …).
Τα ανταλλακτικά (ίσως κάποια από αυτά) είναι ένα θεμα αν και στην Ελλάδα του σήμερα στοκ δεν υπάρχει ούτε για εμπορικότερα μοντέλα.
Βέβαια από την άλλη βρίσκεις ολόκληρα ttr για ανταλλακτικά κάνα 500άρικο …

Εμένα με ανησυχεί μήπως το CCM χρειάζεται να το πηγαίνεις συνεχώς σβέλτα για να δουλέψουν οι αναρτήσεις.

Αυτό δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα για σένα.

Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις;

Ναι και το μπροστινό είναι μαγικό χαλι (τέτοιο είχα στο ντομι).
Και σκληρές να είναι εκτός των ρυθμίσεων σετάρονται και με άλλα λάδια/ξύδια κλπ

Ανταλλακτικά πάντως για το CCM …αν και δυσκολότερα από το Yamaha…βρίσκονται μέσω αγγλικών site

Σε βλέπω έτοιμο για το μεγάλο βήμα! :spiderman:

Αν θες να ξεχωριζεις και εισαι ετοιμος να ρισκαρεις με τα ανταλλακτικα χτυπα ccm.Επισης ρολο στην αποφαση σου για το τι μεχανακι θα παρεις εκτος το μπατζετ παιζει ρολο τι θα κανεις με το ΤΑ.
Υγ.Αν κρατησεις το ΤΑ τοτε προτιμοτερο λιγοτερα κυβικα ΚαΤεΜε πχ.ccm 404 η drz 400,xr 400 κτλ.

1 Like

:rofl::joy:

1 Like

Κοιτάμε τις γνωστές επιλογές…με βάση την διαθεσιμότητα τους…και το γεγονός ότι τα 3Κ-3.5Κ δεν είναι σοβαρό νούμερο για σπασμένα μηχανάκια

DRZ και 404 δεν υπάρχει τπτ αξιόλογο αυτή την στιγμή .

Έχουν κ τα δυο μίζα?

Ναι…και τα δύο έχουν μίζα…δίπλα καρμπυρατέρ…ένα εκκεντροφόρο επί κεφαλης…5αρι σασμάν…

Το CCM είναι ελαφρώς δυνατότερο και έχει ψυγείο λαδιου

Για το μιζάτο ττρ κοιτάς;

Ναι…είναι το TT600RE

Το μανιβέλατο είναι το TT600R

Αν και το ccm ειναι ανωτερο στα σημεια,εφοσον προκειται για Εκδρομικο πιστευω ειναι προτιμοτερο το TTR.

Γιατί;