Yamaha TY-E 2018

Η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε επίσημα το νέο ηλεκτρικό Trial μοντέλο της, το οποίο θα συμμετάσχει στο κύπελλο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Trial της FIM, Trial-E Cup 2018.

Με αυτό τον τρόπο, μπαίνει και η Yamaha στην κατηγορία των ηλεκτρικών off-road μοτοσυκλετών, ανακοινώνοντας αμέσως και τη συμμετοχή της με το TY-E στους 2 γύρους του κυπέλου Trial-E του 2018, στις 14-15 Ιουλίου στο Auron της Γαλλίας, και στις 21-22 Ιουλίου στο Comblain au Pont στο Βέλγιο.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει και μηχανικό συμπλέκτη, αν και από ότι υποθέτουμε, αντίθετα με την αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της Gas Gas, η μετάδοση είναι αυτόματη, με μία μόνο ταχύτητα -δυστυχώς κι εδώ η Yamaha δεν δίνει περαιτέρω στοιχεία.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας βρίσκεται στα 70 κιλά, ενώ η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου.
Το πλαίσιο είναι μονοκόκ CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer), ελαφρύ και άκαμπτο, ενώ παρέχει και χώρο για τη μπαταρία.Τέλος, το κοστούμι της μοτοσυκλέτας είναι minimal, όπως αρμόζει στην κατηγορία.

Πηγή http://www.bikeit.gr/new-models/yamaha/14821-nea-montela-2018-yamaha-ty-e-2018-episimi-parousiasi.html

2 Likes

Πόση ώρα να παίζει άραγες;;;

Μου αρέσει η ιδέα του ηλεκτρικού αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται ποτέ να φτάσει σε επίπεδο που να είναι όσο πρακτικό όσο ένα βενζινοκίνητο (αυτονομία, ταχύτητα στον ανεφοδιασμό, βάρος κλπ).

Η τεχνολογια προχωράει.
Και η καταστροφη του πλανήτη επίσης

Η αναγκη να προχωρηση αυτος ο τροπος μετακίνησης ειναι επιτακτική

Μπορει σε καμια 20αρια χρονια να μπορεις να το φορτίζεις σε μιση ωρα ενω πινεις το καφε σου ή το τσιπουρο σου σε κανα καφενε της Ευρυτανίας και να πας για αλλα 250 χλμ αυτονομιας.

Τα ηλεκτροκινητα με μεγιστη ροπη απο τις μηδεν στροφες πρεπει να ειναι δυνατη και φυσικα διαφορετικη απο οτι εχουμε συνηθησει οδηγηκη εμπειρια

1 Like

Συμφωνώ ότι κάποια σύντομα θα αναγκαστούμε να εγκαταλείψουμε τα ορυκτά καύσιμα.

Το θέμα είναι ότι το να αντικαταστήσεις αυτά τα καύσιμα από μπαταρίες που περιέχουν τοξικά για το περιβάλλον στοιχεία και χρειάζονται να φορτίσουν από την πρίζα που παίρνει ρεύμα από κάποιο εργοστάσιο το οποίο και πάλι καίει ορυκτά καύσιμα, είναι απλά… ανούσιο.

Βέβαια κάποια στιγμή ίσως γίνει γιατί θα συμφέρει περισσότερο ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ γιατί θα είναι πολύ ακριβή πλέον η εξόρυξη του πετρελαίου αλλά, όπως είπα, δεν νομίζω ότι θα έχουμε λύσει το πρόβλημα παρά θα το έχουμε αναγάγει σε κάποιο άλλο.

2 Likes

Την 1η Απριλίου 2018 το ανώτατο δικαιοδοτικό όργανο (της δικαστικής εξουσίας) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποφάσισε την προσωρινή παύση της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις μονάδες παραγωγής της Ε.Ε., μέχρι να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας που έχει ξεκινήσει, ώστε να καταγραφεί το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που αφήνει η παραγωγή τους.

Το θέμα της γρήγορης φόρτωσης έχει ήδη λυθεί και μάλιστα με 2 τρόπους.
Ο ένας είναι αρκετά κοστοβόρος για την ώρα γιατί απαιτεί ειδικές εγκαταστάσεις και μάλιστα σε πολλές χώρες πρέπει να λυθεί το πρόβλημα των περισσοτέρων του ενός οχήματος σε κάθε οικογένεια (πως θα φορτίζω τα 2-3 οχήματα της οικογένειας με μία θέση πάρκινγκ ή αν δεν έχω καθόλου θέση πάρκινγκ). Πάντως οι νέοι “ταχυφορτιστές” μπορούν να “γεμίσουν” το ηλεκτρικό όχημα στο 80% μέσα σε μισή ώρα.
Ο άλλος τρόπος είναι πως οι εξελιγμένες μπαταρίες θα είναι μικρότερες σε μέγεθος και θα μπορούν να φορτίσουν και εκτός οχήματος, πιθανόν θα τοποθετούνται σε συστοιχίες σε μικρό αριθμό. Θα υιοθετηθεί από τα εργοστάσια ΕΝΑΣ συμβατός τύπος για όλα τα οχήματα οπότε θα μπορείς να έχεις και έξτρα στο σπίτι σου. Στο πρατήριο “συσωρευτών” που θα αντικαταστήσει το βενζινάδικο θα εγκαταλείπεις τις ξεφορτισμένες και θα αγοράζεις καινούριες αν δεν προλαβαίνεις να φορτίσεις σπίτι σου…

Το ηλεκτρικό Yamaha πολύ μου άρεσε, είναι πιο λογικό ένα ηλεκτρικό Γιαπωνέζικο από ένα Αυστριακό…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like
2 Likes